Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei persu-duunarit tajua että nämä parjatut vihervassarit ajavat heidän asiaansa?

Vierailija
07.03.2024 |

Ihan nurinkurista kun lukee täältäkin palstalta millaista kielenkäyttöä persuleiristä saa jatkuvasti lukea. Itselläni mulla ei ole (toistaiseksi) mitään hätää, vakituinen työpaikka erikoissairaanhoidossa ei ole aivan heti loppumassakaan, ei velkaa lainkaan. Ja silti ajan näiden heikompien asiaa, ilmeisesti aivan turhaan? Teille itsellennekö on aivan sama joutua lomautetuksi, jäädä työttömäksi, maksaa siitä ekasta sairauspäivästä, tehdä niitä muutaman euron tuntipalkan duuneja jatkossa? Miksi ihmeessä olette valmiita luopumaan kaikesta siitä mitä työ ihmiselle tuo?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ehkä ajaisikin, mutta onko tuossa väessä enää heitä? Viheranarkian julistajia on ainakin valtava osa tuosta joukosta, heille kelpaa mikä tahansa tekosyy ajaa yhteiskunta kivikaudelle. Ja se on kaikkea muuta kuin pienituloisen duunarin etu tehdä elämisestä maksimaalisen kallista, olkoonkin tekosyynä vaikkapa ilmasto (jota pienituloinen muutoinkin erittäin vähän kykenee kuormittamaan: ruoka+asunto=tili nollilla).

Sipilän hallitus iloitsi hiilenmustasta päätöksestä - EK vollotti kyyneleet.

Suomi on tiettävästi ensimmäinen maa, joka aikoo lailla kieltää kivihiilen käytön.

ILMASTONMUUTOS

24.11.2016

Loppuu se kivihiilellä saastuttaminen.

Näin päätti Juha Sipilän (kesk) hallitus kansallisessa energia- ja ilmastostrategiassa, joka ulottuu vuoteen 2030.

"Teimme käänteen hiilenmustasta politiikasta kohti uusiutuvaa energiaa. Samalla työtä ja toimeentuloa koko maahan", tviittasi pääministeri Sipilä ennen kuin hallituksen tiedotustilaisuus oli kerennyt loppua.

Myös valtiovarainministeri Petteri Orpo (kok) oli nopea sosiaalisessa mediassa. Hän tviittasi ennen Sipilää kivihiiliuutisen.

"Energia- ja ilmastostrategia on historiallinen: Suomi on ensimmäinen teollisuusmaa, joka kieltää kivihiilen käytön lailla", Orpo viestitti Twitterissä.

Vierailija
82/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kunnon älypersu tajuaa - toisin kuin vihervassari - ettei maailma pääty omaan napaan. On koko Suomi ja suomalaisuus kysymyksessä, isiltä peritty isänmaa ja sen kulttuuri, elämänmuoto, identiteetti.

Ei viherpunikin tapaan oman napa ja maha. Ja sieltä tuleva tuhnu, myös älysellainen.

Olipas ristiriitaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ammattiliitothan ovat ilmaisseet että voivat tinkiä sellaisista pikkujutuista kuin työttömyysturvan ja aikuiskoulutustuen puolustaminen. Deal breakerit ovat paikallinen sopiminen (heikentää liittojen valtaa) ja poliittisten lakkojen rajoittaminen. En tiedä miltä tuo teistä näyttää, minusta näyttää siltä että pienten ihmisten etu on vähän toissijainen kun Ay-pamput taistelevat hillotolpastaan.

Vierailija
84/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni persu varmaan toivoo, että olisi enemmän vasemmalla tai edes keskellä oleva persulainen vaihtoehto, mutta sellaista puoluetta ei ole.

Tavallaan outoa, että tuo puolue suomesta puuttuu, kun yleinen ilmiö maailmalla on, että köyhät duunarit vihaavat ja pelkäävät työpaikkojensa menetystä muualta tuoduille. Kyseessä tämä kuuluisa "they tooked our job" lausahdus.

Huhhuh... 

Vierailija
85/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajavat ja ajavat,tuhansittain vapaita idästä.

Vierailija
86/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska persu voimaantuu niin. Haukkumalla muita. Yhtä paljon persu äyskii äidilleen, joka pitää huolta aikamiespojastaan. Naisten ja vassareiden haukkuminen on siistiä, vaikka sisimmissään jopa persukin saattaa ymmärtää, ettei tule ilman niitä toimeen. 

Vierailija
87/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koksa  persuja ajaa äärioikeistolainen ideologia, ei arkijärki.

Suomessa ei ole äärioikeistoa, eikä persuilla ole mitään tekemistä äärioikeistolaisuuden kanssa.

Lähempänä ovat keskustaa kuin oikeistoa.

Vierailija
88/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nämä nyt kuvittelevat olevansa niitä parempia duunareita jotka uskovat siihen että työnantaja tulee maksamaan heille sitä parempaa palkkaa sitten kun kaikki työntekijöiden oikeudet on viety. 

Vierailija
89/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommarit kyykkyyn

Tämä kommentoija haluaa olla orja ilman oikeuksia. 

Itse haluat olla sosiaalipummi ilman velvollisuuksia, kaikki mulle ilmatteeksi. -eri-

Vierailija
90/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitin tavoite on, että kansa on tyhmää (kouluttamatonta) ja köyhää. Silloin ihmiset ovat helpommin hallittavissa. Miettikää sitä.

Vierailija
91/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommarit kyykkyyn

Tämä kommentoija haluaa olla orja ilman oikeuksia. 

Itse haluat olla sosiaalipummi ilman velvollisuuksia, kaikki mulle ilmatteeksi. -eri-

Minä haluan olla arvostettu työntekijä, joka nähdään ihmisenä eikä robottina. Minä arvostan reilua työnantajaa ja hänelle teen mielellään töitä antaen ison osan päivästä palkkaa vastaan. Jos minun oikeuksiani aletaan heikentämään, niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan