Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet pullonkorkit aiheuttavat fyysistä kipua ja haavaumia suupieliin ja nenän alueelle!

Vierailija
10.03.2024 |

Eikö näitä voisi kieltää ihan terveydelle haitallisena?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan sen firman maitotölkit, joka ei käytä muovikorkkeja. Pahvitölkki ilman korkkeja toimi vuosikymmeniä, ja toimii edelleen.

Itse tekisin samaa, vaan kun täytty hörppiä laktoositonta maitoa niin ei oikein ole kuin korkillista versiota tarjolla. 🥲

Vierailija
22/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella (vanhukset, rannevammat jne.) on vaikeuksia irrottaa noita käsivoimin, vaikka eläisivät muuten aktiivista elämää. Pitää sitten jatkuvasti kantaa saksia mukana tai käyttää lisää turhia kertakäyttömukeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkaan saksilla sen korkin irti 

Kyllä sen saa irti ihan repimällä ja heitettyä roskiin. Oon onneksi säästänyt niitä tavallisia korkkeja, niin käytän niitä.

Mä revin irti ja heitän luontoon.

Vierailija
24/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu repimään sen korkin aina irti, täysin älyvapaa keksintö.

Vierailija
25/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut haavoja, mutta aika he***tin rasittavaa, kun juomat valuu siitä korkista naamalle. Maitopurkkien yms. korkit ei mua niinkään haittaa, sellaiset juon lasin kautta. Mutta miksi pitää olla pienissä purkeissa kuten proteiinipirtelöissä, jotka juodaan vaikka bussissa tai töissä tai salilla jne. Aina saa pyyhkiä naamalta juomat, kun sieltä korkista valuu. Ja se korkin repiminen saa vain pirtelöt roiskumaan syliin. 

Aivan saatanasta tuo keksintö. 

Vierailija
26/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI voi kuin ihmetellä, millaisia apinoita täällä elää. Nämä varmaan telovat itsensä jo aamulla pukiessa sukkaa jalkaan.

Itse en ole kyllä huomannut minkäänlaisia ongelmia noissa korkeissa.

Vierailija
27/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkaan saksilla sen korkin irti 

Samoin!

Vierailija
28/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kirjaimellisesti first world problem. Jaxuhalit. 

Ei todellakaan ole, sillä erityisesti Indonesian seudulla pullot heitetään surutta jokeen, korkkeineen.

Eikö siinä tapauksessa pakkauksessa kiinni pysyvä korkki pitäisi olla käytössä Indonesiassa? Meillä kuitenkin on toimiva kierrätys kartongille.

Vierailija
29/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluttais pelastaa maapallo, pitäisi ne halvan työvoiman maihin ulkoistetut tehtaat palauttaa takaisin lähtömaihinsa, joissa noudatetaan tiukempaa säännöstöä päästöjen suhteen. Sitä eliitti ei tietysti halua, koska heidän osakkeensa on korkeassa kurssissa nimenomaan tuotannon halpuuden takia. Lisäksi kertakäyttökulttuurille pitäisi saada stoppi. Laitteiden tulisi olla sellaisia, jotka kestävät, ja joiden korjaaminen olisi kannattavaa. Laitteiden suunniteltu vanheneminen on monen firman miljoonavoittojen takana.

Vierailija
30/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kirjaimellisesti first world problem. Jaxuhalit. 

Niin kun kolmannessa maassa ne jätteet dumpataan suoraan lähimpään vesistöön.

Tämä nähty Indonesiassa ja Vietnamissa ihan omilla silmillä. Indonesiassa ei näkynyt edes vettä joesta kaiken sen ryönän alta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi