Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään valitetaan kun hinnat nousee ja mihinkään ei ole varaa

Vierailija
09.03.2024 |

Silti esimerkiksi monikaan käytetty tavara ei kelpaa kenellekään. Muistan kun esim 90-luvun alussa käytiin äidin kanssa kirppiksellä myymässä yhden päivän ajan, niin lähes kaikki rompe meni kaupaksi, ihan perus itselle tarpeetonta käyttötavaraa. Nyt ei mene kaupaksi mikään muu kuin merkkikamat. Vaikka olisi kuin siistejä ja ehyitä vaatteita tai kippoja ja kappoja, niin niistä ei makseta kirpparilla euroakaan, jos ei ole tiettyä merkkiä.

Kyllä väitän, että tämä kaikki johtuu enemmän nykyaikaisesta kerskakulutustottumuksesta kuin siitä, että moni olisi oikeasti perse auki.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ruokaa ei osata tehdä terveellisistä peruselintarvikkeista. Pitäisi varmaan joidenkin Marttojen järjestää enemmän kursseja, joihin toimeentuloasiakkaiden yms olisi osallistuttava n

Typerää ja lapsellista olettaa, että kaikki toimeentuloasiakkaat tarvitsisi jotakin tuollaista. Mä olen saanut lapsen kanssa toimeentulotukea joskus vuosia sitten ja kyllä mä osasin tehdä ihan peruselintarvikkeista ruokaa. 

Onnea sulle. Lienet iloinen poikkeus. 

Vierailija
22/24 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ruokaa ei osata tehdä terveellisistä peruselintarvikkeista. Pitäisi varmaan joidenkin Marttojen järjestää enemmän kursseja, joihin toimeentuloasiakkaiden yms olisi osallistuttava n

Jos oikeesti haluaa maistuvaa ja terveellistä ruokaa niin ostokset maksaa pariksi päiväksi jotain 50e. Vai onko sulla jotain reseptejä esim? Makaronilaatikkoa en tässä meinaa

Vaikkapa linssikeitto. Hernekeitto. Jne

Syötkö vaa keittoja? Ei minusta kovin terveellistä ole

Varmasti terveellisempää kuin jauhomakkarasta tehty ruskeakastike. Voit ostaa kunnon lihaa jos harvemmin sitä syöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä samat lätinät ei osata tehdä ruokaa, tupakkaa ja päihteitä plaaplaa. Sitä rahaa kun menee tonni tolkulla ihan vaan terveydenhoitoon. Ruuat tulee tällä hetkellä hävikistä ja ilmaiseksi silti on PA. Ihmiset jotka ei ole köyhyyttä kokeneet jaksaa aina viisastella ja neuvoa. 

Vierailija
24/24 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aika moni muuten tupakoi vielä nykyäänki :o, ihmettelen tätä tupakointia kyllä enemmän

No tupakasta tulee veroja valtiolle,että antaa polttaa ,ken haluaa. Tosin saattaa tulla myös kuluja sairauksien muodossa.