Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielenkiinto katosi samantien kun kuuli ikäni.

Vierailija
08.03.2024 |

Eli olin huomannut erään miehen kiinnostuksen jo pitkään. Mies on jossain määrin ujo ja rohkaisinkin häntä lähestymään minua aika suorasukaisesti. Jonkin aikaa juteltuamme mies kysyi ikääni. Tiesin että mies oli minua useamman vuoden nuorempi, enkä olisi edes halunnut sanoa ikääni.  Miehen ilmeestä näki räikeästi, että hän ei pitänyt kuulemastaan. Oli luullut minun olevan n.10v nuorempi. Miten kiinnostus voi lopahtaa siihen, että en ollutkaan luullun ikäinen. Sama ihminen kuitenkin olen jota hän oli vilkuillut kuukausia. Ja kyse ei ole lisääntymisestä, koska se ikä nyt on takanapäin vaikka ottaisi sen 10v pois. Miehellä on myös jo enemmän lapsia kuin keskiverto yleensä,  että tuskin niitä haikailee enää. 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei halua omaishoitajaksi.

Haha, tätähän palstan naiset aina käyttävät tekosyynä miksei vanhempi mies kelpaa. Touche!

Itse en ikinä ottaisi neljä vuotta vanhempaa naista, varsinkaa kategoriassa 40+. Siinä iässä (40-60 v.) naiset vanhenevat todella paljon ja nopeasti, sitten kuudenkympin jälkeen tasaantuu. Ja sitten vielä se kyynisyys ja myrkyllinen elämänasenne joka lisääntyy naisilla vuosi vuodelta.

LOL.

Naiset elävät keskimäärin 7 vuotta pidempään kuin miehet. Harva ukko on muijansa omaishoitaja. Vanhempaa ukkoa ei kannata ottaa, kun se kupsajtaa, nainen ei enää löydä uutta kunppania. Yksinäinen vanhuus. Tässä ihan faktapohjainen perustelu, miksi naisen olisi hyvä pariutua nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
42/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehet on. Ei minunkaan miestäni kiinnosta, kun olen jo viisikymppinen. Ikä vaan vaikuttaa.

Ei munkaan. Sitten kun katsoo niitä naisia joita se vahtaa, niin ei ne usein edes kovin nättejä ole, kunhan vaan nuoria. Ja näkee että eivät välttämättä vanhene kovin hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ahdistavan "ihailijan" pois kimpustani kun kerroin sille ikäni. Olin vähän vajaa kolmekymppinen, mutta tuohon aikaan näytin ikäistäni nuoremmalta ja ukko selvästikin oli pitänyt minua ihan nuorena tyttönä. Ukko oli itse noin viisikymppinen ja piiritti minua hyvin lipevällä ja kiusallisella tavalla.Tämä tapahtui eräässä lomapaikassa jossa ukko oli myös joten en päässyt hänestä rauhaan siellä missään. Kerran hän sitten sai tietää ikäni, ja aivan näki kuinka ukon naama venähti kun olinkin jo täysikasvuinen nainen enkä mikään teini. Tämän jälkeen ei ukosta enää ollut harmia.

Tämä tapaus kertoo myös kertoo aika karua kieltä miesten mieltymyksistä kun aikuisuudella sai karkotettua miehen.  

Niin minusta tuo kertoo vaan ettei ole henkisesti ikäisensä tasolla. On kyllä todella järkyttävää tajuta ett joku vanha ukko kuvittelee että hän nuorempia naisia kiinnostaisi. Parisuhde on paras kun se on suht samanikäisen ja myös henkisesti tasaveroisen ihmisen kanssa. Ja se tärkein että on se AITO RAKKAUS siellä pohjalla mikä kantaa ne ylä- ja alamäet.

Onko mies koskaan ollut aidosti rakastunut ja pystyykö edes rakastamaan/rakastumaan? Jos ei kykene niin turhaa on yhdessä yrittää kenenkään kanssa kun vain se naisen ulkokuori on ainoa mikä silloin kiinnostaa kun rakastamaan ei kykene. Silloin se on vain pelkkää himoa eikä sillä pitkälle pääse parisuhteissa kun se pelkkä himo hiipuu aina jossain vaiheessa. 

Vierailija
44/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulette: jos miehestä olisi kiinnostunut häntä 6 v vanhempi kaunis nainen ja 6 v nuorempi rumahko nainen, kumman mies valitsisi? Lapsia ei ole tarkoitus hankkia.

Vierailija
45/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs ikäisiä olette?

Onko sillä niin merkitystä koska jo sanoin, että olen hiukan yli 4 v miestä vanhempi. Mutta olen 53 ja mies 49.

Ap.

On merkitystä, mies alle 50 sinä yli, sama tulisi vastaan 10v kuluttua jne

🤦🏻🤦🏻🤦🤦🏻

M52, N56

Joo tässä oli huikee logiikka, että 49 ja 53 ero tulisi vastaan taas 10v kuluttua jne 😂😂

Vierailija
46/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs ikäisiä olette?

Onko sillä niin merkitystä koska jo sanoin, että olen hiukan yli 4 v miestä vanhempi. Mutta olen 53 ja mies 49.

Ap.

On merkitystä, mies alle 50 sinä yli, sama tulisi vastaan 10v kuluttua jne

Nauran ääneen täällä siis sinun mielestä 4 vuotta ratkaisee ja ikäsi oli 15 v. varmaankin kommenttisi on niin tyhmä!!!

Ota toope se kaikista rumin 20 kymppinen ja oottele miltä se näyttää vaikka 10 vuoden päästä.  Kyllä se on niin että jos näyttää 10 vuotta ikäistään nuoremmalta niin näyttää sen verran ikäänsä nuoremmalta koko loppuelämänsä.

Ihmiset ei ole samoista geeneistä tehty ja joillakin ne geenit on sellaiset että näyttää koko elämänsä kauniimmalta/komeammalta kuin muut ja myös kauniimmalta kuin ne nuoremmat. Katoppas vaan filmitähtiä ja missejä.

Vierailija
47/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulette: jos miehestä olisi kiinnostunut häntä 6 v vanhempi kaunis nainen ja 6 v nuorempi rumahko nainen, kumman mies valitsisi? Lapsia ei ole tarkoitus hankkia.

No eikös se miesten mielestä ota sen ruman😂 mies voi sitten 5 vuoden päästä vaihtaa toiseen vielä nuorempaan ja entistä rumempaan mutta hei se ikä vaan merkkas ei ulkonäkö heh heh! 🤣🤔

Vierailija
48/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsykkämies. Itse olen pitkään jo katsellut ja tökkinyt itseäni 15 vuotta vanhempaa naista, mutta nainen ei tiedä sitä että tiedän hänen ikänsä. Minun ikäni hän tietää kyllä.

Olet tökkinyt tuota naista, mutta hän ei tiedä sinun tietävän hänen ikäänsä? Onko kyseessä maksullinen nainen, jota ikäkysymys ei voisi vähemmän kiinnostaa, kunhan maksut hoituu?

Vierailija
49/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ikä on vain numero.

Miehelle ikä on nimenomaan numero.

Vierailija
50/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsykkämies. Itse olen pitkään jo katsellut ja tökkinyt itseäni 15 vuotta vanhempaa naista, mutta nainen ei tiedä sitä että tiedän hänen ikänsä. Minun ikäni hän tietää kyllä.

Olet tökkinyt tuota naista, mutta hän ei tiedä sinun tietävän hänen ikäänsä? Onko kyseessä maksullinen nainen, jota ikäkysymys ei voisi vähemmän kiinnostaa, kunhan maksut hoituu?

No minäpä korjaan, että en ole siinä mielessä tökkinyt kuin käsitit asian. Enkä maksullisiakaan koskaan ole käyttänyt.

Vierailija
51/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä korjaan, että en ole siinä mielessä tökkinyt kuin käsitit asian. Enkä maksullisiakaan koskaan ole käyttänyt.

Ok. Miten siis olet tökkinyt?

Vierailija
52/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ikä on vain numero.

Miehelle ikä on nimenomaan numero.

Nuorille naisille miehen ikä on todellakin numero. Pari vuotta vanhempi voi olla papparainen ja "vanhaa kalustoa".

Vierailija
53/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miten siis olet tökkinyt?

Lähinnä siis olen herättänyt huomiota ja kerjännyt sitä. Eri keinoin.

Vierailija
54/57 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies halua mitään vanhaa mummoa paneskella ja olla omaishoitajana.

Vierailija
55/57 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se 53 v jo aika paljon naisen iäksi jos on joku parisuhde mielessä, ja mies on kumminkin vasta 49 v. Niin että ei toi ole mikään ihmettelyn aihe.

Vierailija
56/57 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielenkiinto katoaa heti, jos on alle 42. Voi kusettaa vielä isäksi.

M49

Vierailija
57/57 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se 53 v jo aika paljon naisen iäksi jos on joku parisuhde mielessä, ja mies on kumminkin vasta 49 v. Niin että ei toi ole mikään ihmettelyn aihe.

Väliäkö tuol ku ei sillä kuiteska ota ettee