Silmälaseja käyttävät pikkulasten äidit!
Mikähän ratkaisuksi ongelmaani:
Mun on pakko käyttää laseja koko päivän ja koska ne on koko ajan niin törkyiset, saan päänsärkyä. Vauva lähmii niitä tai taapero puuhaa jotain, niin että puhdistaa pitäisi vähintään kerran tunnissa eikä aikaa tai sopivaa hetkeä tunnu koskaan löytyvän. Olen kokeillut pitää piilareita, kertsikoita, mutta ei sekään toimi. Koitan nukkua aina kuin vauva ja taapero ja silloin linssit pitäisi poista tai silmät kirvelee ja linssit kuivuu kiinni silmiin nukkumisen aikana.
Kommentit (4)
oudolta. Oletko varma, ettei päänsärkyyn voisi olla jotain muuta syytä? Kuten vaikka väsymys tai rentoutumisen puute, niska-hartia-jumitus, kofeiininpuute tai yliannos? Väsymys voi myös tehdä tunteen, että näkee sumeammin.
Jos olet varma, että syy on paskaiset rillit, hanki mikrokuituliinoja ja pidä aina yhtä taskussa. Kerran tunnissa kun vetäiset, niin kai lasit suht kirkkaina pysyvät. Ja sitten vaikka joka ilta tai aamu peset rillit astianpesuaineella.
Mulla myös rillit, vauva ja taapero. Ja oikeasti, puhdistan rillit kerran viikossa tai harvemmin.
en todellakaan anna penskojen lähmätä laseja! Mikrokuituliina on ok, mutta kiellä nyt ehdottomasti laseihin kajoaminen!
sitäpaitsi lasit on niin kalliit että on syytä opettaa että niihin ei kajota yms.
enpä juuri ehdi nukkua päivän mittaan...