Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako rinnat vanhana, kun kaikilla mummoilla on isot rinnat?

Vierailija
08.03.2024 |

Aina sanotaan, että iän myötä rinnat pienenee, kun ns. tyhjenevät, mutta kaikilla vanhuksillahan on isot rinnat. 

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kasvanut nyt mummoiässä, ja venynyt.

Suunilleen sama paino ollut jo joku viitisen vuotta. Kuppikoko kuitenki läks 80 cstä niin eehen.

Vaikka paino näyttää samaa.

Nuorena oli Bee kuppi. Mutta painoakin oli joku 15 kiloo vähemmän.

Nyt kroppa on aika tiimalasi.

Vierailija
62/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo menee väärinpäin. Naisilla pitäisi olla nuorena isot rinnat ja sitten vanhemmiten pienenis. Sama kun nuorena ei ole rahaa vaikka sille olis käyttöä mutta vanhana pankkitili pullistelee muttei enää terveyttä jäljellä.

Luonnon tapa pitää vanhempikin nainen seksuaalisesti kiinnostavana tuo että rinnat suurenevat vanhetessa. Siinä ikään kuin hämätään vastakkaista sukupuolta. Lisääntymisky on loppunut mutta välineet ovat jäljellä entistä uhkeampina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X kertoi olleensa pienirintainen ennen lapsia.

64/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy ennallaan, kroppa kutistuu.

Vierailija
65/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan niiden koko ei ole mikään vakio. Minulla oli koko nuoruuden, reilu kolmekymppiseksi saakka pieni a-kuppi (poislukien raskaus ja imetysaika). Imetyksen jälkeenkin palasivat pieneksi. 

Sit 34-vuotiaana PUFF, jotain tapahtui ja ne kasvoi, ollen nyt b-c luokkaa. Selvästi oma hormonitoiminta ja aineenvaihdunta on alkanut muuttua, kun ikää tulee. Rintojen lisäksi meinaa vatsa kasvaa, koko ajan pitäis kaikessa terveysintoilla, että se pysyy hallinnassa :( 

N35

Vierailija
66/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli nuorena b 75 ja nyt ikää on 78 ja kuppi on joku g tai h ..aivan sairaalloiset reput kantaa, kaikilla siskoilla myöskin g,h kuppikoko

hormoonit ja paino tekee tehtävänsä 

itse Olen 5 kymppisenä tyytyväinen b kuppiin: ei tarvitse mitään painolastia kantaa 🍀

Vierailija
67/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on.

Miehillä kutistuu, ryppyyntyy, entisen k.llin väri vaihtuu violetin kautta tummaksi, laskeutuu, roikkuu, apeutuu pelkäksi kusijohtimeksi.

Vitjamuna.

Impotentti tai 0-3 minuutin muna tyhjenee joskus reisille tai samantien pilluun.

Rakastelua?

Ukko käy kusella useammin alkaen 50-55 v.

Mitään iloa ns kusivehkeestä ei ole naiselle.

Kusemisen ilo. Vessa haisee kuselle.

Olet julmempi kuin Purra! Ihmispeto, etten sanoisi. M50

Vierailija
68/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on.

Miehillä kutistuu, ryppyyntyy, entisen k.llin väri vaihtuu violetin kautta tummaksi, laskeutuu, roikkuu, apeutuu pelkäksi kusijohtimeksi.

Vitjamuna.

Impotentti tai 0-3 minuutin muna tyhjenee joskus reisille tai samantien pilluun.

Rakastelua?

Ukko käy kusella useammin alkaen 50-55 v.

Mitään iloa ns kusivehkeestä ei ole naiselle.

Kusemisen ilo. Vessa haisee kuselle.

Olen juonut vasta puolikkaan oluen ja nauran vedet silmissä :D :D

Vierailija
69/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan ihmisenä olen kyllä nähnyt ihan kaikenlaista. Karkeasti voisi sanoa, että se kropan kokonaisrasvan määrä korreloi aika hyvin rintojen koon kanssa. 

Vierailija
70/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin  kasautuu  kaikki  muistot  jotka  tippuu  päästä  poissa.  Toimivat  myös  turvatyynynä,  kun  kaatuu  ja  törmäilee  ihmisiin.

Vierailija
71/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki pienirintauset tekevät itsemurhan nelikymppisenä.  

Vierailija
72/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kaikki pienirintauset tekevät itsemurhan nelikymppisenä.  

Paskapuhetta !! 

terv N55 ja b kuppi

Vierailija
73/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorina ollaan hoikkia ja vähärasvaisia. Vanhana väkisinkin lihoo ja tissit on pelkkää rasvaa niin suureneehan ne. Itsekin nuorena hyvin laiha ja rinnat olemattoman, nyt tullut 10 kg lisää painoa ja rinnat aika isot.

Mitä tarkoitat sillä että rinnat ovat pelkkää rasvaa?

Useimmilla naisilla on myös maitorauhasia. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Maitorauhasten liikakasvu voi tehdä rinnoista hyvinkin suuret. Silloin painon vaihtelu ei vaikuta rintojen kokoon juuri lainkaan.

74/74 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni oli nuorena b 75 ja nyt ikää on 78 ja kuppi on joku g tai h ..aivan sairaalloiset reput kantaa, kaikilla siskoilla myöskin g,h kuppikoko

hormoonit ja paino tekee tehtävänsä 

itse Olen 5 kymppisenä tyytyväinen b kuppiin: ei tarvitse mitään painolastia kantaa 🍀

Hei, olisin vain kainosti kysynyt ovatko siskosi sinkkuja? Kuulostavat todella viehkeän kauniilta kedon kukkasilta nuo neidot povekkaat!