Miehet, mitä mieltä olette puolisoidenne pukeutumisesta?
Naisethan täällä kilpaa haukkuu suominaisten pukeutumista mutta mitä heistä ajattelee miehet ja tarkoitan lähinnä kumppanin pukeutumista? Kiinnitätkö edes huomiota mitä kumppanillasi on päällä ja jos niin onko se enemmin ihailua vai myötähäpeän tunnetta?
Kommentit (16)
Mulla on vaan yksi puoliso. Pukeutuu hyvin
Vaimoni pukeutuu oikein naisellisesti. Hänellä on myös pitkät vaaleat hiukset. Olen tyytyväinen
m41
Omasta kokemuksesta suht samaan tyyliin pukeutuvat ihmiset pariutuvat keskenään. En koskaan pidä julkisella paikalla mitään rääsyjä ja niin ei pidä vaimonikaan, kuuluu jo pelkästään toisten ihmisen kunnioittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon pukeutuminen on myötähäpeää aiheuttavaa ja on mielestäni todella kiusallista kävellä ulkona sen kanssa. Itse käytän normaalia ja rentoa vaatetusta (t paita, kollarit/shortsit kesällä) mutta vaimo aina kulkee ''muotivaatteissa'' jotka ei istu sen päälle hyvin koska ylipaino
Hävettäisi kulkea sun kanssa. Mieheni onneksi osaa pukeutua hyvin. Päiväkotilapsilla on "kollarit".
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta suht samaan tyyliin pukeutuvat ihmiset pariutuvat keskenään. En koskaan pidä julkisella paikalla mitään rääsyjä ja niin ei pidä vaimonikaan, kuuluu jo pelkästään toisten ihmisen kunnioittamiseen.
tuo on totta. Mä ja mieheni tykätään esim printti t paidoista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon pukeutuminen on myötähäpeää aiheuttavaa ja on mielestäni todella kiusallista kävellä ulkona sen kanssa. Itse käytän normaalia ja rentoa vaatetusta (t paita, kollarit/shortsit kesällä) mutta vaimo aina kulkee ''muotivaatteissa'' jotka ei istu sen päälle hyvin koska ylipaino
Mitähän tämä tämmöinen muoti on?
Vaimoni pukeutuu valtavirrasta poikkeavasti, minusta se on hauskaa. Vaimoni on kaunis. Itse pukeudun farkkuihin ja t-paitaan lähes joka päivä.
M50
Vierailija kirjoitti:
KOLLARIMIES ON PUHUNUT.
Entä jos vaimon vaatetus pingottaa ylipainosta.
Luulen, että harvemmin on niin päin, että miehellä on oleellisesti parempi tyylitaju kuin hänen naispuolisollaan. Useammin miehet taitavat edelleen olla niitä autettavia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Harvemmin joku viimeisen päälle pukeutunut mies kulkee resupekan näköisen naisen kanssa.
Joo harvoin hyvin pukeutunut mies kulkee resupekan naisen kanssa mutta tavallisen rennosti pukeutunut mies voi kulkea esim hyvin hienosti pukeutuvan naisen kanssa ja jonkun mielestä se vaimon pukeutuminen on yliampuvaa ja toisen mielestä kaunista ja kolmas ei huomaa mitä itsellä ja vaimolla on päällä kunhan vaatteet on. Eli kysyin nyt vaan miten miehet kokee puolisonsa pukeutumisen? Ap
Usein saman tyylisesti pukeutuvay ihmiset ovat keskenään. Joskus kyllä näkee tyylikkään naisen rähjäisen näköisen miehen kanssa.