Ovatko jääkiekkoa seuraavat keskimääräistä tyhmempiä?
Tuli vaan mieleen että aina kun kadulla näkee jonkun pelipaitaan pukeutuneen tyypin niin se ei koskaan näytä erityisen älykkäältä ihmiseltä.
Kommentit (33)
Painipa ensin vaikka mun takin kanssa ja mä otan sitten voittajaa vastaan.
Mun älykäs ja työelämässä menestynyt korkeakoulutettu mieheni on innokas penkkiurheilija. Peleihin mennessään ei kuitenkaan ikinä pukeudu mihinkään pelipaitoihin tai muuhun joukkuekrääsään.
Raimo Summanen tappelee takkia vastaan.
Jaa, en ainakaan itse ole. Sain Mensan testissä jäsenyysrajan ylittävän pistemäärän ja minulla on kaksi ylempää korkeakoulututkintoa. Tykkään käydä jääkiekkopeleissä, mutta en todellakaan kiipeile suihkulähteissä enkä vedä lärvejä. Olen nainen, mutta mieluummin seuraan urheilua kuin saippuasarjoja. Urheilen toki itsekin.
Millainen ihminen on niin empatiapuutteinen, että sanoo toista ihmistä tyhmäksi vain koska hän tykkää eri asioista?
Jääkiekko on pelinä pohjolaan sopivaa, täällä jäätä ja kylmää piisaa. Ja jos ajattelette, että urheilu on sodan korvike, niin oikein sopivaa tekemistä kaikille, jotka haluaa nähdä taistoja ilman vakavampia loukkaantumisia. Tai ainakaan ne ei ole yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko on nopea, taktinen ja aggressiivinen peli, jota on ilo seurata silloin, kun panokset ovat isot. Tylsimmillään se on silloin, kun panoksia ei ole, mutta pelattava on silti. Kaikki jääkiekkoa seuraavat eivät ole persuja, mutta monet ovat. Tiedän yhden persun, joka tykkää käydä oopperassa. On kieltämättä kyllä erikoinen tapaus.
Kyllä Kanadassakin lähes jokainen seuraa lätkää, eivätkä ole persuja.
Luuleeko ap, että jääkiekon seuraaminen automaattisesti tarkoittaa kaupungilla kuljeskelua pelipaitaan pukeutuneena?
No, aika monen urheilulajin seuraaminen kertoo kyllä ihan samaa.
Här uppfattar man i regel inte människor som speciellt tröga. Kan en av orsakerna vara att ishockey knappt är känt här?
Tyhmää on tehdä tällaisia yleistyksiä.
Oman kokemukseni mukaan keskimääräistä tyhmemmät seuraavat seuraavia asioita:
- Putous
- Salatut elämät
- Onlyfans
- Temptation island
Kyllä jääkiekon pelaamisessa menestyminen vaatii ainakin nopeaa havaintokykyä ja pelisilmää. Pomo yritti tehdä pojastaan lapsesta saakka jääkiekkoilijaa, no ei tullut kun on hitaampi järjenjuoksu tällä jälkikasvulla, siispä tuli riippakiveksi isänsä firmaan kun ei muuallekaan töihin päässyt. Mutta varmaan sujuvasti osaa katsella lätkää, jopa sen pelaamista.