Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän näistä olis isoin ongelma tänä päivänä mulle

Vierailija
10.03.2024 |

Yks, kävin leikkauttamassa hiukset tuossa viikolla. Ja jälki on kuin körttiläiselle tehty. Ja itse asiassa, kun se kampaaja sai leikkuunsa tehtyä, ns. muotoilun tehtyä, niin oikein silitti ja veti naaman ympärille just sellasen körttiläistyylin. Jakaus hiukan yli keskilinjan, ja siitä vaan tiukasti sileeksi kumpaankin puoleen. Oikein palkkilinja.

Kaks, kerrostalossa ei ole koneellinen ilmavaihto, vaan se toinen vaihtoehto. No, jostain naapurilta on perjantai-illasta lähtien tullut sellaista hajua kuin olisi kananmunia keitetty vedessä ja joku kuori olisi haljennut ja siitä sitten valkuainen alkanut haista... No, on tää tietty vähän eri luokan ongelma, kuin viime viikonlopun vahva sipulinen katku.

Kolme, mulle on tulossa työnvälityksestä yhteydenotto. Ja ilmeisesti ne meinaa pakottaa mut kuntouttavaan työtoimintaan. Mut mä en kyllä sinne mene. Mitä ne kuntouttais minussa? Olenko päihdenongelmainen? En. Onko mulla jokin lääkärin antama diagnoosi? Ei. Ja mitä itua tuossa on, saako kunta helpotuksia sakkomaksuihin, jos joku on muutanman päivän viikossa jossain kuntouttavassa työtoiminnassa. Ja samaan aikaan joutuu sitten kuitenkin sen neljä työpaikkaa edelleen hakemaan.

Neljä... Mikähän se nyt sitten olis.

Siinähän niitä ongelmia onkin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on nro 3. Olet jo niin vieraantunut työ-elämästä että sinun täytyy nyt laittaa se pääkoppa kuntoon oman mielen muutoksella. Ole onnellinen että yhteiskunta=veronmaksajat maksavat sinulle kalliit kuntouttavat työkokeilut. Siitä hyödyt vain sinä itse. 

Vierailija
2/6 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Olet jo melko sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä körttipää on suurin ongelma. I feel you friend, karmea kohtalo. Ainahan tosin voi klania tukan kokonaan pois ja aloittaa alusta.

Vierailija
4/6 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju kuulostaa siltä että naapuriasunnossa lojuu ruumis. Jos niin on, jollakin piruparalla on asiat vielä huonommin kuin sinulla. Ehkä se lohduttaa.

Vierailija
5/6 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on nro 3. Olet jo niin vieraantunut työ-elämästä että sinun täytyy nyt laittaa se pääkoppa kuntoon oman mielen muutoksella. Ole onnellinen että yhteiskunta=veronmaksajat maksavat sinulle kalliit kuntouttavat työkokeilut. Siitä hyödyt vain sinä itse. 

Niinpä niin, tämänhän jo arvasin.

Ei se minusta ole kiinni, vaan siitä, että minua ei oteta töihin. Olenhan toki hakenut töitä, ihan oikeilla hakemuksilla. 

Sinä tulet kirjoittelemaan pääkopastani, vaikket minua tunne. Haha. Tiedätkö ikääni?

Jos kuntouttavaan laittaminen on optio työkkärille, niin saako se työkkäri siitä bonuksia kun siirtää ihmisiä jonnekin kuntouttavaan? Kuntouttavaan laitetuilla pitää olla jotain jota kuntouttaa? Mulla ei ole diagnooseja eikä mulla ole päihdeongelmia, hoidan asiani, hoidan laskuni. Joten? Mitä se minua hyödyttää mennä pariksi tunniksi jotain ompelemaan tai seurustelemaan tai tekstiilejä lajittelemaan? Haha. 

Vierailija
6/6 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, tämänhän jo arvasin.

Ei se minusta ole kiinni, vaan siitä, että minua ei oteta töihin. Olenhan toki hakenut töitä, ihan oikeilla hakemuksilla. 

Sinä tulet kirjoittelemaan pääkopastani, vaikket minua tunne. Haha. Tiedätkö ikääni?

Jos kuntouttavaan laittaminen on optio työkkärille, niin saako se työkkäri siitä bonuksia kun siirtää ihmisiä jonnekin kuntouttavaan? Kuntouttavaan laitetuilla pitää olla jotain jota kuntouttaa? Mulla ei ole diagnooseja eikä mulla ole päihdeongelmia, hoidan asiani, hoidan laskuni. Joten? Mitä se minua hyödyttää mennä pariksi tunn

Etkö koe olevasi yhteiskunnalle jotakin velkaa ? Yhteiskunnalle joka sinua elättää ?