Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielenkiinto katosi samantien kun kuuli ikäni.

Vierailija
08.03.2024 |

Eli olin huomannut erään miehen kiinnostuksen jo pitkään. Mies on jossain määrin ujo ja rohkaisinkin häntä lähestymään minua aika suorasukaisesti. Jonkin aikaa juteltuamme mies kysyi ikääni. Tiesin että mies oli minua useamman vuoden nuorempi, enkä olisi edes halunnut sanoa ikääni.  Miehen ilmeestä näki räikeästi, että hän ei pitänyt kuulemastaan. Oli luullut minun olevan n.10v nuorempi. Miten kiinnostus voi lopahtaa siihen, että en ollutkaan luullun ikäinen. Sama ihminen kuitenkin olen jota hän oli vilkuillut kuukausia. Ja kyse ei ole lisääntymisestä, koska se ikä nyt on takanapäin vaikka ottaisi sen 10v pois. Miehellä on myös jo enemmän lapsia kuin keskiverto yleensä,  että tuskin niitä haikailee enää. 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei halua omaishoitajaksi.

En nyt taas niin montaa vuotta vanhempi ole. 4 vuotta ja pari kk päälle. Miehet vielä tunnetusti vanhenevat nopeammin. 

Ap.

Siis häh?? Oliko mies sinua VAIN 4 vuotta nuorempi mutta oli liikaa onkohan vähän tyhmä tai muuten ronkeli.

Eli olet hyvännäköinen minkä takia vain kiinnostui ja sitten ikäsi puolesta totesi ettet olekaan se jota voisi käyttää itsetuntonsa boostaamiseen kavereille ym. tutuille.

Ole vain hyvillä mielin ettet päätynyt tuon kanssa olemasn. Jos mies on henkisesti vielä noin lapsi niin parempiakin on tarjolla joiden kanssa se oikea aito ja hyvä parisuhde on mahdollinen. 

Vierailija
22/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt taas niin montaa vuotta vanhempi ole. 4 vuotta ja pari kk päälle. Miehet vielä tunnetusti vanhenevat nopeammin. 

Ap.

Mitä helvettiä :D Mieshän on täystollo, hyvä kuitenkin kun tuli heti esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Eihän 4 v ikäero noilla kilometreilla ole yhtään mitään! Lapsellinen mies, ei voi muuta sanoa. Hän oli siis mielikuvitellut sinut selvästi itseään nuoremmaksi, ja on nyt nolona, kun teki pahan virhearvion. Anna mun kaikki kestää.. 🤦🏻

Vierailija
24/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkevä syy olisi, jos mies olisi vielä halunnut lapsia suhteestanne. Muuten tuossa hänen touhussaan ei ole mitään järkeä.

Hyvä, että pääsit tyypistä eroon.

Vierailija
25/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oli lapsen tasolla. Hahah täyspelle.

Mikä oikeus teillä on juoruta ja puhua pahaa tuntemattomista ihmisistä palstalla?! Haluatteko itsellenne samaa? Jos jotain ei kiinnosta, niin hänellä on siihen oikeus ja elää vapaana. Itse sain käsityksen ensin aloittajan puheista että ikäeroa on 10v eikä muutama vuosi, kuten tuossa nyt sanottiin.

Vierailija
26/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Eihän 4 v ikäero noilla kilometreilla ole yhtään mitään! Lapsellinen mies, ei voi muuta sanoa. Hän oli siis mielikuvitellut sinut selvästi itseään nuoremmaksi, ja on nyt nolona, kun teki pahan virhearvion. Anna mun kaikki kestää.. 🤦🏻

Juurikin näin ymmärsin hänen reaktiostaan.

ap.

Vierailija
27/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 40+ on jo niin ruma ikä naisella. Silloin sitä rupsahdetaan ja sinä olet jo 50+. Muut miehet pani sua kun olit nuori ja kaunis, hän ei sitä ikinä saa kokea.

-mies

Kyllä se on niin että miehet ne vanhenee ihan silmissä ja viiskymppinen on jo ihan vaari. Että kyllä se on nainen joka siinä häviää enemmän kun eihän miehestä enää sänkyhommiinkaan juuri ole. Ja siitä sen tietää että oma vanheneminen pistetään naisen syyksi. Ukkoparat.

Vierailija
28/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oli lapsen tasolla. Hahah täyspelle.

Mikä oikeus teillä on juoruta ja puhua pahaa tuntemattomista ihmisistä palstalla?! Haluatteko itsellenne samaa? Jos jotain ei kiinnosta, niin hänellä on siihen oikeus ja elää vapaana. Itse sain käsityksen ensin aloittajan puheista että ikäeroa on 10v eikä muutama vuosi, kuten tuossa nyt sanottiin.

Mies siis sanoi kun kuuli minun ikäni, että oli luullut minua n.10v nuoremmaksi kuin olen. 

Ap.

Vierailija
29/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ensin miehillä on 20 vuotiaana jokin äiti fiksaatio, ja haluavat vanhemman naisen. Vanhemmalla iällä tuleekin päinvastainen reaktio ja tahtovat alkaa isäksi puolisolleen.

Nuorena naisilla on kaikenlaisia neurooseja ja asettavat suhteelle kohtuuttomia vaatimuksia. Näiden ristipaineessa nuoret miehet kärsivät kun yrittävät pitää naisen onnellisena. Vanhemmat naiset ovat yleenä pahimmat kriisit läpi käyneet.

Vanhana taas miehet tietävät ettei naisten kriiseilystä kannata välittää, se on ja pysyy, mutta nuorten naisten kauneudesta, energiasta ja leikkisästä elämänasenteesta voi nauttia kun ei stressaa liikaa naisen miellyttämisestä.

Vierailija
30/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua kuulla kavereiltaan mummoläppää. Viiskymppinen haluaa nuoremman trophyn.

Vierailija
31/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ensin miehillä on 20 vuotiaana jokin äiti fiksaatio, ja haluavat vanhemman naisen. Vanhemmalla iällä tuleekin päinvastainen reaktio ja tahtovat alkaa isäksi puolisolleen.

Sinulla ei taida hirveästi olla kokemusta siitä millaista on olla parikymppinen mies? Eivät he mitenkään erityisesti halua vanhempaa naista, vaan tuossa iässä ollaan aika näkymättömiä naisille, ja huomattavasti vanhemmat naiset tarjoavat todennäköisimmän tien seksiin.

Nämä vanhemmat naiset ovat sen sijaan pikku hiljaa muuttumassa näkymättömiksi oman ikäisille miehille.

Vierailija
32/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, tätähän palstan naiset aina käyttävät tekosyynä miksei vanhempi mies kelpaa. Touche!

Itse en ikinä ottaisi neljä vuotta vanhempaa naista, varsinkaa kategoriassa 40+. Siinä iässä (40-60 v.) naiset vanhenevat todella paljon ja nopeasti, sitten kuudenkympin jälkeen tasaantuu. Ja sitten vielä se kyynisyys ja myrkyllinen elämänasenne joka lisääntyy naisilla vuosi vuodelta.

Vierailija
33/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän piakkoin 49, mies kolme vuotta nuorempi. Mutta sanoo aina että olen nuori vielä 🙂

Vierailija
34/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä täytyy olla erinomaisen hyvä itsetunto, jotta suhde vanhempaam naiseen ei romuta sitä. Pelkäävätkl miehet, että muut (ketkä?) naureskelevat hänelle, jos huolii(!) "äidin" kumppaniksi?!

No en kyllä itse pelkäisi. Se naureskelu loppuisi lyhyeen kun huomaisivat, että se ei vaikuta minuun.

Vierailija
35/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuntuu että nainen on monelle miehelle kuin esine. 

Vierailija
36/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ulkomaalainen mies, ne tykkää itseään vanhemmista naisista...

Vierailija
37/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs ikäisiä olette?

Onko sillä niin merkitystä koska jo sanoin, että olen hiukan yli 4 v miestä vanhempi. Mutta olen 53 ja mies 49.

Ap.

On merkitystä, mies alle 50 sinä yli, sama tulisi vastaan 10v kuluttua jne

Vierailija
38/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäs ikäisiä olette?

Onko sillä niin merkitystä koska jo sanoin, että olen hiukan yli 4 v miestä vanhempi. Mutta olen 53 ja mies 49.

Ap.

On merkitystä, mies alle 50 sinä yli, sama tulisi vastaan 10v kuluttua jne

🤦🏻🤦🏻🤦🤦🏻

M52, N56

Vierailija
39/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tätähän palstan naiset aina käyttävät tekosyynä miksei vanhempi mies kelpaa. Touche!

Itse en ikinä ottaisi neljä vuotta vanhempaa naista, varsinkaa kategoriassa 40+. Siinä iässä (40-60 v.) naiset vanhenevat todella paljon ja nopeasti, sitten kuudenkympin jälkeen tasaantuu. Ja sitten vielä se kyynisyys ja myrkyllinen elämänasenne joka lisääntyy naisilla vuosi vuodelta.

Juu, minäkään en nyt enää 50+ ottaisi 4 vuotta vanhempaa miestä. Tai saa olla melko ihmemies.

Vierailija
40/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ahdistavan "ihailijan" pois kimpustani kun kerroin sille ikäni. Olin vähän vajaa kolmekymppinen, mutta tuohon aikaan näytin ikäistäni nuoremmalta ja ukko selvästikin oli pitänyt minua ihan nuorena tyttönä. Ukko oli itse noin viisikymppinen ja piiritti minua hyvin lipevällä ja kiusallisella tavalla.Tämä tapahtui eräässä lomapaikassa jossa ukko oli myös joten en päässyt hänestä rauhaan siellä missään. Kerran hän sitten sai tietää ikäni, ja aivan näki kuinka ukon naama venähti kun olinkin jo täysikasvuinen nainen enkä mikään teini. Tämän jälkeen ei ukosta enää ollut harmia.

Tämä tapaus kertoo myös kertoo aika karua kieltä miesten mieltymyksistä kun aikuisuudella sai karkotettua miehen.  

Haluaa muokata nuoresta kotiorjan itselleen.