Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein netissä oman horoskooppikartan ja säikähdin että se oli poikkeuksellisen samanlainen kuin Hitlerillä

Vierailija
09.03.2024 |

Venus Mars yhtymä härässä, jota neliöi saturnus leijonassa. Jopa huonesijainnit ovat samat. Myös nouseva merkki sama, vaaka. Kollektiiviset planeetat olivat eri paikoissa, samoin moni muukin asia, kuten noususolmu jne, mutta hätkähdyttävän samankaltainen kartta kaikenkaikkiaan.

Erehdyin katsomaan karttatulkintoja Hitleristä ja nyt kyseenalaistan koko persoonallisuuteni ja itsetuntemukseni.

Apuja astrologiasta jotain tietävät!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä opiskelet taudekoulussa?

Opiskelisin jos olisi lahjoja, mutta olen vain keskinkertainen piirtäjä.

Ei tainnut olla Aatullakaan..

Vierailija
22/29 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia on ihan huuhaata!

"Astrologiaan liittyy loputtomasti astronomisia kummallisuuksia ja virheellisyyksiä: astrologian mukaan Aurinko kiertää Maata; astrologien mielestä Aurinko ja kuu ovat planeettoja; astrologiassa taivaankappaleiden painovoimalla väitetään olevan merkittäviä vaikutuksia ihmisessä olevaan nesteeseen (ihmisestä 2/3 on vettä) samaan tapaan kuin meriin, vaikka maanpäällisilläkin esineillä on suurempi painovoimavaikutus. Entä mitä tekemistä nesteellä olisi ihmisen persoonallisuuden tai selkävaivojen kanssa?"

https://www.skepsis.fi/ihmeellinen/astrologia.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartta on ne ainekset mitä sinulle on annettu mutta itse päätät mitä niistä käytät ja mitä lahjaa kehität. Ehkä ei kannata ottaa Aatusta mallia vaikka samankaltaisuuksia kartalla olisikin. Ja hänen tulkintansa on hänen, ei sinun.

Vierailija
24/29 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, Marx ,Lenin, Mussolini ja Mao - oivat viitoset. Suht hyvin olen elämässä näillä tähdillä selvinnyt. Auttanut muita ihmisiä parhaani mukaan. Meillä kaikilla on Uranus kymmenennessä talossa - erikoinen elämänura.

Vierailija
25/29 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku sellainen kartta voi olla samanlainen, mutta onko se tuomittua ja päätetty että lähdet samalle tielle?

Eikö ihmisellä ole vapaa tahto?  Mikään hemmetin kartta ei kenenkään elämää ja tekoja määrää. Kyllä se on ihminen itse.

Vierailija
26/29 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kohtalollesi mitään, sinusta tulee Suomen diktaattori ja johdat Suomen sotaan koko maailmaa vastaan.

Vierailija
27/29 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaa hänen arvojaan ja pidän itseäni empaattisena ihmisenä. Mutta tähtikarttani kertoo muuta.

Tähdet eivät vaikuta tulevaisuuteesi. Se vaikuttaa, mitä sinä uskot niiden kertovan, jos uskot. 

Ota huomioon että tähtikarttaa laadittaessa pitäisi myös olla tiedossa minuutilleen syntymäaika. 

Vierailija
28/29 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan opettelet pitämään puheita vakuuttavasti ja miten poseeraat. Kokeile ensin maalata piirustuksia talousta ilman ihmisiä. Raivoa jossain olutbaarissa että joudut putkaan ja tie aukeaa historiaan.

Vierailija
29/29 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta kuin maailmanvalloirukset tulille, hyvä savuverho tälle on vaikka ilmastonmuutos.