Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako rinnat vanhana, kun kaikilla mummoilla on isot rinnat?

Vierailija
08.03.2024 |

Aina sanotaan, että iän myötä rinnat pienenee, kun ns. tyhjenevät, mutta kaikilla vanhuksillahan on isot rinnat. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muutenkin lihavampi mummo, rinnatkin voi olla...hoikemmalla mummolla saattaa olla jo mallia 'patalappu'

Vierailija
22/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä luonto on pirullinen.Kasvattaa rinnat vanhempana kun nuorena toivoisi . 

Minusta isot rinnat on rumat!

Kateellinen pienitissinen apina.

Jahah.85 D, En siedä isoja rintoja. Apina en ole .Ihansiistinainen ja kauniskroppainen. Kärsin kun täytyy peitellä rintoja vaikka ovat siistit mutta liian isot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvanut.

20 v: c75

32 v yhden lapsen jälkeen: d75

37 v kahden lapsen jälkeen e75

45 v f75, vaikka painoa ei ollut tullut yhtään lisää, edelleen bmi 22-23, kuin aina

nyt olen 55v, ja koko on joko g75 tai h75. Painoa tullut vähän, nyt bmi 24-25

minkäköhän kokoinen olen sitten mummona?

24/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt mummolla P-kuppikoon lollot ja ääkärin töitä teen siis. Niitä piti sitten tutkiskella kyhmyjen varalta.

Wau, tuollainen kuulostaa jo uskomattoman kauniilta tylleröltä kuin aamukasteinen kukkaketo! Mutta voisi olla myös vähän nuorempi kuten vaikkapa nelikymppinen, niin voisin lähteä tanssiaisiin tuollaisen viehkeän feminiinisen jumalattaren kanssa!

Vierailija
25/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v:C ja 55v: F eli kyllä.

Vierailija
26/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkälaiset rinnat on liittyy geeneihin, rasvaprosenttiin, käyttääkö liivejä. Vanhoilla nahka venyy maan vetovoiman takia. Mutta tajutkaa että rintojen arvostelu on ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua.

Vierailija
27/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kasvanut, mutta on toki painoakin tullut.

Vierailija
28/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt mummolla P-kuppikoon lollot ja ääkärin töitä teen siis. Niitä piti sitten tutkiskella kyhmyjen varalta.

Wau, tuollainen kuulostaa jo uskomattoman kauniilta tylleröltä kuin aamukasteinen kukkaketo! Mutta voisi olla myös vähän nuorempi kuten vaikkapa nelikymppinen, niin voisin lähteä tanssiaisiin tuollaisen viehkeän feminiinisen jumalattaren kanssa!

Tai sitten vaan alat käsitellä äiti-ongelmaasi vaikka psykiatrin avulla.

Vierailija
29/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh Keijo-Petteri!😄

Vierailija
30/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahah.85 D, En siedä isoja rintoja. Apina en ole .Ihansiistinainen ja kauniskroppainen. Kärsin kun täytyy peitellä rintoja vaikka ovat siistit mutta liian isot. 

Eri, mutta vaihdevuosien aikana/jälkeen painonhallinta ei ole enää niin helppoa, rasva ei lähde joten kannattaa pysyä hoikkana. Se miten paljon rasvaprosentti vaikuttaa rintoihin on yksilöllistä mutta jotenkin vaikuttaa kyllä.

Vierailija
31/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Keijo-Petteri jo vissiin vallan innostui, näistä rinta-asioista. 

Vierailija
32/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi kyllä vaihdevuosissa todella paljon, C-kupista G:hen. Varmaan, koska tuli muutenkin rasvaa kehoon enemmän. Kasvoi niin tissit kuin vyötärönympärys, mutta takapuoli ja reidet vaan pieneni.

Vierailija
33/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kasvaa ne älä turhaan tuhlaa silikonitäytteisiin, joutuisit ne poistamaan. Minullakin on nyt upeat rinnat, ikää vasta 70 v.

Vierailija
34/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mummoilla isoja ole vaan pikät koska maapallon keskipiste vetää niitä puoleensa koko elämän ajan eikä mummot liivejä käytä.

Hahhah, olipa typerä kommentti typerältä ihmiseltä. En ole vielä koskaan tavannut "mummoa" jolla ei olisi ollut rintaliivejä. Teillä siellä Afrikassa voi olla asia toisin.

Vierailija
35/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Minä taas miehenä tahtoisin tietää, että miksi meidän miesten testikkelit rupeavat iän myötä roikkumaan. Itselleni ei vielä ole käynyt niin vähäisimmässäkään määrin, mutta voiko se vain yksi kaunis aamu olla realiteetti? Pelottaa. M50

Vierailija
36/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo menee väärinpäin. Naisilla pitäisi olla nuorena isot rinnat ja sitten vanhemmiten pienenis. Sama kun nuorena ei ole rahaa vaikka sille olis käyttöä mutta vanhana pankkitili pullistelee muttei enää terveyttä jäljellä.

Vierailija
37/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sanotaan, että kun laihtuu , niin ensimmäisenä lähtee rinnoista

Vierailija
38/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen suurentaa rintoja.

Vierailija
39/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös 85 D, eivätkä rintani ole isot, vaan voisivat olla isommatkin.

Vierailija
40/74 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvanut about niin, että kakskymppisenä oli A -kuppi, kolmekymppisenä B -kuppi ja nyt nelikymppisenä juuri ja juuri alkaa olla C -kuppi. Ei lapsia, mutta painoa tullut vuosikymmenien aikana kuutisen kiloa lisää.