Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tehnyt täytettyjä paprikoita? Oliko hyviä?

Vierailija
08.03.2024 |

Mitä laitoitte täytteeksi? Mulla on muutama paprika ja mietin, ettei ehkä leivän päällä huvita syödä noin paljon.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vitsi, alkoipa tehdä mieli täytettyjä paprikoita...

Aurajuustoa ja mitä... tomaatti ja sipuli ainakin pilkottuna mutta mitähän lihaa sinne keksisi?

Jos haluat jotain muuta kuin jauhelihaa, niin kokeile tätä: tummaa soijarouhetta + 1 lihaliemikuutio + mantelirouhetta + yksi pienen pieneksi silputtu suolakurkku, liota soijarouhe pehmeäksi lihaliemessä, mausteeksi savupaprikajauhetta, suolaa ja pippuria. Suurin osa syöjistä ei usko, että tässä ei ole jauhelihaa. 

G
42/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrossa tulee nopsasti. Laitan X;tra valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, pizzamaustetta ja sulatejuustoa päälle. Tuoretta leipää kaveriksi ja hyvää on.

Ei tartte kallista lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistat jauhelihaa ja laitat sekaan sipulia yms. paprikan päälle juustoa

Vierailija
44/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurajuustoa ja mitä... tomaatti ja sipuli ainakin pilkottuna mutta mitähän lihaa sinne keksisi?

Jos haluat jotain muuta kuin jauhelihaa, niin kokeile tätä: tummaa soijarouhetta + 1 lihaliemikuutio + mantelirouhetta + yksi pienen pieneksi silputtu suolakurkku, liota soijarouhe pehmeäksi lihaliemessä, mausteeksi savupaprikajauhetta, suolaa ja pippuria. Suurin osa syöjistä ei usko, että tässä ei ole jauhelihaa. 

Suksi nyt kuuseen sen soijarouhees kans. Äläkä valehtele, kyllä suurin osa huomaa, ettei sitä jauhelihaa ole.

Vierailija
45/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen vatsa sietää paprikaa?

Vissiin kaikkien muiden, paitsi tuollaisen nössön.

Paprika varsinkin raakana voi aiheuttaa allergiaoireita.

Vierailija
46/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suksi nyt kuuseen sen soijarouhees kans. Äläkä valehtele, kyllä suurin osa huomaa, ettei sitä jauhelihaa ole.

Meneepä tunteisiin, jos joku syö soijarouhetta. En käsitä. 

Vierailija
47/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vaan   on namia

Vierailija
48/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ja hyviä ovat. Tosin tykkään enemmän täytetyistä tomaateista. Täytteeksi reilusti maustettua jauhelihaa, sipulia ja aurajuustoa. Ei riisiä.

Vierailija
49/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä muka voi keittää jossain liemessä. Eikö ne paprikat leviä täytteineen pitkin kattilaa?

Vierailija
50/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää toimii myös grillattuna.

Vierailija
51/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää toimii myös grillattuna.

Ei tuolla mielestäni vielä ole mitkään grillikelit.

Vierailija
52/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut koko ruokalajin. Hyvä, kun ap muistutti. Taidan viikonloppuna ostaa tarvittavat ainekset. Luulisi, että vaimollekkin maistuu.

Vierailija
53/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt täytettyjä herkkusieniä Koulussa ne maistuivat superfoodilta mutta kun kokeilin reseptejä 15 vuotta myöhemmin niin ei ne kummoisia olleet.

Vierailija
54/54 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt täytettyjä herkkusieniä Koulussa ne maistuivat superfoodilta mutta kun kokeilin reseptejä 15 vuotta myöhemmin niin ei ne kummoisia olleet.

Aika muistot kultaa. Ei ne herkkusienet oikein maistu miltään. Tottakai tulee vähän makua, kun täyttää vaikka Aurajuustolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi