Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vhh valmisruoka

Vierailija
08.03.2024 |

Onko löytynyt jotain lämmitettäviä valmisruokia, joissa olisi lihaa ja kasviksia pelkästään? Jotain muuta kuin salaattia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse niin saat mitä haluat, valmistus ei kauan kestä.

Vierailija
22/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttaa sinun pitää syödä riittävästi hiilareita ja vähentää rasvasta. Hiilarit vähentämällä vain uuvutat itsesi ja seuraavaksi valitat jostain aivosumusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VHH ei laihduta pysyvästi. Kaikkien tutkimusten mukaan kilot palaavat hyvin nopeasti. 

Tämähän se on kaikkien kovin erikoisten ruokavalioiden ongelma. Niitä pitäisi noudattaa mieluiten loppuikä, jos haluaa ettei kilot palaa. Minä tosin järkeilin itselleni, että ketokarppaus oli hyvä idea, koska ajattelin, että käytän sitä ikään kuin täsmätyökaluna pahimman liikapainon pudottamiseen, ja sen jälkeen hyvin hallitusti palaan normaalimpaan syömiseen. Järkeilin, että jos se normaali syöminen on terveellistä ja kevyttä, niin eihän sitä liho takaisin. Totta se onkin, mutta mitä en ymmärtänyt ottaa huomioon oli nälänhallinta, kun lähes vuoden ketokarppaukselta pääsee taas hiilihydraattien makuun. Kontrolli meni ihan täysin kun ketoosi katkesi. Se tuntui siltä kuin olisi ollut janoon nääntymässä ja löytäisi lähteen - eipä siitä juomista pysty paljon pidättelemään, kun koko keho huutaa että juo, juo! Mieli voi siinä piipittää, miten pitäisi hillitä ja hallita, mutta se mieli on siinä tilanteessa kuin 1000-kiloisen norsun selässä oleva 50-kiloinen ratsastaja, eipä se paljon voi kun norsu päättää tehdä mitä huvittaa. Niinpä sitten lihoin ennätysvauhtia takaisin, kun keho oli sitä mieltä että oli kauhea nälänhätä, joka onneksi nyt on päättynyt ja pakko syödä nyt heti.

Vierailija
24/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää elämäänsä miten tahtoo.  Tyttäreni nauroi että kysypä 90 v mummolta mitä mieltä hän se olisi jos söisi pelkkää lihaa tai ei saisi syödä perunaa ja porkkanaa, hedelmiä  ja välillä kahvipullaakin.

Mummo täysin tervepäinen itse syömisensä laittava henkilö, 53 kg.   Aamulla kaurapuuro, perunaa, kalaa, lihaa, nakkia, kasviksia, leipää,  pitsaa varalle pakastimessa.   Pyrkikää nyt samaan ikään tavallisella ruualla 

,

Vierailija
25/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laihduttaa sinun pitää syödä riittävästi hiilareita ja vähentää rasvasta. Hiilarit vähentämällä vain uuvutat itsesi ja seuraavaksi valitat jostain aivosumusta!

Joo, jos haluat olla ikuinen laihduttaja. Järkevästi ja pysyvästi laihduttava saa 70 energiasta hyvästä rasvasta.

Vierailija
26/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiit keitot 

Miksikähän melkein kaikissa keitoissa on kermaa, usein kuohukermaa!?

Vierailija
27/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiit keitot 

Miksikähän melkein kaikissa keitoissa on kermaa, usein kuohukermaa!?

Siksi, kun se kestää uudelleen kuumennuksen. Joku ruokakerma ei välttis kestäkään, vaan juoksettuu uudelleen kuumennettaessa.

Vierailija
28/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä taas. AP olen.

Missään kohtaa en puhunut laihduttamisesta, olen tyytyväinen vartalooni ja ei ole tarvetta laihduttaa. Satun vaan voimaan hyvin tällä ruokavaliolla.

Syön yleensä itse tehtyä ruokaa, joskus olisi kiireessä vaan työ/vapaa-ajan reissussa kiva syödä lämmin ruoka salaattien/rahkan yms. tilalla jos ei pysty kokkamaan lämmintä ruokaa itse.

Mutta ilmeisesti kukaan einesten valmistaja ei taida tehdä edelleenkään ainakaan täällä päin mitään annosta ilman perunaa/pastaa/riisiä. 

-vhh jo 4. vuotta.

Vierailija
29/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin k-kaupassa olis mm. vhh makaronilaatikko, oli ihan syötävää

Vierailija
30/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, satutko muistaa valmistajaa, koska en itse googlaamalla löydä tuotetta?

Vierailija
31/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun en, joku pikkutuottaja kuitenkin, ei mallia Saarioinen, saattoi olla myös heidän omaa tuotantoa..  mutta siinä missä on muutkin valmisruuat, siis ne paremmat siinä hedemien lähellä.

Vierailija
32/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketoroonilaatikko on nimi🙃

Vierailija
33/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, enpä löydä siltikään kuin reseptejä kyseisen laatikon valmistamiseen.