Kasvaako rinnat vanhana, kun kaikilla mummoilla on isot rinnat?
Aina sanotaan, että iän myötä rinnat pienenee, kun ns. tyhjenevät, mutta kaikilla vanhuksillahan on isot rinnat.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Tuo menee väärinpäin. Naisilla pitäisi olla nuorena isot rinnat ja sitten vanhemmiten pienenis. Sama kun nuorena ei ole rahaa vaikka sille olis käyttöä mutta vanhana pankkitili pullistelee muttei enää terveyttä jäljellä.
Luonnon tapa pitää vanhempikin nainen seksuaalisesti kiinnostavana tuo että rinnat suurenevat vanhetessa. Siinä ikään kuin hämätään vastakkaista sukupuolta. Lisääntymisky on loppunut mutta välineet ovat jäljellä entistä uhkeampina.
X kertoi olleensa pienirintainen ennen lapsia.
Pysyy ennallaan, kroppa kutistuu.
No ainakaan niiden koko ei ole mikään vakio. Minulla oli koko nuoruuden, reilu kolmekymppiseksi saakka pieni a-kuppi (poislukien raskaus ja imetysaika). Imetyksen jälkeenkin palasivat pieneksi.
Sit 34-vuotiaana PUFF, jotain tapahtui ja ne kasvoi, ollen nyt b-c luokkaa. Selvästi oma hormonitoiminta ja aineenvaihdunta on alkanut muuttua, kun ikää tulee. Rintojen lisäksi meinaa vatsa kasvaa, koko ajan pitäis kaikessa terveysintoilla, että se pysyy hallinnassa :(
N35
Äidilläni oli nuorena b 75 ja nyt ikää on 78 ja kuppi on joku g tai h ..aivan sairaalloiset reput kantaa, kaikilla siskoilla myöskin g,h kuppikoko
hormoonit ja paino tekee tehtävänsä
itse Olen 5 kymppisenä tyytyväinen b kuppiin: ei tarvitse mitään painolastia kantaa 🍀
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on.
Miehillä kutistuu, ryppyyntyy, entisen k.llin väri vaihtuu violetin kautta tummaksi, laskeutuu, roikkuu, apeutuu pelkäksi kusijohtimeksi.
Vitjamuna.
Impotentti tai 0-3 minuutin muna tyhjenee joskus reisille tai samantien pilluun.
Rakastelua?
Ukko käy kusella useammin alkaen 50-55 v.
Mitään iloa ns kusivehkeestä ei ole naiselle.
Kusemisen ilo. Vessa haisee kuselle.
Olet julmempi kuin Purra! Ihmispeto, etten sanoisi. M50
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on.
Miehillä kutistuu, ryppyyntyy, entisen k.llin väri vaihtuu violetin kautta tummaksi, laskeutuu, roikkuu, apeutuu pelkäksi kusijohtimeksi.
Vitjamuna.
Impotentti tai 0-3 minuutin muna tyhjenee joskus reisille tai samantien pilluun.
Rakastelua?
Ukko käy kusella useammin alkaen 50-55 v.
Mitään iloa ns kusivehkeestä ei ole naiselle.
Kusemisen ilo. Vessa haisee kuselle.
Olen juonut vasta puolikkaan oluen ja nauran vedet silmissä :D :D
Hoitoalan ihmisenä olen kyllä nähnyt ihan kaikenlaista. Karkeasti voisi sanoa, että se kropan kokonaisrasvan määrä korreloi aika hyvin rintojen koon kanssa.
Niihin kasautuu kaikki muistot jotka tippuu päästä poissa. Toimivat myös turvatyynynä, kun kaatuu ja törmäilee ihmisiin.
Ei. Kaikki pienirintauset tekevät itsemurhan nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikki pienirintauset tekevät itsemurhan nelikymppisenä.
Paskapuhetta !!
terv N55 ja b kuppi
Vierailija kirjoitti:
Nuorina ollaan hoikkia ja vähärasvaisia. Vanhana väkisinkin lihoo ja tissit on pelkkää rasvaa niin suureneehan ne. Itsekin nuorena hyvin laiha ja rinnat olemattoman, nyt tullut 10 kg lisää painoa ja rinnat aika isot.
Mitä tarkoitat sillä että rinnat ovat pelkkää rasvaa?
Useimmilla naisilla on myös maitorauhasia. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Maitorauhasten liikakasvu voi tehdä rinnoista hyvinkin suuret. Silloin painon vaihtelu ei vaikuta rintojen kokoon juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni oli nuorena b 75 ja nyt ikää on 78 ja kuppi on joku g tai h ..aivan sairaalloiset reput kantaa, kaikilla siskoilla myöskin g,h kuppikoko
hormoonit ja paino tekee tehtävänsä
itse Olen 5 kymppisenä tyytyväinen b kuppiin: ei tarvitse mitään painolastia kantaa 🍀
Hei, olisin vain kainosti kysynyt ovatko siskosi sinkkuja? Kuulostavat todella viehkeän kauniilta kedon kukkasilta nuo neidot povekkaat!
Nyt kroppa on aika tiimalasi.