Olen patologinen valehtelija, kysyttävää
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko epävakaa
Kertoisitko mitä tarkoittaa epävakaa? Sääkin voi olla epävakaa tai jokin tilanne esimerkiksi.
Hän kokee itsensä huonoksi ihmiseksi
Sitten täytyy diagnosoida huono itsetunto eikä epävakaus vai mitä tässä nyt tarkoitetaan. Itse asiassa epävakaa ei ole oikea termikään vaan lyhenne jostakin mutta mistä, sitä kommentti ei nyt kerro. Voihan se olla yksi oirekin.
Hehheh. Hauskoja ihmisiä. Missähän mahtavat olla töissäkin mahdollisestikin vielä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joutunut hankaluuksiin tai syyllistynyt rikoksiin tuon takia?
En ole.
Älä viitsi valehdella. Valehtelijat joutuvat aina hankaluuksiin ennemmin tai myöhemmin, he eivät vain itse tajua sitä. Ihmiset kyllä hoksaavat nopeasti kuka on toistuvasti epärehellinen. Jutut ovat tyyliin: mun vanhemmat voittivat lotossa kun olin lapsi tai itseasiassa mun suku on aatelinen äitini puolelta. Nuo helppo tarkistaa ja valehtelijaa naureskellaan takaa päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Älä viitsi valehdella. Valehtelijat joutuvat aina hankaluuksiin ennemmin tai myöhemmin, he eivät vain itse tajua sitä. Ihmiset kyllä hoksaavat nopeasti kuka on toistuvasti epärehellinen. Jutut ovat tyyliin: mun vanhemmat voittivat lotossa kun olin lapsi tai itseasiassa mun suku on aatelinen äitini puolelta. Nuo helppo tarkistaa ja valehtelijaa naureskellaan takaa päin.
Pöljä! Tietenkin valehtelen koska olen patologinen valehtelija.
Miksi kysyisin, kun kuitenkin valehtelisit vastauksen ?
Miksi puhua sulle? Valehtelet kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Pöljä! Tietenkin valehtelen koska olen patologinen valehtelija.
Suksi sitten v***uun siitä kyselemästä.
Onko tuo sairautesi diagnosoitu, syötkö siihen lääkkeitä
Jos varastat ruokaa kaupasta, oletko rikollinen
Tulkitsen tämän niin, ettei ap valehtele koskaan. Eiku hetki
Eipä minulla yleensäkään ole persulta kysyttävää.
Lapsuudentraumasi, josta valehtelu johtuu?
Mitäs Riikan la, onko sopivasti leikattavaa?
Onko sukunimesi von Münchausen? Oletko aatelinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyisin, kun kuitenkin valehtelisit vastauksen ?
En välttämättä.
En ole.