Ihastutteko aina ulkoisesti samantyyppisiin henkilöihin?
Eli onko aina tietyt asiat henkilössä samoja, kuten vaikkapa siniset/ruskeat silmät, tai muutoin vaalea/tumma? Vai onko joskus tullut ihastuttua ihan ääripäihinkin?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pitkaätukka mies on hömötiainen,hyi helvede fi faan,sano ruottin hömö.
Mutta voittavat tappelussa lyhythiuksiset taktisella takasuorailla ensin kiusoiteltuaan heitä nopeilla jabeilla silmiin. Sellainen niitti leukaan ja mä oon the best. Siksi pitkätukkainen vaikka olisikin hookkan, koska kykenee suojelemaan ladya. Herkkyys otteluun tulee hiuksista.
En. Kriteeristössäni on kolme pointtia, eli asenne, pyrkimys eteenpäin sekä yleinen harrastuneisuus. Näitä löytyy kaikenlaisia ulkoisia ominaisuuksia omaavilta naisilta. M57
Ei kiinnosta sen akan seura vittujakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole miehessä ratkaiseva asia, ainakaan mikään tietynlainen ulkonäkö. Nyt kun mietin niin jokatoinen parisuhdekumppani on ollut hoikka ja jokatoinen roteva. Pituus 10-20cm itseäni pidempiä, olen keskimittainen nainen.
Nykyinen on hoikka mutta harteikas ja pitkähiuksinen, luonnekin ihan best.
Miehillä olen enemmän törmännyt tuohon että naiset muistuttaa toisiaan.
TUntuu muuten hirveältä tajuta että muistuttaa hyvin paljon miehen exää. Tulee tunne että etsii korviketta tälle.
Tiedän tyypin joka oli teinistä asti ihastunut minuun ja hänen nykyinen vaimonsa/lastensa äiti on hyvin paljon näköiseni. Creepyä.
Nushitaan aapee
Eikka