Marabou, miksi ostat? 😳
Tuet sotaa ja Venäjää? 😳 Itse en ole koskenut mihinkään noiden tuotteeseen. Ruotsin hovikin irtautui heistä ja lopetti sopimuksen eikä kruunua saa käyttää.
En myöskään osta Teboililta mitään.
Tuen Ukrainaa.
Kommentit (60)
Mitä tahansa muuta kuin Marabou, en osta myöskään Nestlé tuotteita.
Oboyt ja kaikki muut uutisissa viime vuonna mainitut tuotteet on olleet boikotissa ajat sitten. Uutisten lukeminen kannattaa aina. Lukekaa enemmän niin sivistytte.
Vierailija kirjoitti:
Eli ukrainalaisten tappaminen on teidän mielestä ok? 😳
En minä sinne ole hyökännyt.
Hurjasti tuntuu olevan vaikka mitä myynnissä Venäjällä juhla mokkaa ym. Mistähän menee en tiedä??
Listan är bra mycket längre än Mondalez och Lukoil group:
https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/
Undvik samtliga och deras produkter.
Vierailija kirjoitti:
Ostin brunbergin suklaata. Fazer on yliarvostettua suklaata. Fazer on suosittu sen takia koska se on suomalainen. Ilman tuota suomalaisuutta ihmiset ostaisivat jotain muuta merkkiä. Heitän roskikseen ne fazerin suklaat joita saan lahjaksi.
Kiittämätön. :( Vie vaikka töihin tai anna jollekin. Mikä siinä onkin, että tuollaiset ylimieliset tyypit kerää hyvää tarkoittavia ihmisiä ympärilleen? Itse olen kiltti, mutta ei mulla silti ole ystäviä, ei ainakaan ketään, jotka haluaisivat ilahduttaa. :(
Vierailija kirjoitti:
maistuu paremmalta kuin fazerin suklaa.
seuraava kysymys.
Miten viitsit päivystää täällä palstalla??
Hävikkiruokakaupoista olen tilannut Maraboutakin. Roskiin heittäminen ei hyödyttäisi ketään.
Boikottiin pääsee kaikki josta vähänkään kuuluu tietoa että toimii vielä venäjällä. Marabou on sitä paitsi pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Boikottiin pääsee kaikki josta vähänkään kuuluu tietoa että toimii vielä venäjällä. Marabou on sitä paitsi pahaa.
Coca Cola, Nestle, Jack Daniels jne.
Vierailija kirjoitti:
Listan är bra mycket längre än Mondalez och Lukoil group:
https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/
Undvik samtliga och deras produkter.
Listalla on myös:
"Mars is an American food company known for chocolate bars, which also produces pet food, chewing gum, beverages, fast food, and canned sauces. The main brands are Mars, Snickers, Milky Way, Twix, Bounty, M&M's, Whiskas, Pedigree, Uncle Ben's, and the corporation also owns a series of Wrigley brands. "
"The Procter & Gamble Company (P&G) is an American multinational consumer goods corporation. P&G is listed in the NYSE.
List of P&Gs brands includes Gillette, Ariel, Tide, Lenor, Comet, Fairy, Mr.Proper, Pampers etc. "
Subway
Unilever - sisältää monta tuttua tuotetta, mm. Ben & Jerry-jäätelöt, Axe, Dove, Knorry
https://www.unileverusa.com/brands/
Vierailija kirjoitti:
Lays, Nutella, Milka, Jacobs kahvi, jne.
Tuollahan näkyi kassalla kinder-muniakin.
Kukaan ei halua lukea että kaikki ostamansa tuotteet on boikotti-listalla.
Marabou on hyvää! Miksi ostatte matkoja Tuilta? Oligargit omistaa yhtiön...
Mansikkasuklaalevy, pari palaa kokeiltu. Ei saa kiksejä suklaasta, silti vaalea on parempi kuin täysin tumma ettei tule vatsaärsytys heti, ei maistu mansikka kauheasti, sokeria paljon ehkä liikaa joka peittää maun, välillä pieni aromi yrittää ponnahtaa esille kuin mansikkamaito. Kermaisen oloinen liikaa. Tulee tunne että pitää äkkiä ottaa maitoa juomaksi ja virvoittaa suuta. Hyvä yritys kyllä tämä, että on mansikkapaloja, jotain silti puuttuu mausta.
Lidlin vastaava suklaa PALJON parempaa.