Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta siis, rahaa on

Vierailija
08.03.2024 |

Kun minä en ymmärrä tällaista... Joku kyselee jossakin tällä tavalla: Olisi tässä nyt pari vapaapäivää. Suositelkaa max kahden tunnin ajomatkan päässä Helsingistä olevia 6-8 km:n pituisia lenkkipolkuja, joissa ilman nastoja voisi koiran kanss ulkoilla.

SIIS JOKU AJAA KOIRAN KANSSA JOPA MUUTAMAN SATA KILOMETRIÄ IHAN VAAN PÄÄSTÄKSEEN KÄVELEMÄÄN MUUTAMAN KILOMETRIN!

Ou jee. Jos ei ajais, ja ettis ne polut kotiseudultaan - ihan varmasti löytyy - niin vois ulkoilla vaikka parinkymmenen kilometrin verran, jos vain pakkasasteet ja koiran tassut sallivat.

MINÄ IHMETTELEN! Siis lähtee tekemään parin tunnin automatkaa päästäkseen koiransa kanssa ulkoilemaan. No, ei se mitään. Onhan se niinkin, että noin niin kuin lähiseuduille, ihan vaikka saman kylän (ei siis todella ison kaupungin keskusta-alueen tapainen) tanhuvilla ajellaan autolla jonnekin jossa ulkoilutetaan koiraa vartti tai puoli tuntia... Ou jee!

Minä olisin niin tyhmä, että vaikka mulla olis auto, niin kyllä mä lähtisin koiran ulkoilutusreissulle ihan kävellen, on tässä lähellä kuitenkin erilaisia mahdollisuuksia, eikä tarvitse pelkästään katukäytävillä kulkea.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi mennä koko päivä ja se voipi olla jollekulle harrastus :) Matkustella samalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme