Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierrän kierrätyskeskukset kaukaa, jo se kyttäysilmapiiri ja haisevan romun määrä ällöttää

Vierailija
09.03.2024 |

En todellakaan veisi tavaraa näihin. Kauhean hyökkäävä suhtautuminen oli, kun kerran kysyin kirjahyllyn toimittamisesta sinne. Myinpä itse pois. Kierrätyskeskukset ovat täynnä roskalavakamaa, josta yritetään pyytää naurettavaa ylihintaa. Varmaan tulityöllistetyt vievät itse kaiken paremman ja myyvät netissä. En voi muuten käsittää sitä roinan määrää näissä keskuksissa. Hävetkää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/7 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyjä ei huolita ja ei niitä kukaan enää osta. Ongelmajätettä. Joku Böknäs voisi kelvata mutta ei muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten kirjahyllyt on myös roskalavakamaa.

Vierailija
4/7 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyjä ei huolita ja ei niitä kukaan enää osta. Ongelmajätettä. Joku Böknäs voisi kelvata mutta ei muut.

Olen osa sivistyneistöä.

AP

Vierailija
5/7 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä second hand -trendi on syy luteiden, syyhypunkkien sekä muiden kodin ötököiden leviämiseen.

Vierailija
6/7 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy samoin joka kerta kun päätän kokeilla kirppiksellä käymistä. Se haju alkaa ällöttää.

Vierailija
7/7 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 2 pv aikana kipparille, jonkun ajan kuluttua alkoi ranteista alkaen kutista joka levisi läikkäiseksi. Lääkäriin, oli lintukirppu, kortisonia jouduin ottamaan kauemmin kun lääkäri alunperin arvioi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan