Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni ei tunnu ymmärtävän että töihin mennään tekemään töitä, ei vain aikaa kuluttamaan

Vierailija
09.03.2024 |

Tässä vuosien mittaan on saanut nähdä kuinka useampi henkilö on laitettu pihalle jo koeaikana ja syynä on uskomaton hitaus työnteossa. Ihmeellisiä haaveilijoita ja kaikessa rauhassa puuhastelijoita riittää. Sellaisissakin töissä joissa ei oikeasti edes ole liian kiire, niin ei. Mitään ei tapahdu. Tuntuu että nämä tyypit ei edes yritä, kaikki toiminta on niin ylirauhallista ja hidasta. Olen joskus miettinyt, että jos näiden henkilöiden olisi elämässään vaikka juostava nopeasti henkensä edestä, niin pystyisivätkö he siihen? Vai kävisivätkö he vain ruosteiset rattaat aivoissa raksuttaen taivastelemaan horisonttiin, että kylläpä sieltä tulee korkea tsunami kohti. Onpas kivan näköinen. MIkä näitä ihmisiä oikein vaivaa?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vasemmistolaisia, jotka työkkäri on pakottanut töihin.

Vierailija
2/5 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista ei ole nykypäivän työelämään. Ovat oppineet, että kaiken saa tehdä omaan tahtiin. Meillä töissä eräs nuori kysyi jopa että haittaako, jos joskus ei saavu ajoissa töihin? Hän kun saattaa aamulla joskus vahingossa vain sulkea herätyksen ja nukahtaa uudestaan xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön ne töitä, joita se kiinnostaa.

Vierailija
4/5 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tähänkin joku sanoo jotain: "Olen juuri tuollainen, sillä olen introvertti". Tuo impotentti on aina joillekin syy kaikkeen. 😄 Todellinen syy on laiskuus ja ei haluta mennä mukavuusalueen ulkopuolelle vähääkään.

Vierailija
5/5 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan se on joko laatu tai määrä. Koeajalla pois hitauden takia? Lyhytnäköistä. Ylernsä aloittelijat ovat hitaampia kuin pitkään olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä