Naisten kasvo ja kaulatatuoinnit
Noita on aikaisemmin ollut vain miehillä ja näistäkin hämärimmillä moniongelmaisilla sekakäyttäjillä. Merkille pantavaa on ettei kasvotatuointeja ole edes Helvetin enkelit moottoripyöräkerhon jäsenillä. Eli näitä ei hyväksytä edes noissa piireissä vakava henkisempään toimintaan.
Nyt olen viime päivinä nähnyt jo kaksi kasvotatuoitua ja yhden kaulatatuoidun naisen. Tulee kyllä todella vaikutella entisestä linnanladysta. Varsinkin ulkomailla konservatiivisissa maissa tällaisen voidaan ajatella olleen vankilassa. Itse ainakin käännyttäisin tussinaaman ravintolani ovelta. Vaikka tatuoidut muuta sanovat. Ne ovat merimiehen, vangin ja prostituoidun merkki.
Kommentit (29)
Jokainen itse päättää mitä ihoonsa laittaa. Ei ne ehkä kovin kauniita ole sitten kun ikää alkaa tulla ja iho kurtistuu. Tulee isostakin purjelaivasta pieni ruuhi. Itse en tatskoja naamaani laitata, kiertäisin varmaan kaikki mahdolliset peilit sen jälkeen hyvin kaukaa😁
Älä herjaa merimiehiä. Ei merimiehillä ole kaulatatuointeja vaan korkeintaan perinteisiä tatuointeja käsivarressa.
Olen ymmärtänyt että tatuoinnit on merkityksellisiä niiden ottajille, jotain tärkeää tarinaa ja elämänkokemusta ja näin edespäin. Yhtään hienoa en ole vielä nähnyt, mutta tässä valossa eihän minun niitä tarvitsekaan ymmärtää tai pitää hienoina, koska se on henkilölle itselleen tärkeä ajatus siinä kuvassa.
Kieltämättä kyllä jos se täytyy naamaan ihan nakuttaa, niin vähän epäilyttää olisiko sittenkin ihan muita ihmisiä varten otettu. Ja minulle kyllä käy varoituksesta, todennäköisesti henkilö ei ole ihan tasapainoisimpia yksilöitä. Ihan sama mitä ohjetta se kantajalleen antaa, en jää sitä selvittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedänpä henkilön, peräti naisen, jolla tatuointeja ns joka paikassa vartaloa, myös kaula tatuoitu. Fiksu, työssäkäyvä ihminen ja "jopa" hyvä äiti kahdelle lapselleen. Tatuoinnit ovat vain yksi itseilmaisun muoto.
En kummoisesti arvosta enkä varsinkaan noteeraa mustavalkoistesti ajattelevien, automaationa tuomitsevien mielipiteitä, saati homofoobisten tai rasistien, kertoo vain ja ainoastaan heistä itsestään ne kommentit, eikä mitään positiivista ainakaan.
🤣 Tatuoinnit kertovat vain siitä, että jäi teini-ikäisen tasolle.
Onhan ne rumia, mutta ei kyllä yhtään tippaa sen sekopäisempiä kuin aloittajan älyvapaa oksennus.
Minusta tatuoinnit on makeita ja olen kahlannut kirjoja, lehtiä, nettiä ja yöelämää tarpeeksi. Estetiikka ja yksilöllisyys on se juttu, ja historia.
Maoreilla oli omansa, ja länsiafrikkalaisilla arpitatuoinnit.
Muistan joskus aikoinaan kun oltiin nuoria, ja joku sammui bileissä, niin joku saattoi tussilla piirtää sille viikset. Tai kirjoittaa jonkun hauskan tekstin otsaa.
Aika pitkä matka on tultu siitä, että nyt haluaa pysyvää leimaa naamaan tai kaulaan. Joku yhteiskunnan ulkopuolisuus ja henkiset ongelmathan tuossa on. Haluaa niin kuin jokaikiselle näyttää, että minä en kuulu tänne.
Huh huh..........