Kysymys naisille! Kumpi sulla on leveämpi, lantio vai hartiat?
Mulla hartiat ja tunnen itseni lähinnä kuulantyöntäjäksi. Lantio on kapea.
Kommentit (35)
Nenä on leveämpi kuin perse. Arvon pinnalliset p 4ski aise3t
Haritat, ja rakastan vartaloani joka on urheilullinen ja terve.
Ainoa varjopuoli on se, että vaatteita valitessa yläosan kassa voi tulla ongelmia.
Olen hoikka mutta muuten sopiva koko voi olla hartioista liian tiukka. Joudun ostamaan numeroa isomman ja saattaa sitten olla häiritsevästi iso muun kropan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Haritat, ja rakastan vartaloani joka on urheilullinen ja terve.
Ainoa varjopuoli on se, että vaatteita valitessa yläosan kassa voi tulla ongelmia.
Olen hoikka mutta muuten sopiva koko voi olla hartioista liian tiukka. Joudun ostamaan numeroa isomman ja saattaa sitten olla häiritsevästi iso muun kropan suhteen.
Ei siinä kai ole kyse urheilullisuudesta vaan ruumiinrakenteesta?
Normaalipainoisella on hartiat lähes aina leveämmät.
Hartiat. Minulla on erittäin kapea lantio, jolla ei alatiesynnytys onnistunut. Minulla on niin kapea lantio, että ollakseen ihanteellinen lantio-vyötärömitta, vyötäröni tulisi olla 43 cm ympärysmitaltaan. Täysin mahdotonta 170 cm naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitäisi olla suurin piirtein yhtä leveät.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisen vartalosta. Ei ole kaikilla samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Hartiat. Minulla on erittäin kapea lantio, jolla ei alatiesynnytys onnistunut. Minulla on niin kapea lantio, että ollakseen ihanteellinen lantio-vyötärömitta, vyötäröni tulisi olla 43 cm ympärysmitaltaan. Täysin mahdotonta 170 cm naiselle.
Ei kenelläkään aikuisella voi olla lantionympärys 60 cm, eikä varsinkaan noin pitkällä. Nyt huijaat kyllä.
Lantio on leveämpi. En ole ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitäisi olla suurin piirtein yhtä leveät.
Tai lantio aavistuksen leveämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään aikuisella voi olla lantionympärys 60 cm, eikä varsinkaan noin pitkällä. Nyt huijaat kyllä.
En valitettavasti huijaa. Lantioni luut ovat kuin miehellä.
En osaa edes sanoa, ehkä lantio vähän leveämpi? Aiemmin ero oli selkeämpi mutta nyt kun olen useamman vuoden treenannut aktiivisesti, on aikalailla yhtä leveät.
Lantio leveämpi. Ympärysmitta on reilusti isompi, mutta jos mitataan vain edestäpäin (tai takaa) katsottuna leveys, niin sitten ero ei ole ihan niin iso.
Tykkään kropastani. Painosta riippumatta vyötäröni on reilusti muuta vartaloa kapeampi ja leveä lantio on mielestäni naisellinen.
En , vaan magneettikuvien mukaan on leveä lantio. Kyllä mä tiedän mikä on luiden ja rasvan/lihasten ero.
Perätilassa olen synnyttänyt, siksi tiedän