Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei persu-duunarit tajua että nämä parjatut vihervassarit ajavat heidän asiaansa?

Vierailija
07.03.2024 |

Ihan nurinkurista kun lukee täältäkin palstalta millaista kielenkäyttöä persuleiristä saa jatkuvasti lukea. Itselläni mulla ei ole (toistaiseksi) mitään hätää, vakituinen työpaikka erikoissairaanhoidossa ei ole aivan heti loppumassakaan, ei velkaa lainkaan. Ja silti ajan näiden heikompien asiaa, ilmeisesti aivan turhaan? Teille itsellennekö on aivan sama joutua lomautetuksi, jäädä työttömäksi, maksaa siitä ekasta sairauspäivästä, tehdä niitä muutaman euron tuntipalkan duuneja jatkossa? Miksi ihmeessä olette valmiita luopumaan kaikesta siitä mitä työ ihmiselle tuo?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommarit kyykkyyn

Autistinen jankkulause jokaisen persuoikeistolaisen suusta. 

Ette edes tiedä mitä eroa on vasemmistolla ja kommunisteilla. 

Vierailija
22/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit on persiistä, sossupummien puolue. Ja kattokaa vaan sitä omaa törkyänne mitä kirjoitatte ja mitä törkynimiä keksitte henkilöille jotka ovat erimieltä ja kunnei muuta keksitä niin sitten alkaa ulkonäön pilkkaaminen ja valehtelu. Turha muita haukkua siitä mihin itse syyllistytte. En ole ikinä vihervassareita äänestänyt enkä tule ikinä äänestämään, ei ne nytkään 4vuoden aikana saanut mitään hyvää aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, minulla oli samanlainen aloitus mielessä. Itse olen punavihreä yliopisto-opiskelija eli duunarityöt ei minua odottele. Olen nähnyt kommentteja, joissa hehkutetaan kuinka työpaikkojen persuduunarit eroaa liitoista jne. Persujen riehumisen jälkeen tuli sellainen hanskat tiskiin -olo, menkööt kaikki läpi ja hehän itse siitä kärsivät. Säälittää vain tiedostavien duunareiden puolesta.

Vierailija
24/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarit kyykkyyn

Persun mielestä lakkoilevat lentäjätkin ovat kommareita, upseereista puhumattakaan.

Vierailija
25/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kunnon älypersu tajuaa - toisin kuin vihervassari - ettei maailma pääty omaan napaan. On koko Suomi ja suomalaisuus kysymyksessä, isiltä peritty isänmaa ja sen kulttuuri, elämänmuoto, identiteetti.

Ei viherpunikin tapaan oman napa ja maha. Ja sieltä tuleva tuhnu, myös älysellainen.

Ensimmäisen älykkään persun syntymää odotellaan vielä jännityksellä.

Vierailija
26/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus, minulla oli samanlainen aloitus mielessä. Itse olen punavihreä yliopisto-opiskelija eli duunarityöt ei minua odottele. Olen nähnyt kommentteja, joissa hehkutetaan kuinka työpaikkojen persuduunarit eroaa liitoista jne. Persujen riehumisen jälkeen tuli sellainen hanskat tiskiin -olo, menkööt kaikki läpi ja hehän itse siitä kärsivät. Säälittää vain tiedostavien duunareiden puolesta.

Ei suurin osa duunareista ole persuja.

Vierailija
27/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kunnon älypersu tajuaa - toisin kuin vihervassari - ettei maailma pääty omaan napaan. On koko Suomi ja suomalaisuus kysymyksessä, isiltä peritty isänmaa ja sen kulttuuri, elämänmuoto, identiteetti.

Ei viherpunikin tapaan oman napa ja maha. Ja sieltä tuleva tuhnu, myös älysellainen.

Miksi ihmeessä näen vaivaa sinun taloudellisen etusi puolustamiseksi? Olisiko parempi heittää hanskat tiskiin tällaisella kiitoksella?

Koska kyseessä on sinunkin etusi. Sinä tajuat sen, tuo vatupassi ei. Voimat on yhdistettävä, ei hajotettava. Kyse on niin duunarin perusoikeuksista ja palkasta. Ei siinä sen kummempaa. Harmi kun nämä yksinkertaisemmat eivät sitä tajua ja mahdollistavat tuon Kokoomuksen ja EK:n voittokulun.

Vierailija
28/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin vihervassarit ymmärtää että persu-duunarit elättää heidät?

Vierailija
29/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suurin osa duunareista ole persuja.

Valtaosa on, lisäksi työttömiä ja sosiaalituilla eläviä ja eläkeläisiä. Hyvin toimeentulevia on ehkä 25 prosenttia porukasta. Ainoa mikä näitä yhdistää on viha mmuuttajia kohtaan.

Vierailija
30/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin vihervassarit ymmärtää että persu-duunarit elättää heidät?

Milloin persuduunari tajuaa, että hänen elintasonsa laskee koska hän on niin fiksoitunut jauhamaan paskaa vihervassareista ja samaan aikaan tehdään vuosikymmenten merkittävintä duunarien etujen heikennystä.

Vierailija
31/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte vihervassarit säälittäviä ressukoita ja kaiken lisäksi vielä tyhmiä.

Vierailija
32/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, persduunarit äänestivät itseään vastaan ja ne ei edes tajua sitä.

Persuduunari tekee älykkäitä ja faktoihin perustuvia ratkaisuja. Siksi hän äänestää oikein.

Kaltaisesi punaiset typerykset taas antautuvat punavihreiden kohdelluksen ja tuhoamisvimman takuumiehiksi. Häpeä!  Työväenliikkeen herrat pitävät kaltaistasi typerystä pilkkanaan.

Vierailija
33/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koksa  persuja ajaa äärioikeistolainen ideologia, ei arkijärki.

Vierailija
34/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totalitaristisessa vihervassarivaltiossa ei ole kivaa kenelläkään. En haluaisi myöskään perussuomalaisia tai mitään muutakaan puoluetta sellaiseen asemaan mutta siihen he eivät ole pyrkineetkään.

Vierailija
35/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommarit kyykkyyn

Autistinen jankkulause jokaisen persuoikeistolaisen suusta. 

Ette edes tiedä mitä eroa on vasemmistolla ja kommunisteilla. 

Kulta, kommarit on vasemmistoa. Siellä te peuhaatte samoissa vällyissä. Jos osallistut lakkoiluun, tuet kommunisteja.

Vierailija
36/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit on persiistä, sossupummien puolue. Ja kattokaa vaan sitä omaa törkyänne mitä kirjoitatte ja mitä törkynimiä keksitte henkilöille jotka ovat erimieltä ja kunnei muuta keksitä niin sitten alkaa ulkonäön pilkkaaminen ja valehtelu. Turha muita haukkua siitä mihin itse syyllistytte. En ole ikinä vihervassareita äänestänyt enkä tule ikinä äänestämään, ei ne nytkään 4vuoden aikana saanut mitään hyvää aikaiseksi.

Ketkä sitten lakkoilevat, jos ainoat työtä tekevät duunarit ovat persuja? Persutko siellä siis lakkoillevat omaa puoluettaan vastaan? 

Vierailija
37/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole kaikki hyvin ja jos edes ovat töissä. Kielenkäyttö sellaista etten usko edes töihin pääsevän ja ehkä mielisairaita. Samat tyypit täällä huutelee ja raivoaa. 

Vierailija
38/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aja. Ei persut halua lusmuilla kotona tukielätteinä kuten vassarit.

Vierailija
39/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kuuluvat gaussin käyrän vasempaan laitaan eli se on sitä ei-niin-fiksua yhteiskunnan sakkia.

Vierailija
40/91 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, persduunarit äänestivät itseään vastaan ja ne ei edes tajua sitä.

Persuduunari tekee älykkäitä ja faktoihin perustuvia ratkaisuja. Siksi hän äänestää oikein.

Kaltaisesi punaiset typerykset taas antautuvat punavihreiden kohdelluksen ja tuhoamisvimman takuumiehiksi. Häpeä!  Työväenliikkeen herrat pitävät kaltaistasi typerystä pilkkanaan.

Älykäs ratkaisuko on kannattaa sitä, että oma palkka laskee ja lisät lähtevät - jos siis on niin onnekas, että saa pitää työpaikan eikä se mene ulkomaiselle halpatyövoimalle, joka tekee sen 2 euron tuntipalkalla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi