Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä soijarouhe korvaa jauheliha hyvin. Jopa parempaa.

Vierailija
13.04.2025 |

Söin kaverilla jauhelihakeittoa. Maiskuttelin lihaa ja kysyin, että onko tämä nauttaa vai jotain muuta riista. Oli niin hyvää ja mureaa. Kaveri naurahti ja kertoi sen olevan soijarouhetta. Hän on vegaani jonka oli unohtanut. Kyllä soijarouhe maistuu ihan samalta 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka olin unohtanut * 

Ap

Vierailija
2/19 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Sä oot ite joku vegaani. Ei mee läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia sanoi koira kun muniansa nuoli. Puhu siis vain omasta puolestasi.

Vierailija
4/19 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole. Varsinkaan se peruspuru. Semmoiset isommat rouheiset palat menee laatikkoruoissa oikein hyvin, mutta se markettien pahvitauhka ei mene läpi jauhelihana yhtään kellekään.

568

Vierailija
5/19 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouhe on epäterveellistä prosessoitua "ruokaa". Soija tofuna on parempi vaihtoehto. 

Vierailija
6/19 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoarvoiltaan vain paljon köyhempää. 

Vierailija
7/19 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku parempi provo/trollaus! Hän on vegaani, jonka olin unohtanut.. Just joo, eihän hän kuin joka kerta mainitsisi ja puhuisi siitä.

jauhelihakeitto ei ole jauhelihakeitto, jos sen on tehty soijarouheesta. Eikä se todellakaan ole maultaan ja koostumukseltaan lähellekään yhtä hyvää kuin oikea jauhelihakeitto!

Vierailija
8/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla korvaa? Kaloreita siinä ei ole ollenkaan ja maistuu pakkauspahville, jos ei mausta. En keksi mitä se korvaa, ehkä se muistuttaa visuaalisesti jauhelihaa.

Vierailija
9/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mifu, Quorn, ja nämä hernepohjaiset.  Hyviä. Joillakin on ihme liha-addiktio.  Ihan kuolee jos ei saa jauhaa toista elävää.

Vierailija
10/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut soijarouhekeittoa virheellisesti jauhelihakeitoksi?

Vierailija
11/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi joku parempi provo/trollaus! Hän on vegaani, jonka olin unohtanut.. Just joo, eihän hän kuin joka kerta mainitsisi ja puhuisi siitä.

jauhelihakeitto ei ole jauhelihakeitto, jos sen on tehty soijarouheesta. Eikä se todellakaan ole maultaan ja koostumukseltaan lähellekään yhtä hyvää kuin oikea jauhelihakeitto!

Onpas.  Jauhelihakaan ei maistu miltään ennen maustumista.

Vierailija
12/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä maha ei kestä soijaa kun aiheuttaa vatsalaukkuun allergisen reaktion minkä takia olen joutunut menemään ambulanssilla sairaalaan ja tämän takia olen lopettanut useamman naisen tapailun. Vaikka olen etukäteen varmistanut että eihän Jauheliha ole korvattu soijalla niin aina on tullut vastaukseksi että ei ole ja kun olen syönyt vietän lievemmässä tapauksessa loppupäivän istumalla vessan pöntöllä ämpäri sylissä. Ja kun olen asiaa kysynyt että miksi valehtelit kun kysyin etukäteen niin aina olen saanut saman vastauksen kaikilta, en ajatellut että olet oikeasti soijalle allerginen ja luulin että olet tyypillinen mies joka vastustaa kasvisruokaa. Ja kun olen kysynyt että koska olen valittanut kasvisruuasta niin siihen olen saanut myös kaikilta saman vastauksen no et sinä ole mutta ajattelin sinun olevan tyypillinen suomalainen mies

Vierailija
13/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonka olin unohtanut * 

Ap

Kaverisi ei tainnut tykätä kun olit hänet unohtanut.

Vierailija
14/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonka olin unohtanut * 

Ap

Kaverisi ei tainnut tykätä kun olit hänet unohtanut.

Kyllä minäkin pian unohtaisin kaverin, joka tuputtaa minulle eläimille tarkoitettua soijarouhetta lihan korvikkeena.

Vierailija
15/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täytyy vain  maustaa hyvin! : )

Vierailija
16/19 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu vegaani käyttää paljon soijarouhetta. Tarjosin hänelle pasta bolognesea ja sanon, että korvasin soiharouheen jauhelihalla, eikö maistukin ihan samalta.

Vierailija
17/19 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko maistaneet pancho villan vegeburritoa? Siinä todella hyvää soijarouhetta, jos se sitä on :D

Vierailija
18/19 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi soijaroihe on hyvin säilyvää toisin kuin jauheliha. Voi pitää kaapissa aina varalla 

Vierailija
19/19 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi soijaroihe on hyvin säilyvää toisin kuin jauheliha. Voi pitää kaapissa aina varalla 

Ja mikä tärkeintä, paljon eettisempää :)