Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielenkiinto katosi samantien kun kuuli ikäni.

Vierailija
08.03.2024 |

Eli olin huomannut erään miehen kiinnostuksen jo pitkään. Mies on jossain määrin ujo ja rohkaisinkin häntä lähestymään minua aika suorasukaisesti. Jonkin aikaa juteltuamme mies kysyi ikääni. Tiesin että mies oli minua useamman vuoden nuorempi, enkä olisi edes halunnut sanoa ikääni.  Miehen ilmeestä näki räikeästi, että hän ei pitänyt kuulemastaan. Oli luullut minun olevan n.10v nuorempi. Miten kiinnostus voi lopahtaa siihen, että en ollutkaan luullun ikäinen. Sama ihminen kuitenkin olen jota hän oli vilkuillut kuukausia. Ja kyse ei ole lisääntymisestä, koska se ikä nyt on takanapäin vaikka ottaisi sen 10v pois. Miehellä on myös jo enemmän lapsia kuin keskiverto yleensä,  että tuskin niitä haikailee enää. 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia miehet on. Ei minunkaan miestäni kiinnosta, kun olen jo viisikymppinen. Ikä vaan vaikuttaa.

Vierailija
2/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehet on. Ei minunkaan miestäni kiinnosta, kun olen jo viisikymppinen. Ikä vaan vaikuttaa.

Ai ei vai? Miksi olette yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on sulle yllätys. Pitäisi tietää? Miksi ajattelit että se mies olisi jotenkin poikkeus. Uskottelevatko ihmiset itselleen niin.

Vierailija
4/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piilottelet ikääsi? Ole rohkasti sinä. Jos se mies ei ole kiinonstunut, niin katse eteenpäin!

Vierailija
5/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ensin miehillä on 20 vuotiaana jokin äiti fiksaatio, ja haluavat vanhemman naisen. Vanhemmalla iällä tuleekin päinvastainen reaktio ja tahtovat alkaa isäksi puolisolleen.

Vierailija
6/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jätkä. Ois päässy paneen.

Vierailija
7/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua omaishoitajaksi.

Vierailija
8/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ikäsi?

Vierailija
9/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei halua omaishoitajaksi.

En nyt taas niin montaa vuotta vanhempi ole. 4 vuotta ja pari kk päälle. Miehet vielä tunnetusti vanhenevat nopeammin. 

Ap.

Vierailija
10/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli lapsen tasolla. Hahah täyspelle.

Vierailija
11/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs ikäisiä olette?

Vierailija
12/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä niin merkitystä koska jo sanoin, että olen hiukan yli 4 v miestä vanhempi. Mutta olen 53 ja mies 49.

Ap.

Vierailija
13/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on käynyt samalla tavalla. Paitsi en ole koskaan (ainakaan tietoisesti) rohkaissut tätä ikisinkku miestä millään tavalla. Hän oli seurannut minua kuin koiranpentu 10 v ajan. Sitten jossain yhteydessä ikäni tuli esiin. Sen jälkeenkin hän on pysynyt vanavedessäni, mutta selvästi ajattelee, ettei "noin vanhan" kanssa halua ryhtyä kunnon suhteeseen. (Ikään kuin minua kiinnostaisikaan, ha! Olen ollut naimisissa ja olen äiti; hän vanhapoika, joten meillä on hyvin erilaiset edellytykset esim. toisen huomioimiseen.)

Hassua tässä on juuri se, että miehe/illä on pinttymä siitä, ettei vanhemman naisen kanssa mitään vakavaa suhdetta. Vaikka ikäero kumminkin selvästi alle 10 v. Miehellä täytyy olla erinomaisen hyvä itsetunto, jotta suhde vanhempaam naiseen ei romuta sitä. Pelkäävätkl miehet, että muut (ketkä?) naureskelevat hänelle, jos huolii(!) "äidin" kumppaniksi?!

Vierailija
14/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä niin merkitystä koska jo sanoin, että olen hiukan yli 4 v miestä vanhempi. Mutta olen 53 ja mies 49.

Ap.

Lol

Vierailija
15/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai? Miksi olette yhdessä?

Meillä on paljon muuta yhteistä kuin seksi. Ja olen hyväksynyt asian ,että kun nainen vanhenee,niin näin se menee. 

Vierailija
16/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 40+ on jo niin ruma ikä naisella. Silloin sitä rupsahdetaan ja sinä olet jo 50+. Muut miehet pani sua kun olit nuori ja kaunis, hän ei sitä ikinä saa kokea.

-mies

Vierailija
17/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ahdistavan "ihailijan" pois kimpustani kun kerroin sille ikäni. Olin vähän vajaa kolmekymppinen, mutta tuohon aikaan näytin ikäistäni nuoremmalta ja ukko selvästikin oli pitänyt minua ihan nuorena tyttönä. Ukko oli itse noin viisikymppinen ja piiritti minua hyvin lipevällä ja kiusallisella tavalla.Tämä tapahtui eräässä lomapaikassa jossa ukko oli myös joten en päässyt hänestä rauhaan siellä missään. Kerran hän sitten sai tietää ikäni, ja aivan näki kuinka ukon naama venähti kun olinkin jo täysikasvuinen nainen enkä mikään teini. Tämän jälkeen ei ukosta enää ollut harmia.

Tämä tapaus kertoo myös kertoo aika karua kieltä miesten mieltymyksistä kun aikuisuudella sai karkotettua miehen.  

Vierailija
18/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsykkämies. Itse olen pitkään jo katsellut ja tökkinyt itseäni 15 vuotta vanhempaa naista, mutta nainen ei tiedä sitä että tiedän hänen ikänsä. Minun ikäni hän tietää kyllä.

Vierailija
19/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 40+ on jo niin ruma ikä naisella. Silloin sitä rupsahdetaan ja sinä olet jo 50+. Muut miehet pani sua kun olit nuori ja kaunis, hän ei sitä ikinä saa kokea.

-mies

No näkeehän sen naamasta, onko nuori ja kaunis, joten mitä merkitystä iällä on?

Vierailija
20/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan viisikymppinen pariskunta, ei sitä muuta jaksa, sanon vaimolle ettäkääntyy vatsalleen, teen tarpeeni ja alan nukkumaan.Senverran ajetut paikat sillä ettei väliä kumpaan laittaa.

Muista laittaa minun yöpaidanhelma takaisin alas.

T:vaimosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän