Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla muita jotka eivät hankkineet uutta suhdetta oman päätöksen perusteella

Vierailija
09.03.2024 |

Kun tuli ero.

Itse toimin näin, ja se sopi täydellisesti. 2006 erosin, ja päätin etten uutta ota siihen tilanteeseen. Muutamat treffit vahvistivat käsitykseni.

Tarvitsin aikaa rauhoittumiseen ja toipumiseen, ja nyt, lähes 20 vuotta myöhemmin, en viitsi enää deittimarkkinoita. Olen jäänyt ulkopuolelle kaikesta jännästä.

Pahinta on se, että näen jo jos joku pyytää jonnekin, kuinka siinä tulee käymään. 

Jotta saan lopullisen rauhan eitoivotulta ainekselta, aion pistää jonkun hassun ja lähes uskottavan juorun itsestäni liikkeelle.

Tuskin maltan odottaa, kuinka ihmiset paniikissa loikkaavat toiselle puolelle katua... 😂 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja olen muutenkin erakko. Mutta en tarvitse tekaistuja hassuja juoruja itsestäni, sillä osaan torjua ei-toivotut lähestymiset. Nyt ikäkin tekee jo tehtävänsä, eivätkä miehet enää kiinnostu. Saan olla rauhassa.

N44

Vierailija
2/2 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta on nyt erosta, en koe mitään tarvetta edes aloittaa treffailua. Hyvin voisin nähdä itseni sinkkuna loppuelämän. Todennäköisesti haluan kuitenkin vielä jossain vaiheessa kokeilla deittailuakin kun se on minulle täysin uutta, mutta mitään odotuksia uudesta suhteesta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän