Sukupuolitaudit levinneet RÄJÄHDYSMÄISESTI Euroopassa
https://www.aftonbladet.se/a/xgGk0V
No huh huh. Tippuri lisääntynyt miltei 50 %, klamydia 34 % ja kuppakin tekee paluuta. Ahdistaako kondomi?
Kommentit (35)
Gonorréfallen har ökat med 48 procent, syfilis med 34 och klamydiafallen har ökat med 16 procent på ett år.
Tippuri = gonorré (48 %)
Kuppa = syfilis (34 %)
Klamydia (16 %)
Kondomi suojaa näiltä kaikilta.
Hyvä vaan ja ihan oikein. Rypekööt taudeissaan kaikki törpöt pervoilijat.
Nussijoiden ongelmat eivät koske minua keskustellaanko mieluummin haitallisesta m*************sta?
Aloittaja on vaan kateellinen kun ei itse saa.
Vierailija kirjoitti:
Nussijoiden ongelmat eivät koske minua keskustellaanko mieluummin haitallisesta m*************sta?
Mutta siitähän n*********kin ongelmat juontuvat. Tämä keskustelu on myös sinulle. Tervetuloa mukaan =)
Tinderöinti tuottaa haluttua tulosta.
Sellaista se on kun kaikki muijat panevat sen saman mamujoukon kanssa ilman kumia. Näin siis pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuppa 34 % kasvu ja tippuri 16 %. Miten ihmeessä tuo kuppa voi olla noin levinnyt? Sompasauna jne, mitä niissä tapahtuu??
Ei kai se sompasauna ole mikään kuppa hautomo?
Apinat levittävät tauteja ja aiheuttavat rottaongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuppa 34 % kasvu ja tippuri 16 %. Miten ihmeessä tuo kuppa voi olla noin levinnyt? Sompasauna jne, mitä niissä tapahtuu??
Stadin yöelämässä on joukko mustaihoisia miehiä jotka ovat todella aggressivisiä eivätkä käytä kumia.
Miksi se sompasauna olisi pahempi tartuttamo kuin muut saunat? Harrastetaanko siellä joukkopanoja ilman kumia???
Omituista. Minä en ole harrastanut seksiä kahdeksaan vuoteen.
Tautiset mokkakikkelit maistuvat suominaisillem
Sellasta se Tinderin käyttäjillä, kun paneskellaan kenen kanssa sattuu ja ilman kondomia. Nykyajan Sodoma ja Gomorra.
Vierailija kirjoitti:
Tinderöinti tuottaa haluttua tulosta.
Joo, Tinderiä veikkaan minäkin. Miehet haluaa seksiä viimeistään toisilla treffeillä ja vaikeilevat kuminkäytön kanssa.