Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut ongelmia kaupanteossa tori.fi:ssä?

Vierailija
07.03.2024 |

Oletko tehnyt rikosilmoituksen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään parista kympistä rupea tekemään, mutta kerran kusetettiin 950€ torissa ja siitä tein rikosilmoituksen mutta ei ole pariin vuoteen mitään kuulunut koko asiasta....

Vierailija
2/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisin tuli myyntiin 150€, tarjosin noin minuutin sisällä ilmoituksen julkaisusta hintapyynnön sekä kysyin milloin voisi noutaa.

Nainen jätti viestin vain "nähty"-tilaan eikä reagoinut millään tavoin. Lopulta joskus kahden viikon päästä poisti ilmoituksen.

Mistä minä ihmisten aivoituksia ymmärrän. Varmaan tuli katumapäälle eikä edes halunnut myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx idiootti jätti pakettinsa noutamatta. Maksatin postimaksut hällä, ja palautin erotuksen. Muuta ku..etusta ei toistaiseksi ole ollut. 

Vierailija
4/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisia huijauksia ollut ikinä, mutta ohareita on tehnyt sekä ostajat että myyjät.

Vierailija
5/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin rahat ja anna sitten vasta tuote.

Vierailija
6/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valaisin tuli myyntiin 150€, tarjosin noin minuutin sisällä ilmoituksen julkaisusta hintapyynnön sekä kysyin milloin voisi noutaa.

Nainen jätti viestin vain "nähty"-tilaan eikä reagoinut millään tavoin. Lopulta joskus kahden viikon päästä poisti ilmoituksen.

Mistä minä ihmisten aivoituksia ymmärrän. Varmaan tuli katumapäälle eikä edes halunnut myydä.

Kävi viimeksi eilen samanlainen tapaus, tosin tuote ehti olla 20min myynnissä ja poistui illan aikana torista. Joku oli varmaan nopeampi ja myyjä ei vaivautunut vastaamaan kun tuote oli jo myyty.

Vierailija
7/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nouto ja maksu käteisellä. Tämä on toiminut hyvin. Mä olen kylläkin vain myynyt tavaraa. 

Vierailija
8/9 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ensin rahat ja anna sitten vasta tuote.

Olen ostaja, maksoin mutta myyjä ei lähettänyt tuotetta. t. Ap

Vierailija
9/9 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto