Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolitaudit levinneet RÄJÄHDYSMÄISESTI Euroopassa

Vierailija
08.03.2024 |

https://www.aftonbladet.se/a/xgGk0V

No huh huh. Tippuri lisääntynyt miltei 50 %, klamydia 34 % ja kuppakin tekee paluuta. Ahdistaako kondomi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tautiset mokkakikkelit maistuvat suominaisillem

Voisit joskus saada suominaisiakin ellet olisi niin kiin nostunut tautista mokka kikke leistäsimmmmmmm

Vierailija
22/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä aikoinaan tartutti mulle klamydian.

En tajunnut oireista mennä lääkäriin, vaikka oli alkanut tulla outoja vihlasuja kylkiluissa. En muista että olisi pissaaminen mitenkään sattunut.

Vasta kun taisin olla kuumehoureessa, niin kävin lääkärissä. Tulehdusarvot reilusti yli 200, samantien isompaan sairaalaan.

Siellä meni viikko, ennenkuin selvisi, että on klamydia. Kuume oli yli 40.

Kun sain kuulla tästä, niin hirveä häpeä valtasi mielen.

Siellä toipuminen oli vielä pahempaa, en pystynyt nukkumaan, kun kylkiluihin sattui hirveästi.

Lapsettomuutta se ei aiheuttanut, mutta joku 10 v myöhemmin papassa löytyi muutoksia. Ei ollut vielä syöpää ja se hoidettiin kuntoon.

HPV  löytyi.

En ole kertonut kenellekkään että olen sairastanut klamydian. 

Olen nykyään naimisissa enkä aio aviopuolisolle koskaan kertoa että olen sairastanut klamydian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se islam teettää

Vierailija
24/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää

Totta. Ovat tautisia elukoita.

Vierailija
25/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän soppaan vielä syyhy lisäksi...

Vierailija
26/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu homofobisena.

Vierailija
27/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä yhtään ihmettele. Miehet kärttävät seksiä ennen ensimmäistäkään tapaamista ja valittavat kortsun käytöstä. Tämä pätee erityisesti suomalaisiin. Ulkkareille kortsut ei ole ongelma. Käyttävät ehkä vähemmän alkoa ja ovat muutenkin paremmassa kunnossa. Seisokki kestää kumin käytön toisin kuin pehmeillä suomipojilla.

Vierailija
28/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien ja isien sukupolvet olivat kunnollisia. Menivät yhteen ja eivät pettäneet, ainakaan näin paljoa. Ei ollut räjähtäviä sukupuolitauteja.

Vierailija
29/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä yhtään ihmettele. Miehet kärttävät seksiä ennen ensimmäistäkään tapaamista ja valittavat kortsun käytöstä. Tämä pätee erityisesti suomalaisiin. Ulkkareille kortsut ei ole ongelma. Käyttävät ehkä vähemmän alkoa ja ovat muutenkin paremmassa kunnossa. Seisokki kestää kumin käytön toisin kuin pehmeillä suomipojilla.

Ja sitten sä heräsit huumauksesta ja huomasit mehmetin rrraiskaavan sinua.

Vierailija
30/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh. Onneksi olen jo 50+ ja lapset tehty enkä uutta miestä ota. Ikinä ei ole sukupuolitautia ollut, onneksi. 

Vierailija
31/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia ei haluta enää käyttää, koska hiviin on tehokas lääkitys. Lisäksi "seksipositiivisuus" edellyttää, että jaellaan jokaiselle vastaantulijalle paljaalla tottakai. Sitten yllätytään, että hups! Se herpes ei lähdekään antibiooteilla pois. Tai hups! Se klamydia tekikin minut lapsettomaksi.

Ihan kuin elettäisiin jossain saatanan keskiajalla. Ihmiset yhtä typeriä.

Vierailija
32/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on vaan kateellinen kun ei itse saa.

Tauteja? On se harmi.

Vierailija
33/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomia ei haluta enää käyttää, koska hiviin on tehokas lääkitys. Lisäksi "seksipositiivisuus" edellyttää, että jaellaan jokaiselle vastaantulijalle paljaalla tottakai. Sitten yllätytään, että hups! Se herpes ei lähdekään antibiooteilla pois. Tai hups! Se klamydia tekikin minut lapsettomaksi.

Ihan kuin elettäisiin jossain saatanan keskiajalla. Ihmiset yhtä typeriä.

No tämähän se olisi. On meillä Suomessakin vain ajan kysymys että antibioottiresistentti "supertippuri" rantautuu meille ja siihen ei sitten oikeastikaan ole lääkkeitä.

Vierailija
34/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli tauti olisi minulle positiivinen asia. Sehän tarkoittaisi sitä, että olisin saanut seksiä!

M46

Vierailija
35/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei vaadi kumia vaan antavat paljaalla nekkerin pamputtaa!