Perjantai pullo vai ei?
Kerro perustelusi. Itse harvemmin ryyppään ja silloinkin kun otan niin muutama olut tai pari lasia viiniä riittää.
Kommentit (31)
Ei tietenkään. Epäterveellistä. Aivan hyvin tulee toimeen kokonaan ilman alkoholia, mihin sitä tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei perjantai tunnu perjantailta ilman perjantaipulloa.
Totta - minäkin vietän edelleen vuoden 1992 pitkäperjantaita.
Ja minä juhlin 1995 lätkäkultaa. Nevö foget.
Koulukaveri aloitti ysiluokan loppua juhlimaan -79, juhlat loppui joskus 2010. Silloin aloitti palkkatyön teonkin. Teki varmaan viisi vuotta ja jäi ansaitulle eläkkeelle.
Onkohan nää perjantaipullotyypit niitä samoja jotka huutelee niitä avatkaa silmänne ja herätkää juttuja.. Ja silti eivät avaa silmiään alkoholin osalta vaan on ihan jees olla sen orja :)
Viimeksi join alkoholia vuosina 2018 ja 2020. Pelkästään 0,375 litran viinistä tuli seuraavaksi päiväksi hieman hölmö olo, joten ei tuota hermomyrkkyä usein viitsi juoda.
Ei tänään, harvemmin muutenkaan. Viikonloppua on kivempi viettää selvinpäin, ja ilman krapuloita. No, viime viikonloppuna join kyllä lasin kuohuvaa konsertissa.
Kyllä, viinapositiivisuus on pop. Jokainen saa juoda jos siltä tuntuu ja on onnellinen pullo kädessä.
Tuli otettua useampi päivä tuossa ja uneettomuutta sekä pahaa oloa en olliy yhtä pitkään kuin juotuja päiviä.
Näin viisikymppisenä pitäisi jo järki voittaa.
Ihan turhaa p*skaa juoda liuotinta ja varsinkaan pilata yöunia + seuraavaa päivää.
Jos jollain voi ennalta ehkäistä liian pitkään elämistä niin kaikilla keinoilla ehkäistään.
Ollaan puolisoni kanssa nähty näitä laitoksissa pitkään pyöriteltäviä pää ihan käkikellona eikä haluta sellaista loppu elämää ja omaisetkin kyllästyvät käydä vuosikausia katsomassa sellaisia jotka eivät edes tunne omaisiaan.
Minä olen nuorena ollut töissäkin vanhainkodissa tietäen minkälaista se eläminen siellä voisi olla loppupäästä ja en kyllä halua sinne toivoen että kuolisi pois sitä ennen.
Se on vain laitos säilyttämö odotellen kuolemaa eikä elämässä ole enää mitään iloa ankeineen rasvattomalla ja ravinnottomalla laitos ruokineen kun sillä pitää laihduttaa että hoitajat jaksavat liikuttaa mitä kevyempi ihminen ja kuolisi pois se rasittamasta hoitajia ja sukulaisia.
Minun raitis lähiomainen ihan pelottaa kuinka pitkään hän voi oikein elää ja on nyt jo nostanut eläkettä yli puolet enemmän kuin oli palkkatyössä koskaan.
Järkyttävä määrä on tulossa hyviä jätti eläkkeitä nostavia tulevaisuudessa ja ne elävät pitkään jos ei ota alkoa eikä polta tupakkaa.
Tupakkaa polttavat ja alkoa ottavilla menee rahat valtiolle kuollen aikaisin poiskin rasittamasta yhteiskuntaa.
Liian terveellisesti ja liian pitkään elävä tulee kaikkein kalleimmaksi yhteiskunnalle sieltä loppupäästä kun niitä pyöritellään laitoksissa kolme hoitajaa vuorokaudessa.
Siis miksi tämmöistä terveellistä elämäntapaa ihannoidaan kun se tulee siellä loppupäässä kaikkein kalleimmaksi.
Nyt juodaan Viinaa, työn raskaan raatajat!