Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei persu-duunarit tajua että nämä parjatut vihervassarit ajavat heidän asiaansa?

Vierailija
07.03.2024 |

Ihan nurinkurista kun lukee täältäkin palstalta millaista kielenkäyttöä persuleiristä saa jatkuvasti lukea. Itselläni mulla ei ole (toistaiseksi) mitään hätää, vakituinen työpaikka erikoissairaanhoidossa ei ole aivan heti loppumassakaan, ei velkaa lainkaan. Ja silti ajan näiden heikompien asiaa, ilmeisesti aivan turhaan? Teille itsellennekö on aivan sama joutua lomautetuksi, jäädä työttömäksi, maksaa siitä ekasta sairauspäivästä, tehdä niitä muutaman euron tuntipalkan duuneja jatkossa? Miksi ihmeessä olette valmiita luopumaan kaikesta siitä mitä työ ihmiselle tuo?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tämä, kuten moni muukin, on PS ylempi toimihenkilö. Mistä kummasta kumpuaa, että PS tyypit olisivat kaikki ojankaivajia...

Vierailija
62/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vakavarainen eläkeläinen, hyvä eläke, ei mitään huolta huomisesta, mutta äänestän vasemmistoa, koska he ovat reiluja. Olette väärässä jos kuvittelette vasemmiston olevan vain omien etuuksien perässä. Moni vasemmistoa kannattava haluaa yksinkertaisesti oikeudenmukaisemman maailman, vaikka itse olisikin hyvissä asemissa. Me ymmärrämme, että jokainen voi sairastua tai ajautua ongelmiin, jolloin tarvitaan turvaverkkoa. Tuntuu että oikeisto elää sen sijaan jossakin kaikkivoipaisuusharhassa jossa huonot asiat tapahtuvat aina muille.

Vasemmisto viime hallituksessa vei köyhältä vaurastumisen mahdollisuudet mitkä Sipilän jäljiltä tuli. Eikö ole kummaa että vassarit kurmuuttaa aina köyhimpiä?

Mä en näe vassareissa mitään hyvää. Ne vie multa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani Mäkelä kertoi Timo Haapalalle "ettei ole lukenut hallitusohjelmaa sanasta sanaan, mutta on lukenut sen kannesta kanteen". Minusta tämä kuvaa erittäin hyvin millainen keskiverto perussuomalainen on.

Kyllä. Tuo kertoo juuri sen millainen perussuomalainen on. Hän ottaa kokonaisuuden haltuun, eikä tuhlaa energiaa saivarteluun ja pilkun halkomiseen.

Vasemmisto haluaa takertua epäolennaisiin yksityiskohtiin, ja ison kuvan ymmärtäminen sakkaa.

Vierailija
64/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni persu varmaan toivoo, että olisi enemmän vasemmalla tai edes keskellä oleva persulainen vaihtoehto, mutta sellaista puoluetta ei ole.

Tavallaan outoa, että tuo puolue suomesta puuttuu, kun yleinen ilmiö maailmalla on, että köyhät duunarit vihaavat ja pelkäävät työpaikkojensa menetystä muualta tuoduille. Kyseessä tämä kuuluisa "they tooked our job" lausahdus.

Vierailija
65/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni persu varmaan toivoo, että olisi enemmän vasemmalla tai edes keskellä oleva persulainen vaihtoehto, mutta sellaista puoluetta ei ole.

Tavallaan outoa, että tuo puolue suomesta puuttuu, kun yleinen ilmiö maailmalla on, että köyhät duunarit vihaavat ja pelkäävät työpaikkojensa menetystä muualta tuoduille. Kyseessä tämä kuuluisa "they tooked our job" lausahdus.

Suomenn tuotiin 50 tuhatta tummaa siivoojaa ja bussikuskia ja nyt ihmetellään, miksi kouluttamattomalle suomalaiselle ei ole töitä ja ainao vaihtoehto on istua kotona sohvalla.

No, onneksi tulotaso niässä on sentään sama.

Vierailija
66/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit ajoivat varsinkin duunareihin vaikuttaneen koronapassin. Miten se on minun asioideni ajamista, jos heistä on turvallista, että työskentelen koko päivän muiden ihmisten kanssa, mutta töiden jälkeen tyhjään ravintolaan meneminen ei millään onnistu koronan vuoksi. Älyllistä epärehellisyyttä ja fsismia. Mieluummin otan palkattoman ensimmäisen sairauspäivän.

Vierailija
67/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu persu ei vihaa sitä tekijää, joka hänen työnsä vei, vaan sitä, joka sen tekijän tänne toi, eli vihervasemmisto, eli ns ongelman alkulähdettä.

Vierailija
68/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommarit kyykkyyn

Tämä kommentoija haluaa olla orja ilman oikeuksia. 

Vierailija
69/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ei kovin tarkkaan seuraa politiikkaa, ja heille riittää se, että pidetään rajat kiinni ja vastapuolen leiristä puhutaan ilkeästi, jolloin he saavat tuntea olevansa samanmielisten leirissä. Leikkauksista puhuminen on abstraktia eikä herätä tunteita.

Tästä oli mielenkiintoinen havainto Yhdysvalloista. Teksasissa köyhät valkoiset miehet vastustivat terveydenhuollon parannuksia verorahoilla, jotka hyödyttäisivät heitä, koska he eivät maksaneet veroja ja heillä ei ollut varaa yksityiseen terveydenhuoltoon. He vastustivat näitä parannuksia, koska heidän ajattelussaan muutokset ennen kaikkea hyödyttivät latinoita ja mustia. Vaikka he itse olivat köyhiä, he halusivat ajatella olevansa parempaa luokkaa, koska he olivat valkoisia. Sama persuissa, he ovat valmiita nielemään itselleen vahingollisia asioita kunhan vihervassarit eivät saa poliittisia voittoja. Tössö on kyse identiteetistä.

Vierailija
70/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu persu ei vihaa sitä tekijää, joka hänen työnsä vei, vaan sitä, joka sen tekijän tänne toi, eli vihervasemmisto, eli ns ongelman alkulähdettä.

Voi hyvää päivää! Orpon hallitus se vasta onkin avaamassa ovet ulkomaiselle halpatyövoimalle ja polkevat samalla suomalaisten työehdot alas. Ottakaa persuduunarit asioista selvää. Älkää uskoko näitä tiktok-poikia. 

Vierailija
71/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aloitus on vale, ei lainkaan velkaa... se tarkoittaa eliitin edustajaa... kaikilla muilla on yhä lisää velkaa... "kiitos" Marin ex viisikko hallinnon köyhdyttämisen agendan vuosina 2020-2023... kaikki ovat köyhtyneet...

ja Orpon hallinto jatkaa samaa...

Vierailija
72/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit on persiistä, sossupummien puolue. Ja kattokaa vaan sitä omaa törkyänne mitä kirjoitatte ja mitä törkynimiä keksitte henkilöille jotka ovat erimieltä ja kunnei muuta keksitä niin sitten alkaa ulkonäön pilkkaaminen ja valehtelu. Turha muita haukkua siitä mihin itse syyllistytte. En ole ikinä vihervassareita äänestänyt enkä tule ikinä äänestämään, ei ne nytkään 4vuoden aikana saanut mitään hyvää aikaiseksi.

Kannattaa sinunkin käydä se peruskoulu loppuun ja yrittää päästä edes johonkin työhön sieltä hikikomerosta.

Älä lässytä, olin 45vuotta työelämässä ja pääsin juuri eläkkeelle. Tee itse perässä äläkä ulise. Mä nautin nyt hyvästä eläkkeestä jonka olen ansainnut ja hyvillä mielin.

Vierailija
73/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset ei kovin tarkkaan seuraa politiikkaa, ja heille riittää se, että pidetään rajat kiinni ja vastapuolen leiristä puhutaan ilkeästi, jolloin he saavat tuntea olevansa samanmielisten leirissä. Leikkauksista puhuminen on abstraktia eikä herätä tunteita.

Tästä oli mielenkiintoinen havainto Yhdysvalloista. Teksasissa köyhät valkoiset miehet vastustivat terveydenhuollon parannuksia verorahoilla, jotka hyödyttäisivät heitä, koska he eivät maksaneet veroja ja heillä ei ollut varaa yksityiseen terveydenhuoltoon. He vastustivat näitä parannuksia, koska heidän ajattelussaan muutokset ennen kaikkea hyödyttivät latinoita ja mustia. Vaikka he itse olivat köyhiä, he halusivat ajatella olevansa parempaa luokkaa, koska he olivat valkoisia. Sama persuissa, he ovat valmiita nielemään itselleen vahingollisia asioita kunhan vihervassarit eivät saa poliittisia voittoja. Tössö on kyse identiteetistä.

Mielelläni annan omistani pois 50 euroa, jos tukihessuilta viedään saman verran. 

Vierailija
74/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se nyt ajaa kenenkään duunarin asiaa, että ajetaan yrityksiä konkaan, pidetään neliraajajarrutuksella kiinni joustamattomista työmarkkinoista, jonka myötä etenkin pienyrityksessä työntekijäiden palkkaamiseen on järkyttävän iso kynnys. Ja nyt kuin pisteenä i:n päälle näillä massiivisilla lakoilla viestitään kaikille yrityksille, että tänne takapajulaan ei kannata investoida vaan turvallisempaa on ohjata ne investoinnin muihin maihin.

AIka erikoista etujen ajamista, että yritetään väkisin ajaa työpaikat pois Suomesta.

Vierailija
75/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit on persiistä, sossupummien puolue. Ja kattokaa vaan sitä omaa törkyänne mitä kirjoitatte ja mitä törkynimiä keksitte henkilöille jotka ovat erimieltä ja kunnei muuta keksitä niin sitten alkaa ulkonäön pilkkaaminen ja valehtelu. Turha muita haukkua siitä mihin itse syyllistytte. En ole ikinä vihervassareita äänestänyt enkä tule ikinä äänestämään, ei ne nytkään 4vuoden aikana saanut mitään hyvää aikaiseksi.

Kannattaa sinunkin käydä se peruskoulu loppuun ja yrittää päästä edes johonkin työhön sieltä hikikomerosta.

Älä lässytä, olin 45vuotta työelämässä ja pääsin juuri eläkkeelle. Tee itse perässä äläkä ulise. Mä nautin nyt hyvästä eläkkeestä jonka olen ansainnut ja hyvillä mielin.

Suosittelen lääkärissä käyntiä. Alkava muistisairaus näkyy selvästi viesteissä.

Vierailija
76/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto ehkä ajaisikin, mutta onko tuossa väessä enää heitä? Viheranarkian julistajia on ainakin valtava osa tuosta joukosta, heille kelpaa mikä tahansa tekosyy ajaa yhteiskunta kivikaudelle. Ja se on kaikkea muuta kuin pienituloisen duunarin etu tehdä elämisestä maksimaalisen kallista, olkoonkin tekosyynä vaikkapa ilmasto (jota pienituloinen muutoinkin erittäin vähän kykenee kuormittamaan: ruoka+asunto=tili nollilla).

Vierailija
77/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on olemassa kahdenlaisia duunareita. On olemassa duunareita, joiden mielestä jokaisen kykenevän on syytä tehdä työtä ja elättää itsensä perheensä. Jos se ei onnistu niin se on yksilön vika, on syytä katsoa peiliin, hävetä ja tyytyä hyvin matalaan elintasoon. Nämä duunarit äänestävät perussuomalaisia.

Sitten on myös olemassa duunareita, joiden mielestä yhteiskunnan ja ay-liikkeen tehtävä on pitää duunareista huolta, jos ei saa kunnon töitä, se on yhteiskunnan vika ja työnantajien riistoa. Omaa vastuuta omasta tekemisestä ei tarvita, kun sosiaaliluukulta saa kuitenkin hyvin rahaa. Nämä duunarit äänestävät vasemmistoa ja kannattavat ay-liikettä.

Kumpaan ryhmään sinä kuulut?

Vierailija
78/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että persulahkon kannatus on selvästi laskenut - viimeisin mittaus.

Vierailija
79/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommarit kyykkyyn

Tämä kommentoija haluaa olla orja ilman oikeuksia. 

Lakkotuhnut haluaa ajaa alas Suomen liiketalouden. Ei oikeuksista ole paljon iloa, jos talous romahtaa.

Vierailija
80/91 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei aja. Suomalaisen duunarin etua ei ole valtion holtiton velkaannuttaminen, holtiton kehitysmaalaisten sisään otto, satamien laittaminen kiinni, ylikireät ilmastotoimet. Nämä ei tosiaankaan ole etua.

Persu-duunari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi