Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten saa kaksoisleuan pois?

Vierailija
09.03.2024 |

Mulla on ihan järkyttävä kaksoisleuka ollut aina, lapsesta asti. Iän myötä on vain pahentunut. Lasten syntymän jälkeen laihdutin itseni alipainon rajalle ja sekään ei vienyt kaksoisleukaa pois, päin vastoin tuntui vain korostavan sitä kun missään muualla ei ollut enää rasvaa. 

Eli mikä avuksi? Rasvaimu? Jokin muu keino? Rahasta ei ole kiinni, olen valmis maksamaan siitä että näytän normaalilta. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sun tapauksessa rasvaimu, koska on selkeesti geneettisesti siihen läski kertynyt ja sama läski on siinä, vaikka et olisi lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei rahasta ole kiinni, niin miksi kyselet vauvapalstalta, etkä plastiikkakirurgilta?

Vierailija
4/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mewing saattaa auttaa vähän

Vierailija
5/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Opettele hyväksymään itsesi, se on ratkaisusi.

Vierailija
6/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hyväksyä se, että joku esiäitisi on lisääntynyt pelikaanin kanssa. Jep, niin on minunkin ja tämä kaksariheltta-hybridi on kyllä jotain aivan järkkyä normipainossakin ja vaan pahenee iän myötä kun koko alanaama tuntuu valahtavan.

Vierailija
7/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaimu?

Vierailija
8/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Opettele hyväksymään itsesi, se on ratkaisusi.

Olen kyllä hyväksynyt että näytän tältä mutta haluan silti korjata leuan normaaliksi.

Kenelläkään kokemuksia siitä rasvaimusta?

Vierailija
9/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei rahasta ole kiinni, niin miksi kyselet vauvapalstalta, etkä plastiikkakirurgilta?

Mistä täällä saa keskustella?

Vierailija
10/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän, saat kolmoisleuan.

Vierailija
11/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Kiinasta sellaisen kasvojen jumppalaitteen, maksoi pari euroa. Kyllä se vähän auttaa.

Vierailija
12/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä on ollut ulkomaalaisia videoita naaman mutristelusta, jolla sais kaksoisleukaakin pienennettyä, onkohan apua? kun tekee päivittäin...ei ole nyt linkkiä, enkä muista, minkä nimisiä

Vierailija
13/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa laulamista. Mieti lihavaa Adelea ja Lizzoa. Edes Jari Sillanpäällä ei ylipainoisena ole pahaa kaksoisleukaa.

Vierailija
14/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi kryolipolyysi. En halunnut mitään invasiivista rasvaimua, joten päätin kokeilla tuota. Olen ollut todella tyytyväinen ja suosittelisin. Saattaa olla, että käyn joskus vielä toisenkin kerran, koska rasvaa voi poistaa tällä toimenpiteellä vain rajallisesti kerrallaan, mutta yhdelläkin kerralla ero aikaisempaan on ollut huomattava. En ajattele enää lisäleukaa tai mitä siitä on enää jäljellä juuri koskaan.

Vierailija
15/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu on ainakin hyvin pysyvä ratkaisu. Kannattaa ajoittaa hyvin koska mustelmaa ja turvotusta tulee alkuun runsaastikin, se ei ole kaunis vaihe kun mustelma vaihtaa väriä ja valuu kaulalle. Lopussa kiitos seisoo.

Vierailija
16/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimu on ainakin hyvin pysyvä ratkaisu. Kannattaa ajoittaa hyvin koska mustelmaa ja turvotusta tulee alkuun runsaastikin, se ei ole kaunis vaihe kun mustelma vaihtaa väriä ja valuu kaulalle. Lopussa kiitos seisoo.

Toipumiseen menee viikko tai pari, riippuen vuototaipumuksesta ja imun määrästä sekä tekniikasta.

Vierailija
17/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kasvojumppagurun ohjeilla sain itse. 

https://www.instagram.com/karina_na_more/

En olisi ikinä uskonut, että mikään voi auttaa niin hyvin.

Hänen tuotteistaan Marathon 1.0 on se, joka todella auttaa kaksoisleukaan.

Tämä ei luonnollisesti ole minkään sortin sponsoroitu suositus vaan oma kokemukseni.

Vierailija
18/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kasvojumppagurun ohjeilla sain itse. 

https://www.instagram.com/karina_na_more/

En olisi ikinä uskonut, että mikään voi auttaa niin hyvin.

Hänen tuotteistaan Marathon 1.0 on se, joka todella auttaa kaksoisleukaan.

Tämä ei luonnollisesti ole minkään sortin sponsoroitu suositus vaan oma kokemukseni.

Saa alapeukuttaa, koska en olisi itsekään uskonut, mutta mä sain ihan ton profiilin ennen ja jälkeen -kuvien mukaiset tulokset.

AP:na kokeilisin ensin tätä, koska maksaa aika pienen murto-osan rasvaimusta eikä sisällä vastaavia riskejä.

Vierailija
19/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa laulamista. Mieti lihavaa Adelea ja Lizzoa. Edes Jari Sillanpäällä ei ylipainoisena ole pahaa kaksoisleukaa.

Just toisinpäin. Laulajille voi kehittyä kaksoisleuka. 

Vierailija
20/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö imusta sitte semmone pussi roikkuu leuan alle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme