Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitää täyttää kanisterit bensalla, että pääsee työmatkoille lakon aikana.

Vierailija
07.03.2024 |

Kiitos vaan lakkoilijoille, jotka vaikeuttavat ihmisten töissä käyntiä lakollaan. Kunnon ihmiset töillään pyörittävät taloutta, kun lakkoililijat kaikin voimin pyrkivät sitä jarruttamaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sähköauto. Mukava katsella kun dinoturaanit tuskailee tyhjillä tankeilla :) 

Vierailija
22/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on sähköauto niin ei tarvitse tuollaisista murehtia. Tulkaa tekin jo nykyaikaan sieltä 1900 luvulta.

Entä sitten, kun pistävät sähköt poikki viikoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on sähköauto niin ei tarvitse tuollaisista murehtia. Tulkaa tekin jo nykyaikaan sieltä 1900 luvulta.

Entä sitten, kun pistävät sähköt poikki viikoksi?

Näinkö meinaat? XD

Vierailija
24/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti julkisen liikenteen työntekijät ei intoudu lakkoon. En haluaa vähäisiä lomapäiviä käyttää lakon takia. Ei ole autoa.

Voi sinuakin tollo raukkaa.  Tämä ei koske liikennettä, kauppoja sun muita, 

Tämä tuleva lakko koskee Suomen vientiteollisuutta.

Esimerkiksi satamaan tulevia öljytankkereita ei tyhjennetä.  Eikä lastata Suomesta lähteviä vientitavaraa laivoihin.

Vierailija
25/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti julkisen liikenteen työntekijät ei intoudu lakkoon. En haluaa vähäisiä lomapäiviä käyttää lakon takia. Ei ole autoa.

Voi sinuakin tollo raukkaa.  Tämä ei koske liikennettä, kauppoja sun muita, 

Tämä tuleva lakko koskee Suomen vientiteollisuutta.

Esimerkiksi satamaan tulevia öljytankkereita ei tyhjennetä.  Eikä lastata Suomesta lähteviä vientitavaraa laivoihin.

Kyllä minä sen tiedän valopää. Pelkään vain että muitakin alkaa lakkoilemaan. Ei sen kummempaa.

Vierailija
26/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin? Silloinhan ollaan lakossa!

Lakkoilijathan voivat luovuttaa omat bensansa meille työssäkäyville.

Vierailija
27/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein bensa-autoja oikein täytyy tankata? Minä kun muistelin että niissä on pitkä range. Minun tarvitsee ladata sähköautoni noin kerran viikossa, muistaakseni polttomoottorilla riitti jos tankkasi parin viikon välein, eli olisin pärjännyt omilla ajoillani lakon yli.

T: viisi vuotta sähköautoillut

Sähköauton akuille annetaan se 5-8 vuotta elinaikaa, eli kohta sulle pamahtaa sähköautoilun mukavin vaihe. Juuri kun takuut umpeutuu, niin on se hienoa ryhtyä 10-20 tuhannen euron korjaukseen. Kukin tosi tyylillään, ei sen.

Kiitos huolenpidosta, nykyinen sähkis on ollut vasta vajaan vuoden joten takuuta on vielä reilusti jäljellä.

Vierailija
28/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein bensa-autoja oikein täytyy tankata? Minä kun muistelin että niissä on pitkä range. Minun tarvitsee ladata sähköautoni noin kerran viikossa, muistaakseni polttomoottorilla riitti jos tankkasi parin viikon välein, eli olisin pärjännyt omilla ajoillani lakon yli.

Jos työmatka on 100 kilsaa suuntaansa, niin parin viikon välein ei riitä mun vanhalla pikkukipolla. Eikä sähköautoa ole vara ostaa. Mutta kiva jos sulla on sähköauto eikä juuri työmatkaakaan.

40km suuntaansa on minun työmatka. En jaksaisi kyllä mitään 200km päivittäistä ajamista. Onneksi on koulutus ja osaamista niin ei tarvitse ajaa naapurikaupunkiin töihin vaan saa töitä mistä haluaa.

Vierailija
29/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tankkasin. Range nyt jotain 860km. Työmatkaa ensiviikolla viidessä päivässä 1000km. Toisella lakkoviikolla (8 työpäivän työputki) työmatkaa 480km. Eli kahdelle viikolle tarvitsen melkein kaksi tankillista dieseliä. 

Vierailija
30/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sitten halpaa "pensaa" kun sitä ei ole enää yhtään! Persut pitivät minkä lupasivat!

Vierailija
31/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut lupasi vaalien alla halpaa bensaa.

Nyt ei ole bensaa ollenkaan ja se vähän mitä jostain onnistuu löytämään maksaa ihan sikana! Vaan eipä tämä varmasti ketään yllättänyt, että vaalilupaukset tällä tavalla tullaan pettämään.

Vierailija
32/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sähköauto, luuseri

Vierailija
33/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole bensaa ollenkaan ja se vähän mitä jostain onnistuu löytämään maksaa ihan sikana! Vaan eipä tämä varmasti ketään yllättänyt, että vaalilupaukset tällä tavalla tullaan pettämään.

Sellaista se on kun luottaa persuihin, terkuin bergbom

Vierailija
34/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan kehuivat, että on hyvin varustauduttu. Juuri hamstraaminen ne varastot tyhjentää. 

Vierailija
35/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kun luottaa persuihin, terkuin bergbom

Pierasin samalla tässä pöntöllä istuessa, kun luin "terkuin bergbom".

Vierailija
36/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työmatka on 100 kilsaa suuntaansa, niin parin viikon välein ei riitä mun vanhalla pikkukipolla. Eikä sähköautoa ole vara ostaa. Mutta kiva jos sulla on sähköauto eikä juuri työmatkaakaan.

40km suuntaansa on minun työmatka. En jaksaisi kyllä mitään 200km päivittäistä ajamista. Onneksi on koulutus ja osaamista niin ei tarvitse ajaa naapurikaupunkiin töihin vaan saa töitä mistä haluaa.

Jaa, no mä ja perhe asutaan siellä missä haluan asua ja siksi ajan pääkaupunkiseudulle koulutusta vastaavaan duuniin. Pieni paha ettei tarvitse siellä suunnalla asua. Harmi että koulutusta vastaavaa työtä ei ole muualla, mieluusti ottaisin kyseisen työpaikan ihan muualle kuin Helsinkiin. Aika ällistyttävän pieni ymmärrys sulla on että muutenkin voi elää kuin sinä jos oikein koulutustakin on. Niitä unelmaduuneja ei vaan ole kaikkialla, mutta ehkä sä tyydytkin johonkin vähempään.

Vierailija
37/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mä ja perhe asutaan

Taidat olla joku nais- tai sukupuolitutkimuksen dosentti, joka todellakin elää omaa unelmaansa.

Vierailija
38/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mä ja perhe asutaan

Niin minäkin asun missä haluan, kaupungin laidalla ok-talossa järven rannalla kuten täällä Keski-Suomessa on tapana. Elämää ja työpaikkoja on muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla. Toivotaan että sinulle riittää bensaa koko lakon ajaksi.

Vierailija
39/46 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen logiikka sulla, kaikki on aina persun vika. Persutko ne tässä ajaa tätä lakkoa? 

Terveisin ei-persu

Vierailija
40/46 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset kiukuttelevat ay liikkeen ahneet pamput ja niiden kiihkoilija fanikunta pyrkivät kaikin keinoin vaikeuttamaan meidän työssäkäyvien,normaali järjellä ajattelevien elämää, hallitushan on sanonut ettei  aio tulla vastaan eikä muuttaa kantaansa joten lakkoilu ja sen tuomat tappiot osuvat jälleen kerran meihin köyhempään kansanosaan.