Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette nähneet delirium -tilan (tai itse kokeneet), onko siihen jotain esioireita?

Vierailija
09.03.2024 |

Mies tykkää joka vkl juoda. Yksi viskipullo kestää 3 iltaa ja siihen päälle 2-3 kaljaa per ilta. Työpäivinä ei juo, mutta ei pysty olemaan vapaapäiviä edeltävinä iltoina juomatta edes 1 kaljaa.

Tiedän että määrät on isoja ja olen tästä sanonut, mutta hän ei näe mitään ongelmaa koska hoitaa työnsä ja on silloin selvinpäin. 

Mies tekee yötyötä ja tässä 3kk aikana (pari kertaa) kun on ensin valvonut yön töissä+päivän, on muuttunut suht pienellä juomamäärällä tosi sekavaksi.

Mm olisi viimeisimmällä kerralla sammunut suihkuun, ehti jo käyttämään kaiken lämpimän veden ja pesi itseään monta kertaa uudelleen kun luuli ettei ole pessyt itseään. Yrittänyt kusta komeroon (ehdin onneksi puuttua tähän) ja kauhealla ylipuhumisella sain houkuteltua sänkyyn sammumaan että pääsin itsekin nukkumaan. 

Ensi kerralla ajattelin videoida jos vastaavanlaisia käytöstä tulee ja näyttää miehelle kuinka hän käyttäytyy kun filmi menee poikki. 

Tiedän (ja varmaan mieskin tietää) ettei juominen ole noin usein hyvä juttu, mutta voiko toi sekava käytös olla merkki siitä että noita sekavuus kohtauksia saattaisi olla luvassa säännöllisesti?

Näin sivusta seurattuna ne on tosi pelottavan näköisiä 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomaria ei voi auttaa kukaan muu kuin juomari itse. Ja kukaan muu ei ole syyllinen juomiseen kuin juomari itse. 

Useimmat juomarit eivät koskaan pääse irti viinasta vaan ennemmin tai myöhemmin kuolevat siihen. Tämä on kylmä tosiasia. Mutta jotkut harvat raitistuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän