Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riittääkö naiselle jos vien hänet lentosimulaattorilla Ranskaan ja tarjoan viintä kun ollaan perillä?

Vierailija
10.03.2024 |

Tulee halvemmaksi ja co päästöt jää vapauttamatta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lentää, nainen voi vaikka tiskata sen aikaa

Vierailija
22/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on finnairin lento, niin muista mustikkakeitto.

Entä miten ne humalaiset kanssamatkustajat simuloidaan?

AP pyytää kaverinsa taustalle ölisemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon ja lasillisen jälkeen pitää olla ehdottomasti pitkä romattinen hetki, sen olet lentäjä ansainnut. Bon voyage!

Vierailija
24/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olisi aivan mahtavat treffit.

Kaikki oma-aloitteisuus ja suunnittelu on miehelle iso plussa. Huonoimmat treffit, missä ikinä olen ollut, olivat sellaiset, että nähtiin kadulla ja mies seisoi siinä epätietoisena ja ulalla, eikä meillä ollut mitään tietoa, mitä voitaisiin tehdä. Kysyin että minne hän haluaisi mennä ja hän sanoi, ettei tiedä. Tuli kuva perässävedettävästä lapasesta. Enkä halua sellaista miestä, jota minun pitää koko ajan käskeä ja ohjeistaa, miehessä seksikkäintä ja määrätietoisuus ja tavoitteellisuus.

Vierailija
25/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä treffit on sitä, että nainen katsoo tunnin kun pelaat sitä peliä niin ei kiitos. Jos siitä saa nainenkin jotain niin sitten voi olla ideaa. 

Vierailija
26/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuohan olis hauskaa

Vierailija
27/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oma-aloitteisuus ja suunnittelu on miehelle iso plussa. Huonoimmat treffit, missä ikinä olen ollut, olivat sellaiset, että nähtiin kadulla ja mies seisoi siinä epätietoisena ja ulalla, eikä meillä ollut mitään tietoa, mitä voitaisiin tehdä. Kysyin että minne hän haluaisi mennä ja hän sanoi, ettei tiedä. Tuli kuva perässävedettävästä lapasesta. Enkä halua sellaista miestä, jota minun pitää koko ajan käskeä ja ohjeistaa, miehessä seksikkäintä ja määrätietoisuus ja tavoitteellisuus.

Eli nainen saa olla perässä vedettävä lapanen joka menee sinne minne mies käskee, mutta ei päinvastoin. Edes tasa-arvon vuonna 2024?

Vierailija
28/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla treffisi vain simuiloidut treffit, treffikumppania myöten.

Vierailija
29/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on finnairin lento, niin muista mustikkakeitto.

Entä miten ne humalaiset kanssamatkustajat simuloidaan?

AP pyytää kaverinsa taustalle ölisemään

No eikö se riitä kun netistä laittaa jonkun porkkanapossun videot taustalle?

Vierailija
30/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus: mies pelaa tuntikaupalla mitään puhumatta. Nainen seuraa tylsistyneenä. 

Haluat vain tekosyyn peliongelmallesi?

Vierailija
31/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on oikein suunniteltu ja huumorilla toteutettu, niin voisi olla ihan hauskaakin.

Jos mies vain pelaa, nainen vieressä tuijottaa ja lopulta tuntien jälkeen saa lasin viiniä, niin ei kyllä innosta.

Vierailija
32/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt treffeillä virtuaalisafarilla. Oli muuten hauskaa koska molemmat kiinnostuneet elukoista ja kaveri oli oikeasti nähnyt vaivaa järjestelyissä.

Vierailija
33/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen saa olla perässä vedettävä lapanen joka menee sinne minne mies käskee, mutta ei päinvastoin. Edes tasa-arvon vuonna 2024?

Minä olen määrätietoinen nainen, enkä halua miestä, joka on luonnostaan kynnysmatto. Ehkä joku nainen viehättyy sellaisesta, mutta melko harva, veikkaisin. Niin se vain on, että miehessä maskuliinisuus on oma-aloitteisuutta, aktiivisuutta ja määrätietoisuutta. Perässävedettäviksi parisuhteessa muuttuneista miehistä naiset aika yleisesti myös ottavat eron.

Vierailija
34/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP perämiehiä?

Vierailija
35/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään se viini pois ellei ole sellaista alkoholitonta. Tuore patonki maistuisi, jos sellaisen paistat kun perille ollaan päästy?

Tuli mieleen, Suomessa ei välttämättä suosiota saa tarpeeksi, mutta jossain Japanissa tai Koreassa voisi menestyä virtuaaliterffipaikat, joissa virtuaalilaseilla päästäisiin ranskalaiseen kahvilaan tai keskiaikaiseen tavernaan.

Vierailija
36/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sitten ahtaaseen vessaan ja simuloit 10-kerhoon pääsyn.

Vierailija
37/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuohan olisi mahtava treffi-idea! Arvostaisin miehen kekseliäisyyttä ja huumoria. 🙂

Vierailija
38/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava matka sitten Saksaan, ja tarjoat hapankaalta!

Vierailija
39/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ainakin tuo olisi todella hauska treffi-idea! Paljon mieluummin noin kuin että oikeasti lähtisin jonkun tuntemattoman kanssa Ranskaan, ja saastuttaisin samalla. 

Kunhan viini olis hyvää ja sanoisit että "viiniä", ei "viintä" ja tarjolla olisi juustoja kans.

Vierailija
40/40 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, toki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi