Kierrän kierrätyskeskukset kaukaa, jo se kyttäysilmapiiri ja haisevan romun määrä ällöttää
En todellakaan veisi tavaraa näihin. Kauhean hyökkäävä suhtautuminen oli, kun kerran kysyin kirjahyllyn toimittamisesta sinne. Myinpä itse pois. Kierrätyskeskukset ovat täynnä roskalavakamaa, josta yritetään pyytää naurettavaa ylihintaa. Varmaan tulityöllistetyt vievät itse kaiken paremman ja myyvät netissä. En voi muuten käsittää sitä roinan määrää näissä keskuksissa. Hävetkää!
Kommentit (7)
Kirjahyllyjä ei huolita ja ei niitä kukaan enää osta. Ongelmajätettä. Joku Böknäs voisi kelvata mutta ei muut.
Ja muuten kirjahyllyt on myös roskalavakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjahyllyjä ei huolita ja ei niitä kukaan enää osta. Ongelmajätettä. Joku Böknäs voisi kelvata mutta ei muut.
Olen osa sivistyneistöä.
AP
Tämä second hand -trendi on syy luteiden, syyhypunkkien sekä muiden kodin ötököiden leviämiseen.
Mulle käy samoin joka kerta kun päätän kokeilla kirppiksellä käymistä. Se haju alkaa ällöttää.
Kävin 2 pv aikana kipparille, jonkun ajan kuluttua alkoi ranteista alkaen kutista joka levisi läikkäiseksi. Lääkäriin, oli lintukirppu, kortisonia jouduin ottamaan kauemmin kun lääkäri alunperin arvioi.
Totta.