Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne vastaukset mitä te etsitte tulee teille silloin kun te olette valmiita ottamaan niitä vastaan

Vierailija
08.03.2024 |

Monesti näissä henkisissä heräämisissäkin ihmiset ihmettelevät että no miten se oikein tapahtuu, minä haluan mukaan mutta minä en koe mitään ihmeellisempää, en ymmärrä mistä te puhutte

Se lähtee susta itsestäs, sitä ei voi kukaan sulle kertoa miten se toimii tai mitä sun pitää tehdä. Se tapahtuu kun sä olet itse valmis siihen, kun sä oikeasti pysähdyt ja pyydät apua. Kun sä myönnät, että sä et tiedä kaikkea mutta sä olet valmis oppimaan. Sun egon on väistyttävä siitä tieltä pois ihan ensimmäisenä, se tulee myös kyllä tuhoutumaan mutta ensiksi se on tiedostettava että se on siinä ja se estää sua kehittymästä. 

Tämä universumi toimii niin, että apua pyytävää ihmistä autetaan. Jokainen voi olla ihan mitä mieltä tahansa kuka se auttaja on, mutta sua kyllä autetaan kun sä pyydät sitä ja kun sä olet valmis myöntämään että sä et pysty tähän kaikkeen yksin. 

Se apu voi tulla monella eri tapaa, mutta se ei tule niin että sä voitat lotossa. Se on osattava katsoa ympärilleen, niitä merkkejä tulee kyllä, sun on vaan itse mentävä niiden mukana. 

Sua ohjataan kokoajan oikealla polulle, siinä pysyminen on sun oma valinta. Se voi olla välillä vaikea kulkea sitä, mutta sä tulet huomaamaan sen että sitä on helpompi kulkea koska se on luonnollinen tapa kulkea. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/2 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla