Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö joskus saada olla yksin?

Vierailija
05.09.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sinä olet viimeksi ollut yksin esim. koko illan? Kuinka usein kaipaat sitä?

Vierailija
2/6 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkejä viikkaillessani.

Ja meillä on niin, että lapsen syntymän jälkeen en oo koko iltaa ollut yksin. Näin neljä vuotta. Ja kyllä kaipaan sitä ihan koko ajan.

Ja sen lisäksi kaipaan, että saisin lapset johonkin säännöllisesti hoitoon. Juuri harkitsin, että jos valehtelisin mummille, että meen taas töihin, niin se ottais ne kerran viikossa sinne koko päiväksi. Tällasta vaan ei mitenkään jaksa, että lapset on joskus tunnin jossain, ja kerran kahdessa kuukaudessa peräti kolme tuntia. Siinä ei paljon akkuja ladata, ja mun akut on just nyt ihan tyhjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan omaa aikaa säännöllisesti ja lähinnä päiväaikaan. Voin harrastaa ja tehdä omia juttuja. Ilman tätä en tulisi toimeen. ei isovanhempia, eikä auttavaa sukua lähellä. Tämä pitänyt minut järjissäni ;-)

Vierailija
4/6 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vuorotyö. Nytkin oon pe-su YKSIN. Huomenna töihin ja sitten viihteelle ;)

Vierailija
5/6 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin muuten hulluks. Mut silti välillä tunnen itteni äärimmisen yksinäiseksi.

Vierailija
6/6 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina silloin tällöin yksin pari tuntia, pidempiä aikoja tosi harvoin. Viimeksi olen ollut iltapäivän-alkuillan yksin viikko sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme