Miten KD kehtaa kaiken tämän keskellä olla muka kristillinen?
Kristillisyys on toisen huomioon ottamista ja jakamista, eikä ahneutta jos on mammonaa niin sitä haalitaan vain enemmän. Kannatus oli viime vaaleissa varmaan 4 % jos nyt ei tipu alle kahteen on kannattajat umpisokeita ja kuuroja.
Kommentit (48)
KD:n ideologia koostuu lähinnä homo- ja transvihasta, eipä niiltä muuta koskaan kuule.
Suomessa jaetaan enemmän rahaa kuin missää muualla maailmassa. Se että jaetaan 5% vähemmän ei muuta asiaa mihinkään.
Minä laitoin joskus viime syksynä omalle KD-kansanedustajalleni sähköpostin aiheesta. Kyseenalaistin puolueen osallistumisen ilmeisen saataanalliseen hallitukseen. En tosin ihan näin jyrkästi asiaa ilmaissut, mutta tein selväksi, että en pidä KD:n toimintaa kristillisenä vähimmässäkään määrin. Ei tullut mitään vastausta. Seuraavalla kyselytunnilla tuo Sari Tanus horisi jotain aborteista kun muut yrittivät keskustella ihan oikeista asioista. Huruhihhulien packapuolue tuo "kristilliset".
Ja Sari Essayah on muutenkin vastenmielinen äm mä, vastaa aina vaikeisiin kysymyksiin pelkästään hymyilemällä kuin joku sosiopaatti 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristinusko kannustaa myös oman elantonsa hankkimiseen ja antamaan Jumalalle ja keisarille omat osuutensa.
Koskee hyväosaisia muuten pitää tukea heikompia.
Se tarkoittaa myös pääsemään omille jaloilleen eikä pelkkää passivista almujen jakamista. Se että elää pelkkänä loisena toisen taskuilla ei ole mitään muuta kuin puhdasta vassarointia. Jännä tämä kristinuskoon vetoaminen aina kun pitää saada lisää ilmaista rahaa mutta muuten samojen ihmisten suusta kuulee kuinka homma on pelkkää huuhaata. Jos se kerran on sitä, miksi siihen sitten edes vetoatte siihen?
Miten sairas rampa pääsee jaloilleen? Suuri osa työttömistä on työkyvyttömiä, mutta eivät pääse eläkkeelle. Työttömyysturva on haettava ennen toimeentulotukea.
Kuka tässä ilmaista rahaa on kerjäämässä, kyseenalaistetaan vaan KD:n aito kristillisyys. Kaiken maalaisjärjen mukaan kristilliset ihmiset ei osallistu kyykyttämiseen, mitä muu hallitus edustaa. Miten voivat nukkua yönsä hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin joskus viime syksynä omalle KD-kansanedustajalleni sähköpostin aiheesta. Kyseenalaistin puolueen osallistumisen ilmeisen saataanalliseen hallitukseen. En tosin ihan näin jyrkästi asiaa ilmaissut, mutta tein selväksi, että en pidä KD:n toimintaa kristillisenä vähimmässäkään määrin. Ei tullut mitään vastausta. Seuraavalla kyselytunnilla tuo Sari Tanus horisi jotain aborteista kun muut yrittivät keskustella ihan oikeista asioista. Huruhihhulien packapuolue tuo "kristilliset".
Eikö abortit ole mielestäsi oikea asia?
Abortti on murha, ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä!
Tämä taitaa olla ainoa kristillinen asia nyky KD, lle.
T. Erittäin pettynyt KD äänestäjä .
Vierailija kirjoitti:
Toimivat kuten useimmat kristilliset kautta aikain.
Kaikki vanhat kirkot, joita nykyään ihastellaan, on rakennettu köyhiä sortamalla ja verottamalla joko suoraan tai välillisesti.
Jos naapurin Pena hakkaa vaimoaan, oikeuttaako se sua tekemään samoin?
Vierailija kirjoitti:
Ja Sari Essayah on muutenkin vastenmielinen äm mä, vastaa aina vaikeisiin kysymyksiin pelkästään hymyilemällä kuin joku sosiopaatti 😂
Sari sanoi vaalikeskustelussa, ettei me (paikalla olleet keskustelijat) tarvita veronkevennyksiä. Vaalien jälkeen on hyväksynyt ne hymyillen.
Koskahan tämä keskustelu poistuu. Tähän asti on kadonneet kun olen maininnut tästä mielenmuutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristinusko kannustaa myös oman elantonsa hankkimiseen ja antamaan Jumalalle ja keisarille omat osuutensa.
Koskee hyväosaisia muuten pitää tukea heikompia.
Se tarkoittaa myös pääsemään omille jaloilleen eikä pelkkää passivista almujen jakamista. Se että elää pelkkänä loisena toisen taskuilla ei ole mitään muuta kuin puhdasta vassarointia. Jännä tämä kristinuskoon vetoaminen aina kun pitää saada lisää ilmaista rahaa mutta muuten samojen ihmisten suusta kuulee kuinka homma on pelkkää huuhaata. Jos se kerran on sitä, miksi siihen sitten edes vetoatte siihen?
Minä olen kirjoittanut useita kommentteja tähän ketjuun, ja olen uskossa oleva konservatiivikristitty. Ja myöskin
Mitä jos opettelisit vielä kaksoiskäskyn ja lopettaisit kivien heittelyn. Vain jumalalla on oikeus antaa tuomio.
Sen jälkeen kun Räsänen paasaa kymmeniä vuosia alkoholin haitoista, niin KD mahdollistaa hallituksen toiminnan enemmistöhallituksena. Ja mitä hallitusohjelmassa päätettiinkään; että kaljavero alenee, ja sen lisäksi tuodaan aina vaan vahvempia juomia muihinkin kauppoihin kuin alkoon, niin voi sitten alkoholiongelmaiset helpommin jatkaa juomista aina seuraavanakin päivänä,
Ilman että tarvitsee vaivautua lähikauppaa kauemmaksi. Tai sieltäkin voi helpommin tilata kuin Alkosta, jos on niin paha kankkunen että ei kerta kaikkiaan päivä lähde käyntiin ilman miestä vahvempaa.
Että mikä se syy olikaan äänestää KD:tä? Voisiko joku kertoa kun en oikein ymmärrä.
KD haluaa poistaa toimeentuloturn, sairaiden viimesijaisen turvan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
T. Erittäin pettynyt KD äänestäjä.
Voisivat muokata nimensä, ja poistaa tuon kristillis osion.
Olen samaa mieltä. Koko puolueessa ei ole enää mitään kristillistä jäljellä, ei kyllä sen puoleen demokratiaakaan. Oksettavaa, miten puolue on myynyt kaikki arvonsa hillotolpasta. Oikeistopuolueesta on tullut äärioikeistolainen öyhöttäjä - kurjistuskokkareiden ja paskapersujen seura näemmä tekee kaltaisekseen.
Missä on arvot, missä inhimillisyys ja lähimmäisen rakkaus? Hävetkää!!
Pokka pitää yhtä hyvin kuten Isojoen eräällä rippipapilla.
KD ja Essayah on tällä hetkellä muuttunut irvikuvaksi itsestään. Mitään kristillistä ei ole enää jäljellä koko puolueessa. Se on muuttunut persuja ja kokkareita nuolevaksi iljetykseksi, joka lyö köyhiä ja sairaita vieden viimeisenkin leivän suusta.
En enää koskaan äänestä KD:tä, minun ääneni menee jatkossa SDP:lle - he toteuttavat paremmin Raamatun ykköskäskyä kuin KD.
Lukeehan persujenkin sivustolla, että ne on kristillinen puolue.
Kristillisyyttä ei kyllä Purran rääkymisistä erota. "Empatia ei kuulu politiikkaan", ja "rahat pois köyhiltä."
Nykypäivän kristillisyys Suomessa on sitä samaa mitä Venäjälläkin. Sotaan menijät siunataan, ja hoetaan, että Jumala on meidän puolella. Näköjään jumala on vain hallitsijoiden puolella.
KD ajattelee että sosiaaliturva voidaan poistaa koska läheisten tulee huolehtia sairaista.
Olen jo nuorena ymmärtänyt että niin sanottu kristillinen puolue on todella epärkistillinen. Se edustaa kaikkea sitä kylmää ja kovaa jota pidän vieraana käytännön kristillisyydelle.
Nythän ne on kristillisdemokraatteja - mutta voisivat hyvin olla epäkristilliset r.p
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset ovat sokeita ja ainahan kirkko on rahan ja vallan kanssa kaveerannut sitten jeesuksen aikojen. Jeesus oli sentään aito anarkisti ja piti köyhistä. Sittemmin on ollut toisin. Ei ihan onnistunut hänen visionsa. Immeiset on vaan liian ahneita. Se ei tule koskaan muuttumaan, synnynnäinen ominaisuus ihmisessä kun on.
Jeesus ei myöskään vankilaa uhkailemalla ryöstänyt ihmisiä kuten valtiomafia, vaan hän osoitti että laupeuden tulisi tulla suoraan ihmiseltä ihmiselle kun se on oikein. Ei koneistoa joka aina korruptoituu ja on rakenteellisesti epäoikeudenmukainen, mutta sitä enemmän mitä enemmän ihmisiä ja ihmisten välistä toimintaa kontrolloi verotuksen vuoksi kuten esim. valuuttoja ja muita vaihdantavälineitä. Jeesus ei todellakaan ollut sosialisti jengiläinen eikä myöskään oligarkisti kätyri ("kaverikapitalisti") vaan ainoa esivalta hänelle on Isä Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
T. Erittäin pettynyt KD äänestäjä.
Voisivat muokata nimensä, ja poistaa tuon kristillis osion.
Olen samaa mieltä. Koko puolueessa ei ole enää mitään kristillistä jäljellä, ei kyllä sen puoleen demokratiaakaan. Oksettavaa, miten puolue on myynyt kaikki arvonsa hillotolpasta. Oikeistopuolueesta on tullut äärioikeistolainen öyhöttäjä - kurjistuskokkareiden ja paskapersujen seura näemmä tekee kaltaisekseen.
Missä on arvot, missä inhimillisyys ja lähimmäisen rakkaus? Hävetkää!!
https://www.kdlehti.fi/2022/11/09/pirkanmaan-kd-eduskuntavaaliehdokas-s…
Toimivat kuten useimmat kristilliset kautta aikain.
Kaikki vanhat kirkot, joita nykyään ihastellaan, on rakennettu köyhiä sortamalla ja verottamalla joko suoraan tai välillisesti.