*+*+ Tammenterhojen keskiviikko *+*+
Tiistaiturinat täältä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9346171&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (31)
Vähän jälkijunassa ilmoittelen, että meille syntyi poika 51 cm 4050 g hattu 35 cm perjantaina 12.1. klo 16:34, rv 38+5.
Mitään merkkejä ei ollut ennakkoon, mutta kovat supparít alkoivat torstai-perjantaiyönä. Olin ihan varma, että menee yli, mutta ei! Eli voipi se synnytykseen lähtö siis tulla todella ihan täysin yllätyksenä! Kaikki meni tosi hyvin, ja kotiin tultiin jo sunnuntaina. Mutta syy miksi tänne ei ole kerinnyt, on esikoisen 2 v 2 kk aivan hurja mustasukkaisuus. Rikkoo tavaroita, heittelee meitä vanhempia tavaroilla, ja vauvaa yrittää heitellä myös, ja tarttua tosi kovaa. Toivottavasti tämä vaihe menee pian ohi..
t. Meku ja poitsu
[color=1874CD][b]ONNEA Meku pojasta !
En mäkää ymmärrä,kuinka ukko saattoi olla huomaamatta!!??
Voi vitalis,tää alkoi jonku ihme jumpan ja nyt vihloo niin vit**ti!
Mikäs se olikaan se osoite niitä kuvia varten blogiin?
vauvautuneille! voi kun saisi jo itsekin omansa ;)
kihisen täällä itsekseni raivosta, kun äitini on kesästä alkaen kysellyt minua sukujuhliin ja olen kieltäytynyt osallistumasta ja taas soitteli ja kyseli tulenko.. ne kun ovat nyt lauantaina ja matkaa tulisi sinne yht. 260km! ei oikein kiinnostaisi tuo autossa istuminen ja LA olisi enää viikko siitä. kehtasi vielä vedota, että kun on uusi autokin niin matka ei tuntuisi niin pahalta. pah sanon minä!
eilen en kerinnyt sitten chattiinkään, kun jäi silmät kiinni telkkuun.
vai ardisialla rupee tapahtumaan, hieno homma! hmm, mitäs olet puuhaillut viime päivinä, josko toistaisin tekemisiä? :D
+++
öljyä tuli viimein
vauva on kovasti potkinut ja elämöinyt masussa
taas päivä lähempänä vauvan syntymistä!
niin ja tulee se greyn anatomia missä se namulääkäri ;)
38+4
Tässon parin päivän nettikatto ollu ku isännällä ollu kone rassattvana ja mun konehan toiminu orjana osien testailussa..haitta puoli toisen nörttiyvestä..
täs pitää noit pinoi ruveta selaileen ja onnittelut kaikille vauvautuneille.
nii oli maanantai tiistaina välisenä yönä meil eka hälytys et täs vois koht ruveta jakutuun mut väärä hälytyys sanovat vaan ku soitin saliin et oottele kotona paikat vaan rupee valmistautuun synnytykseen, eli tul jottain veristä vuotoo mut ilmeisesti ei sen mun kuvauksen perusteella ollu mittään hälyyttävää..
no mut nyt noihin pinoihin..
T:Musta_kissa 38+4
Iltaa Terhot. Juuri sain viestin Hermionelta:
[color=darkred]Ihana 10 pisteen tyttö syntynyt klo 17.27. Mitat 4300g ja 53cm, py 36cm. Kaikki voivat mainiosti.
[color=black]Onnittelut koko perheelle!
t. Mirabella
[color=CD5555][b][size=4]Onnea Hermionelle Prinsessasta!
En oo vielä yhtään ehtinyt lueskella pinoja, mutta oman synnytyskertomukseni kävin lisäämässä. Tultiin nyt illalla kotiin, perehdyn hieman paremmalla ajalla kaikkien kuulumisiin :)
Ariella ja " Paavo" 2 vrk
Siis aivan ihana päivä tänään, aurinko paistaa ja tuulikin on laantunut. Oltiin ulkona melkein 2h ja uni maittoi sitten kaikille hyvin.
Onko joku taas synnärillä en oo oikeen kärryillä tässä asiassa!? Tsemiä jos on ja onnee iille joka on nyyttinsä jo saaneet.
Mulla onkin sitten vauva kainalossa huomenna tähän aikaan, JÄNNÄÄ!!!! Se mun uni piti paikkansa, mulle tehdään sektio huomenna klo 10! Soitin äskettäin osastolle ja huomenna pitäis mennä laitoksella 8 mennessä.
Limatulppa G: mulla ei kertaakaan se ihmetys ole mennyt, ei ainakaan niin että olisin siitä tietoinen. Ei siis harmainta aavistusta millainen se on.
Sf mitasta: mulla on aina huidellut yläkäyrällä ja oon aika pieni (162cm) ja molemmat meidän babyt ovat olleet pieniä, eka 3200g ja toka 2900g ja nyt arvio on tulevasta 2500-2600g. Eli mulla ei sf ja koko korreloineet ollenkaan.
Maria - on se vaan outoo että mies ei huomannut sitä 100g, on se kuitenkin aikas paljon ;D
Äityli ja muut asian kanssa taistelevat - meillä sama homma kakkosen nukutuksissa, ei millään meinais rauhoittua. Pitää päästä vessaan tai sitten muuten vaan keksii tekosyitä päästäkseen pois sängystä. Usein vielä vain äiti kelpaa viemään takas sänkyyn. Ollaan kyllä yritetty harjotuttaa siitä pois mutta huonolla tuloksella. Ehkä sitten kun oon laitoksella ja on pakko tottua isään niin homma sujuu, toivottavasti....... niin ja poika on 2.5v ja tätä jatkunut pitkään aivan liian pitkään :/
Pitäis varmaan laittaa sairaala kassi kuntoon, en oo sitäkään saanut vielä aikaseksi.
Niin ja vielä 3x+
+ kaunis päivä
++ uus pesukone ja kuivausrumpu, ihanaa!!!
+++ huomenna pääsee eroon masusta, vaikka haitkeeta se on kun tää on kyllä viimosin raskaus.
-MM- ja baby 38+5