Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet oppinut AV:lta?

Vierailija
05.09.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ilman av:ta olisi yhtään niin hyvää käsitystä siitä, kuinka kamala ihminen olenkaan monien mielestä :)

En myöskään tietäisi paljoakaan suomalaisnaisten sielunelämästä.

Vierailija
2/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka asetetaan kohdunkaulaan, äidillä ja sikiöllä on yhteinen verenkierto, on olemassa tietty turvallinen raja alkoholinkäytölle raskausaikana, kaikki sikiön kromosomimuutokset selvitetään tavallisessa punktiossa, normi (tarkoitti ennen sääntö) tarkoittaa nykyisin normaalia, tavan tarkoittaa tavallista, on olemassa vain kaksi vuodenaikaa ja kaksi välikautta, lähiöillä on ihmisten nimiä, kätilö ei ole sairaanhoitaja,. Tässä ihan vain joitakin uusia asioita, joita olen oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sain varmuutta tinkiä asuntolainan marginaalin pienemmäksi - noin vaan ottamalla yhteyttä, etät haluan pienemmän. (ja meillä siis oli jo ihan hyvä marginaali)

Ja jotain muitakin hyviä vinkkejä, en nyt muista just..

Ja sit paljon hyödytöntä ja ÄLYTÖNTä:

- käsikakkaaminen (EN ole kokeillut),

- että mänkkipyyhe on muka joku hauska vitsijuttu, jonka voi 2 viikon välein joku ottaa esille (ennen ollu kuullutkaa moisesta)

- että maailmassa on paljon turhautuneita, ilkeitä ja kiukkusia ihmisiä jotka purkautuu täällä

- että mies pitää aina heti jättää jos se vähänkään on ärsyttävä tai sanoo pahasti

- että uhmaikästä pitää kasvattaa niin... eiku nnäin... eikun noin

- että murkkuikästä pitää kasvattaa niin... eikun näin...

- että ylipäänsä oot huono äiti jos lapsi kiukuttelee, tai jos on liian kiltti

- että lapset ei saa syödä kaupassa edes hätätilanteessa

- että 20-29 v. on mielipiteissään ehdottomimpia ja sitten ehkä alkaa vähän laimeta...

- käsitteen "white trash"

- että hyvätuloset rikkaat akateemiset ihmiset VIITTII kuluttaa aikaa TÄLLASILLA roskapalstoilla :-)

- että Suomessa on hirveesti hyvätuloisia

- että jotkut pärjää myös älyttömän pienillä tuloilla

- ja että jotkut ei osaa hoitaa raha-asioitaan lainkaan

Vierailija
4/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole äiti ollenkaan, koska lapseni syntyi sektiolla.

...olen huono äiti, kun en saa lapsiani pysymään hengissä (kohtukuolema, keskenmenoja), ainokaista ei ole koskaan imetetty (pikkukeskonen) ja hän sai lypsetyn maidonkin nenämahaletkusta.

...olen täysin surkimus äitinä, sillä en kestovaippaillut, tutti oli käytössä, ei käytetty kantoliinaa, lapsi oli yökastelija 6 vuotiaaksi, lapsella on muitakin rakastavia ihmisiä ympärillään kuin me vanhemmat..

jne.

Vierailija
5/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin lapselleni Reimatecin haalarin

Vierailija
6/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LJ ostaa Cittarista Lassien haalarin. Ja tosi köyhä Naperon.

Lassiella on usein ihan ok kuoseja, samoin Reimalla, mutta kyllä tyylikkäimmät on Popilla!

Vierailija
7/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saa vastauksen lähes kaikkiin ongelmiin.

Toisaalta on aika paljon vittuilijoita tässä maassa...

Vierailija
8/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen perverssi kun imetän vielä 1v 4kk ikäistä lastani

- olen laiska ja kunnianhimoton äiti koska olen vielä hoitovapaalla ja palaan töihin vasta noin vuoden kuluttua

Rehellisesti vastattuna en anna av:n vaikuttaa itseeni koska olen itse asiassa ylpeä yllämainituista seikoista.

Vierailija
9/10 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että:

- jos on foorumi, jolle ei tartte rekisteröityä, siellä voi puhua p*skaa muista niin paljon kuin sielu sietää sekä haukkua muita kirjoittajia

- tosi monet naiset ovat parisuhteessa ilkeiden, laiskojen, itsekkäiden ja sovinististen miesten kanssa, ja epäilevät näitä narsisteiksi

- yllättävän monet parit eivät käytä lainkaan ehkäisyä, vaikka eivät ole aktiivisesti hankkimassa lasta, käyttävät siis keskeytettyä yhdyntää

- tietyistä aiheista ei voi puhua ilman, että ketjusta tulee loputon jankkaajien temmellyskenttä. Näitä aiheita ovat mm. kotihoidontuki, julki-imettäminen, pariskuntien välinen ikäero, prostituutio ja narsismi

Vierailija
10/10 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että ihminen on aika ilkeä ja julma otus.