Kasvaako rinnat vanhana, kun kaikilla mummoilla on isot rinnat?
Aina sanotaan, että iän myötä rinnat pienenee, kun ns. tyhjenevät, mutta kaikilla vanhuksillahan on isot rinnat.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä luonto on pirullinen.Kasvattaa rinnat vanhempana kun nuorena toivoisi .
Minusta isot rinnat on rumat!
Kateellinen pienitissinen apina.
Jahah.85 D, En siedä isoja rintoja. Apina en ole .Ihansiistinainen ja kauniskroppainen. Kärsin kun täytyy peitellä rintoja vaikka ovat siistit mutta liian isot.
Minulla on kasvanut.
20 v: c75
32 v yhden lapsen jälkeen: d75
37 v kahden lapsen jälkeen e75
45 v f75, vaikka painoa ei ollut tullut yhtään lisää, edelleen bmi 22-23, kuin aina
nyt olen 55v, ja koko on joko g75 tai h75. Painoa tullut vähän, nyt bmi 24-25
minkäköhän kokoinen olen sitten mummona?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt mummolla P-kuppikoon lollot ja ääkärin töitä teen siis. Niitä piti sitten tutkiskella kyhmyjen varalta.
Wau, tuollainen kuulostaa jo uskomattoman kauniilta tylleröltä kuin aamukasteinen kukkaketo! Mutta voisi olla myös vähän nuorempi kuten vaikkapa nelikymppinen, niin voisin lähteä tanssiaisiin tuollaisen viehkeän feminiinisen jumalattaren kanssa!
Se minkälaiset rinnat on liittyy geeneihin, rasvaprosenttiin, käyttääkö liivejä. Vanhoilla nahka venyy maan vetovoiman takia. Mutta tajutkaa että rintojen arvostelu on ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt mummolla P-kuppikoon lollot ja ääkärin töitä teen siis. Niitä piti sitten tutkiskella kyhmyjen varalta.
Wau, tuollainen kuulostaa jo uskomattoman kauniilta tylleröltä kuin aamukasteinen kukkaketo! Mutta voisi olla myös vähän nuorempi kuten vaikkapa nelikymppinen, niin voisin lähteä tanssiaisiin tuollaisen viehkeän feminiinisen jumalattaren kanssa!
Tai sitten vaan alat käsitellä äiti-ongelmaasi vaikka psykiatrin avulla.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh noh Keijo-Petteri!😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahah.85 D, En siedä isoja rintoja. Apina en ole .Ihansiistinainen ja kauniskroppainen. Kärsin kun täytyy peitellä rintoja vaikka ovat siistit mutta liian isot.
Eri, mutta vaihdevuosien aikana/jälkeen painonhallinta ei ole enää niin helppoa, rasva ei lähde joten kannattaa pysyä hoikkana. Se miten paljon rasvaprosentti vaikuttaa rintoihin on yksilöllistä mutta jotenkin vaikuttaa kyllä.
Nyt Keijo-Petteri jo vissiin vallan innostui, näistä rinta-asioista.
Mulla kasvoi kyllä vaihdevuosissa todella paljon, C-kupista G:hen. Varmaan, koska tuli muutenkin rasvaa kehoon enemmän. Kasvoi niin tissit kuin vyötärönympärys, mutta takapuoli ja reidet vaan pieneni.
Juu, kasvaa ne älä turhaan tuhlaa silikonitäytteisiin, joutuisit ne poistamaan. Minullakin on nyt upeat rinnat, ikää vasta 70 v.
Vierailija kirjoitti:
Ei mummoilla isoja ole vaan pikät koska maapallon keskipiste vetää niitä puoleensa koko elämän ajan eikä mummot liivejä käytä.
Hahhah, olipa typerä kommentti typerältä ihmiseltä. En ole vielä koskaan tavannut "mummoa" jolla ei olisi ollut rintaliivejä. Teillä siellä Afrikassa voi olla asia toisin.
Jaa'a. Minä taas miehenä tahtoisin tietää, että miksi meidän miesten testikkelit rupeavat iän myötä roikkumaan. Itselleni ei vielä ole käynyt niin vähäisimmässäkään määrin, mutta voiko se vain yksi kaunis aamu olla realiteetti? Pelottaa. M50
Tuo menee väärinpäin. Naisilla pitäisi olla nuorena isot rinnat ja sitten vanhemmiten pienenis. Sama kun nuorena ei ole rahaa vaikka sille olis käyttöä mutta vanhana pankkitili pullistelee muttei enää terveyttä jäljellä.
Niinhän sanotaan, että kun laihtuu , niin ensimmäisenä lähtee rinnoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös 85 D, eivätkä rintani ole isot, vaan voisivat olla isommatkin.
Minulla on kasvanut about niin, että kakskymppisenä oli A -kuppi, kolmekymppisenä B -kuppi ja nyt nelikymppisenä juuri ja juuri alkaa olla C -kuppi. Ei lapsia, mutta painoa tullut vuosikymmenien aikana kuutisen kiloa lisää.
Jos on muutenkin lihavampi mummo, rinnatkin voi olla...hoikemmalla mummolla saattaa olla jo mallia 'patalappu'