Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Marabou, miksi ostat? 😳

Vierailija
08.03.2024 |

Tuet sotaa ja VenĂ€jÀÀ? 😳 Itse en ole koskenut mihinkÀÀn noiden tuotteeseen. Ruotsin hovikin irtautui heistĂ€ ja lopetti sopimuksen eikĂ€ kruunua saa kĂ€yttÀÀ.

En myöskÀÀn osta Teboililta mitÀÀn. 

Tuen Ukrainaa. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ukrainalaisten tappaminen on teidĂ€n mielestĂ€ ok? 😳 

Se ja sama. Rys sÀ ku rys sÀ.2

Vierailija
62/66 |
04.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnpÀ osta. Marabou on sokeria, ei maistu suklaalle. Siksi on ollut syömÀkelvottomuuslistalla kasarilta lÀhtien.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt siihen, minkÀ maalaista ostamani suklaa on. Olen Marabouta pitÀnyt aina ruotsalaisena, en tiedÀ onko se. Ja sitÀ ostan, koska se on miedomman makuista kuin vaikka Fazerin suklaat. Viimeksi kyllÀ ostin Fazeria, vaikka useammin ostan Marabouta.

Muutenkaan en boikotoi mitÀÀn. Jos jotain saa kaupasta lailllisesti ostaa, niin se on silloin laillista.

Vierailija
64/66 |
04.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen jo tĂ€ssĂ€ muutaman vuoden boikotoinut mm. Marabouta. 

Mutta nyt mietin tĂ€ssĂ€, ettĂ€ jos venĂ€lĂ€iset tuhlaavat rahansa ruotsalaiseen epĂ€terveelliseen suklaaseen sen sijaan, ettĂ€ laittaisivat rahaansa sodan rahoittamiseen, niin onko se huono asia. Eli onko venĂ€lĂ€isten kansanterveyden huonontaminen suklaalla itseasiassa venĂ€lĂ€isvastainen teko, ja sitĂ€ pitĂ€isi oikeastaan kannattaa? 

YmmĂ€rrĂ€n, ettĂ€ teknologisten, kemianteollisuuden jne. tuotteiden myynti, ja peruselintarvikkeetkin ovat pakotteilla kiellettyĂ€, sillĂ€ niiden myynti voisi auttaa venĂ€jÀÀ hyökkĂ€yssodassaan. Mutta miten suklaa auttaa? Ei sitĂ€ varmaan voi kĂ€yttÀÀ bensana autoissa, nyt kun siellĂ€ kauniit venĂ€lĂ€isnaiset itkevĂ€t autonratissa bensan perÀÀn. En tiedĂ€, miksi tĂ€mĂ€ suklaa on nyt niin iso juttu. EhkĂ€ joku teistĂ€ viisaista tietÀÀ. 

Vierailija
65/66 |
04.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laktoosivaivaisena vatsani sietÀÀ Maraboun suklaan, kuten myös muut ulkomaiset suklaat. Sen sijaan vatsani alkaa heti reagoida ikÀvÀsti laktoosia sisÀltÀvistÀ Fazerin tai Pandan suklaista.

Vierailija
66/66 |
05.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostakaan mikÀÀn enÀÀ Ukraina kun ukrainalaiset tulevat tÀnne loisimaan sossutuilla, nuoret terveet miehet pakenevat tÀnne kun ei viitsi sotia ja naiset tulevat tÀnne h*oraamaan.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kaksi yksi