riittääkö naiselle jos vien hänet lentosimulaattorilla Ranskaan ja tarjoan viintä kun ollaan perillä?
Tulee halvemmaksi ja co päästöt jää vapauttamatta.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on finnairin lento, niin muista mustikkakeitto.
Entä miten ne humalaiset kanssamatkustajat simuloidaan?
AP pyytää kaverinsa taustalle ölisemään
Lennon ja lasillisen jälkeen pitää olla ehdottomasti pitkä romattinen hetki, sen olet lentäjä ansainnut. Bon voyage!
Toihan olisi aivan mahtavat treffit.
Kaikki oma-aloitteisuus ja suunnittelu on miehelle iso plussa. Huonoimmat treffit, missä ikinä olen ollut, olivat sellaiset, että nähtiin kadulla ja mies seisoi siinä epätietoisena ja ulalla, eikä meillä ollut mitään tietoa, mitä voitaisiin tehdä. Kysyin että minne hän haluaisi mennä ja hän sanoi, ettei tiedä. Tuli kuva perässävedettävästä lapasesta. Enkä halua sellaista miestä, jota minun pitää koko ajan käskeä ja ohjeistaa, miehessä seksikkäintä ja määrätietoisuus ja tavoitteellisuus.
Jos nämä treffit on sitä, että nainen katsoo tunnin kun pelaat sitä peliä niin ei kiitos. Jos siitä saa nainenkin jotain niin sitten voi olla ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oma-aloitteisuus ja suunnittelu on miehelle iso plussa. Huonoimmat treffit, missä ikinä olen ollut, olivat sellaiset, että nähtiin kadulla ja mies seisoi siinä epätietoisena ja ulalla, eikä meillä ollut mitään tietoa, mitä voitaisiin tehdä. Kysyin että minne hän haluaisi mennä ja hän sanoi, ettei tiedä. Tuli kuva perässävedettävästä lapasesta. Enkä halua sellaista miestä, jota minun pitää koko ajan käskeä ja ohjeistaa, miehessä seksikkäintä ja määrätietoisuus ja tavoitteellisuus.
Eli nainen saa olla perässä vedettävä lapanen joka menee sinne minne mies käskee, mutta ei päinvastoin. Edes tasa-arvon vuonna 2024?
Taitaa olla treffisi vain simuiloidut treffit, treffikumppania myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on finnairin lento, niin muista mustikkakeitto.
Entä miten ne humalaiset kanssamatkustajat simuloidaan?
AP pyytää kaverinsa taustalle ölisemään
No eikö se riitä kun netistä laittaa jonkun porkkanapossun videot taustalle?
Todellisuus: mies pelaa tuntikaupalla mitään puhumatta. Nainen seuraa tylsistyneenä.
Haluat vain tekosyyn peliongelmallesi?
Jos ne on oikein suunniteltu ja huumorilla toteutettu, niin voisi olla ihan hauskaakin.
Jos mies vain pelaa, nainen vieressä tuijottaa ja lopulta tuntien jälkeen saa lasin viiniä, niin ei kyllä innosta.
Olen käynyt treffeillä virtuaalisafarilla. Oli muuten hauskaa koska molemmat kiinnostuneet elukoista ja kaveri oli oikeasti nähnyt vaivaa järjestelyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen saa olla perässä vedettävä lapanen joka menee sinne minne mies käskee, mutta ei päinvastoin. Edes tasa-arvon vuonna 2024?
Minä olen määrätietoinen nainen, enkä halua miestä, joka on luonnostaan kynnysmatto. Ehkä joku nainen viehättyy sellaisesta, mutta melko harva, veikkaisin. Niin se vain on, että miehessä maskuliinisuus on oma-aloitteisuutta, aktiivisuutta ja määrätietoisuutta. Perässävedettäviksi parisuhteessa muuttuneista miehistä naiset aika yleisesti myös ottavat eron.
Jätetään se viini pois ellei ole sellaista alkoholitonta. Tuore patonki maistuisi, jos sellaisen paistat kun perille ollaan päästy?
Tuli mieleen, Suomessa ei välttämättä suosiota saa tarpeeksi, mutta jossain Japanissa tai Koreassa voisi menestyä virtuaaliterffipaikat, joissa virtuaalilaseilla päästäisiin ranskalaiseen kahvilaan tai keskiaikaiseen tavernaan.
Viet sitten ahtaaseen vessaan ja simuloit 10-kerhoon pääsyn.
Hei, tuohan olisi mahtava treffi-idea! Arvostaisin miehen kekseliäisyyttä ja huumoria. 🙂
Seuraava matka sitten Saksaan, ja tarjoat hapankaalta!
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin tuo olisi todella hauska treffi-idea! Paljon mieluummin noin kuin että oikeasti lähtisin jonkun tuntemattoman kanssa Ranskaan, ja saastuttaisin samalla.
Kunhan viini olis hyvää ja sanoisit että "viiniä", ei "viintä" ja tarjolla olisi juustoja kans.
Mies lentää, nainen voi vaikka tiskata sen aikaa