Marabou, miksi ostat? đł
Tuet sotaa ja VenĂ€jÀÀ? đł Itse en ole koskenut mihinkÀÀn noiden tuotteeseen. Ruotsin hovikin irtautui heistĂ€ ja lopetti sopimuksen eikĂ€ kruunua saa kĂ€yttÀÀ.
En myöskÀÀn osta Teboililta mitÀÀn.
Tuen Ukrainaa.
Kommentit (60)
MitÀ tahansa muuta kuin Marabou, en osta myöskÀÀn Nestlé tuotteita.
Oboyt ja kaikki muut uutisissa viime vuonna mainitut tuotteet on olleet boikotissa ajat sitten. Uutisten lukeminen kannattaa aina. Lukekaa enemmÀn niin sivistytte.
Vierailija kirjoitti:
Eli ukrainalaisten tappaminen on teidĂ€n mielestĂ€ ok? đł
En minÀ sinne ole hyökÀnnyt.
Hurjasti tuntuu olevan vaikka mitÀ myynnissÀ VenÀjÀllÀ juhla mokkaa ym. MistÀhÀn menee en tiedÀ??
Listan Àr bra mycket lÀngre Àn Mondalez och Lukoil group:
https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/
Undvik samtliga och deras produkter.
Vierailija kirjoitti:
Ostin brunbergin suklaata. Fazer on yliarvostettua suklaata. Fazer on suosittu sen takia koska se on suomalainen. Ilman tuota suomalaisuutta ihmiset ostaisivat jotain muuta merkkiÀ. HeitÀn roskikseen ne fazerin suklaat joita saan lahjaksi.
KiittÀmÀtön. :( Vie vaikka töihin tai anna jollekin. MikÀ siinÀ onkin, ettÀ tuollaiset ylimieliset tyypit kerÀÀ hyvÀÀ tarkoittavia ihmisiÀ ympÀrilleen? Itse olen kiltti, mutta ei mulla silti ole ystÀviÀ, ei ainakaan ketÀÀn, jotka haluaisivat ilahduttaa. :(
Vierailija kirjoitti:
maistuu paremmalta kuin fazerin suklaa.
seuraava kysymys.
Miten viitsit pÀivystÀÀ tÀÀllÀ palstalla??
SiinÀhÀn hyvesignaloit. Itse en jaksa.
HÀvikkiruokakaupoista olen tilannut Maraboutakin. Roskiin heittÀminen ei hyödyttÀisi ketÀÀn.
Yves Rocher myy VenÀjÀllÀ mutta ei Suomessa.
Boikottiin pÀÀsee kaikki josta vÀhÀnkÀÀn kuuluu tietoa ettÀ toimii vielÀ venÀjÀllÀ. Marabou on sitÀ paitsi pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Boikottiin pÀÀsee kaikki josta vÀhÀnkÀÀn kuuluu tietoa ettÀ toimii vielÀ venÀjÀllÀ. Marabou on sitÀ paitsi pahaa.
Coca Cola, Nestle, Jack Daniels jne.
Vierailija kirjoitti:
Listan Àr bra mycket lÀngre Àn Mondalez och Lukoil group:
https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/
Undvik samtliga och deras produkter.
Listalla on myös:
"Mars is an American food company known for chocolate bars, which also produces pet food, chewing gum, beverages, fast food, and canned sauces. The main brands are Mars, Snickers, Milky Way, Twix, Bounty, M&M's, Whiskas, Pedigree, Uncle Ben's, and the corporation also owns a series of Wrigley brands. "
"The Procter & Gamble Company (P&G) is an American multinational consumer goods corporation. P&G is listed in the NYSE.
List of P&Gs brands includes Gillette, Ariel, Tide, Lenor, Comet, Fairy, Mr.Proper, Pampers etc. "
Subway
Unilever - sisÀltÀÀ monta tuttua tuotetta, mm. Ben & Jerry-jÀÀtelöt, Axe, Dove, Knorry
https://www.unileverusa.com/brands/
Lays, Nutella, Milka, Jacobs kahvi, jne.
Vierailija kirjoitti:
Lays, Nutella, Milka, Jacobs kahvi, jne.
Tuollahan nÀkyi kassalla kinder-muniakin.
Kukaan ei halua lukea ettÀ kaikki ostamansa tuotteet on boikotti-listalla.
Marabou on hyvÀÀ! Miksi ostatte matkoja Tuilta? Oligargit omistaa yhtiön...
Mansikkasuklaalevy, pari palaa kokeiltu. Ei saa kiksejÀ suklaasta, silti vaalea on parempi kuin tÀysin tumma ettei tule vatsaÀrsytys heti, ei maistu mansikka kauheasti, sokeria paljon ehkÀ liikaa joka peittÀÀ maun, vÀlillÀ pieni aromi yrittÀÀ ponnahtaa esille kuin mansikkamaito. Kermaisen oloinen liikaa. Tulee tunne ettÀ pitÀÀ ÀkkiÀ ottaa maitoa juomaksi ja virvoittaa suuta. HyvÀ yritys kyllÀ tÀmÀ, ettÀ on mansikkapaloja, jotain silti puuttuu mausta.
Lidlin vastaava suklaa PALJON parempaa.