Kysymys naisille! Kumpi sulla on leveämpi, lantio vai hartiat?
Mulla hartiat ja tunnen itseni lähinnä kuulantyöntäjäksi. Lantio on kapea.
Kommentit (35)
Lantio muttei paljon, olen sellainen hujoppi tikku
Nyt kun olen vähän lihonut, ovat suht samoissa mitoissa. Laihempana hartiat olivat leveämmät.
Huvikseni mittasin noi, hartiat on 43 cm ja lantio 36 cm.
Ap
Hartiat. Olen v-mallinen liikkuja. Ei kovin naisellista, mut samapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miks tommosia mittailet? Ole ylpeä siitä kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miks tommosia mittailet? Ole ylpeä siitä kuka olet.
Huvikseni. Niinkuin jo sanoinkin.
Ap
Varmaan parin sentin ero. Olen 182cm pitkä
Hartiat on luisut ja lantio suora. Ainoa ulkoneva kohta kropassa on massiiviset reidet, jotka ei pienene millään konstilla. Päin vastoin treenaaminen vaan kasvattaa niitä. Yäk.
Hartiat. Treenaan mielelläni salilla ja minulla on hyvin erottuvat lihakset, erityisesti olkapäät. Raskaus ja synnytys hieman levensi lantiota, mutta selkeästi hartiat ovat leveämmät.
Vierailija kirjoitti:
Hartiat. Treenaan mielelläni salilla ja minulla on hyvin erottuvat lihakset, erityisesti olkapäät. Raskaus ja synnytys hieman levensi lantiota, mutta selkeästi hartiat ovat leveämmät.
Okei. Mä en edes treenaa salilla.
Ap
jossei nyt ihan jäätävästi läskiä ole niin kai ihmiskropassa hatiat/olkapäät on leveämmät kun lantio
Hartiat. Ja koska mulla on myös iso pää ja isot rinnat, näytän nyt keski-iässä siltä, että mun kuuluisi laulaa oopperaa sarvikypärä päässä.
Lantio on vähän leveämpi. Olen tarkoituksella yrittänyt treenata yläkroppaa sopusuhtaisemmaksi. Kaikki ylimääräinen kertyy heti lantiolle.
Vierailija kirjoitti:
Lantio on vähän leveämpi. Olen tarkoituksella yrittänyt treenata yläkroppaa sopusuhtaisemmaksi. Kaikki ylimääräinen kertyy heti lantiolle.
Niin ja jostain syystä vaikka kuinka laihduttaisin menee yläkroppa helposti keskitysleiri ulkonäköön, kaikki luut törröttää. Lantiolla silti edelleen läskiä mikä ei liiku helpolla pois. Lisäksi se on luustoltaan leveä, nopeat tosi helpot ja lähes kivuttomat synnytykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jostain syystä vaikka kuinka laihduttaisin menee yläkroppa helposti keskitysleiri ulkonäköön, kaikki luut törröttää. Lantiolla silti edelleen läskiä mikä ei liiku helpolla pois. Lisäksi se on luustoltaan leveä, nopeat tosi helpot ja lähes kivuttomat synnytykset.
Luuletko oikeasti, että synnytyksen helppous on kiinni lantion ulkomitoista?
On aika lailla samoissa mitoissa.