Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodeissa ja kouluissa luovuttava isä ja äiti sanojen käytöstä

Vierailija
09.03.2024 |

Ne ovat syrjiviä ja sukupuolittuneita termejä, joita lapsia yksinkertaisesti pitää kieltää käyttämästä. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt = tyttöjä, pojat =poikia ja sitten vielä perheessä on yleensä myös äiti ja isä. Tai sitten eri sovelluksia asiasta.

Näin on varmaan 97 %, hyväksyn kaikenlaiset muut ihmettelen miksi pientä osaa hyysätään näin kovin.

Eroperheitä on paljon. Osassa isät eivät ole ollenkaan tekemisissä lastensa kanssa.

Vierailija
42/45 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene kotiisi tyydyttämään itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pk:ssa töissä ja olen aivan kurkkua myöten täynnä tätä. Tyttöjä ei saa sanoa tytöiksi eikä poikia pojiksi. Tyttöjen paikkoja/tavaroita/tmv. ei saa merkata punaisella eikä poikien sinisellä. 

Järki lähtee, kun mitään ei saa enää mainita ja silkkihanskat kädessä ollaan päivät pitkät. 

Ja kuitenkin suurin osa perheistä on ihan ok sen kanssa, että maailmassa on tyttöjä, poikia, äitejä ja isiä. Tämä on järjettömän pienen vähemmistön miellyttämiseksi harrastettua pelleilyä tämä absoluuttisen sukupuolineutraaliuden vaatiminen.

Vierailija
44/45 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksssa luovuta. Tämä hihhulointi menee jo liian pitkälle. Kaikki "oletetut" ovat saaneet jo liikaa juomiota. Nyt se loppuu! Menee hermot näistä sukupuolettomien roolien ylitarjonnasta. Riittää jo! Enää ette tyrkytä tätä skeidaa minulle. En anna sille enää huomiota!

Jep. Ikävä juttu, mutta sen suurimman joukon mielipiteiden mukaan mennään. Kaikkia ei voi miellyttää, niin miellytetään Suurinta osaa. Siitä varmasti kaikki on samaa mieltä, että kukin leikkiköön millä leikkii ja pitäköön sellaisia vaatteita kun haluaa, sillä sillä ei ole vaikutusta muiden elämään.

Vierailija
45/45 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, juuri katselin netistä ohjelmaa, jossa yksi loukkaantunut lesboäiti sanoi, että ei saa sanoa enää isä ja äiti, kun heidän tyttärelleen tulee paha mieli, kun hänellä on vain kaksi äitiä.

Ei voi olla kahta äitiä.

Miten niin ei voi olla? Itse asuin jo 1970-luvulla yhteisössä, jossa oli ainakin jotain 30-40 aikuista ja lapsia pitkälle yli 100. Kaikki lapset olivat keskenään sisaruksia, kaikki naiset äitejä ja kaikki miehet isiä. Paitsi, että se äiti joka imetti minua vielä ollessani jotain 8v oli synnyttäjä-äiti ja se isä, joka aina öisin nussi synnyttäjä-äitiä oli siittäjä-isä. Seksiäkin siellä harrastettiin täysin avoimesti, siis lähinnä aikuiset keskenään. Niin naiset ja miehet keskenään kuin miehet keskenään ja naiset keskenään. Minustakin tuli 10-vuotiaana nainen kun minulla

olit children of godissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme