Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako rinnat vanhana, kun kaikilla mummoilla on isot rinnat?

Vierailija
08.03.2024 |

Aina sanotaan, että iän myötä rinnat pienenee, kun ns. tyhjenevät, mutta kaikilla vanhuksillahan on isot rinnat. 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa ne.., alaspäin, maan vetovoiman toimesta.

Vierailija
42/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako rinnat riippua helpommin jos ei käytä liivejä vai silloin jos käyttää? Tästä on teoriaa kumpaankin suuntaan, eli ns rintojen laiskistumisteoria ja ihon venymisteoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorina ollaan hoikkia ja vähärasvaisia. Vanhana väkisinkin lihoo ja tissit on pelkkää rasvaa niin suureneehan ne. Itsekin nuorena hyvin laiha ja rinnat olemattoman, nyt tullut 10 kg lisää painoa ja rinnat aika isot.

Sama täällä.

Vierailija
44/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustuu se, minkä kokoiset rinnat ylipäänsä ovat?

Siis mitkä tekijät vaikuttavat siihen, onko teini-iässä ja parikymppisenä isot vai pienet rinnat?

Mikä vaikuttaa siihen, että joillakin rinnat muka kasvavat vielä aikuisena?

Ja poissuljetaan nyt yksi syy eli selkeä lihominen.

Mulla on aina ollu pienet (oman nyrkin kokoiset) A-kupin rinnat. Odotin koko teini-iän, että ne kasvais, mutta ei. Ja painoa on ollut teini-iän 50 kilosta keski-iän 70 kiloon ja yhä vain on ne A-kupin, oman nyrkin kokoiset rinnat. Miten saisin kasvatettua rintoja?

Vierailija
45/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakehä muuttuu, poven koko on sama kuin nuorena.

Vierailija
46/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi pienentää rintoja

Vierailija
47/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mummoilla isoja ole vaan pikät koska maapallon keskipiste vetää niitä puoleensa koko elämän ajan eikä mummot liivejä käytä.

Hahhah, olipa typerä kommentti typerältä ihmiseltä. En ole vielä koskaan tavannut "mummoa" jolla ei olisi ollut rintaliivejä. Teillä siellä Afrikassa voi olla asia toisin.

Ok. et ole tavannut minua. En käytä rintsikoita. Olen 75 v. Koko olisi 80 D, jos käyttäisin.

Vierailija
48/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintakehä muuttuu, poven koko on sama kuin nuorena.

Ei vaan toisin päin. Rintakehä pysyy mutta rinnat kerää rasvaa kun vanhuksena ensin lihoo ja sitten ne pienenee kun supervanhuksena taas kuihtuu ja laihtuu.

Vierailija
49/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä luonto on pirullinen.Kasvattaa rinnat vanhempana kun nuorena toivoisi . 

Minusta isot rinnat on rumat!

No kiitos. Endometrioosin hoitoon e-pilleri joka kasvatti rinnat kokoon 75H. Jokatapauksessa, voisit vähän miettiä miten puhut toisista ihmisistä. 

Vierailija
50/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on totuuden mukaista tietoa rinnoista vanhemmiten.

https://www.jiosaavn.com/lyrics/lumikki-jenkka-lyrics/EiQnBiBScV4

Vierailija
51/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on.

Miehillä kutistuu, ryppyyntyy, entisen k.llin väri vaihtuu violetin kautta tummaksi, laskeutuu, roikkuu, apeutuu pelkäksi kusijohtimeksi.

Vitjamuna.

Impotentti tai 0-3 minuutin muna tyhjenee joskus reisille tai samantien pilluun.

Rakastelua?

Ukko käy kusella useammin alkaen 50-55 v.

Mitään iloa ns kusivehkeestä ei ole naiselle.

Kusemisen ilo. Vessa haisee kuselle.

Vierailija
52/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube perkele on mennyt muuttamaan näkymää, ei näe enää kommentteja.

Vierailija
53/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorina ollaan hoikkia ja vähärasvaisia. Vanhana väkisinkin lihoo ja tissit on pelkkää rasvaa niin suureneehan ne. Itsekin nuorena hyvin laiha ja rinnat olemattoman, nyt tullut 10 kg lisää painoa ja rinnat aika isot.

Sama täällä. Parikymppisenä hoikka ja rinnat oli ehkä c kuppia. Nyt 40v ylipainoa tullu noista ajoista ehkä melkein 20kg ja rinnatkin on h kupit. 

Vierailija
54/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla kasvaa koko iän ja toisilla ei, johtuu perimästä joten kannattaa kysyä äidiltä.

Vierailija
55/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on visuaalisesti ihan sama minkä kokoiset ja näköiset minun rinnat on. Mutta en olisi ikinä uskonut että näin on käynyt: Olen 45 ja lapseton, aina ollut normaalipainoinen. Rinnat vaan samperi vieköön alkoi pikkuhiljaa roikkumaan 5 vuotta sitten ja tilanne pahenee. Kuppikoko muuttui täysin, ja piti alkaa ostaa kalliimpia liivejä. Pienillä kiinteillä rinnoilla pystyi huoletta tekemään asioita jopa ilman rintaliivejä kotona. Nykyään ärsyttää todella paljon kun nuo lölleröt roikkuu ja kerää tissihikeä, jos esim. istuu yöpaita päällä kotona.

Vierailija
56/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin rasva on alkanut jakautua aivan eri tavalla iän noustessa, vaikka paino on pysynyt samana. Olin pitkään lähes rinnaton mutta muuten omenapäärynä, kun taas nykyään ylä- ja alaosa alkavat olla aika lailla tasapainossa. Välillä itsensä peilistä nähdessä on vaikea käsittää, mistä nää rinnat oikein tuli ja miten muualta taas kadonnut, kun tää on vaan tapahtunut. Oon näin jälkikäteen miettinyt, oliko joku ongelma, kun kaiken kehittyminen tyssäsi saman tien kuin kuukautiset alkoi ja on tapahtunut vasta nyt yli kolmikymppisenä. Vähän kuin ois tullut uusi murrosikä vai onko jo alle 35 vaihdevuodet. 

Vierailija
58/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvanut nyt mummoiässä, ja venynyt.

Suunilleen sama paino ollut jo joku viitisen vuotta. Kuppikoko kuitenki läks 80 cstä niin eehen.

Vaikka paino näyttää samaa.

Nuorena oli Bee kuppi. Mutta painoakin oli joku 15 kiloo vähemmän.

Vierailija
59/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt mummolla P-kuppikoon lollot ja ääkärin töitä teen siis. Niitä piti sitten tutkiskella kyhmyjen varalta.

Uskon, että olet ääkäri.

Vierailija
60/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a. Minä taas miehenä tahtoisin tietää, että miksi meidän miesten testikkelit rupeavat iän myötä roikkumaan. Itselleni ei vielä ole käynyt niin vähäisimmässäkään määrin, mutta voiko se vain yksi kaunis aamu olla realiteetti? Pelottaa. M50

Miksi alapeukutuksia? Mieti nainen omalle kohdallesi. Kaksi rumaa karvaista ja pallihikistä nahkakuulaa roikkumassa polvien tasalla. Sellainen ei voimaannuta. M50