Jere Karalahti riehui lentokoneessa Seiska uutisoi, että vahvasti päihtyneen oloinen Karalahti alkoi yllättäen riehua lentokoneessa.
Kommentit (289)
Semmoinen hyvinvointialan yrittäjä. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Mitä alhaisempi on ihmisen älykkyysosamäärä, sitä suurempi on todennäköisyys, että ihminen turvautuu henkiseen tai fyysiseen väkivaltaan.
Vankilat ovat täynnä alhaisen älykkyysosamäärän ihmisiä, joilla on väkivaltataustaa. Ovat ns. antisosiaalista ihmisiä.
Vankilat ovat täynnä adhd-ihmisiä. Ihan tiedoksesi. Vaikka mulla on hyvä koulutus ja työpaikka ja kaikki muukin elämässä niin en yhtään ihmettelisi jos olisin joskus istunut vankilassa esimerkiksi pahoipitelystä, taposta tai jostain yhtä impulsiivisesta teosta. En koe, että älykkyysosamääräni olisi sen alhaisempi kuin muiden diplomi-insinöörien, se mikä ero minussa on, että olen impulsiivinen. Nyt lääkityksen avulla onneksi olen saanut tuon impulsiivisuuden pois ja pystyn paremmin kontrolloimaan itseäni. Aikaisemmin turrutin itseni alkoholilla ja huumeilla mutta itse tarvitsin sen pitääkseni itseni kasassa ja samaan ajatuksen selkeäksi. Koska ei ole impulsinkontrollia niin join ja join kunnes olin räkäkännissä ja se meni yli. Olin pitkään hoidossa alkoholismin takia, mutta juurisyy oli adhd ja olen jättänyt alkoholin ja muut huumeet (mukaanlukien sokeri).
Jos tuo on riehumista... !? No ei ollut. Vähän sanaili siinä. Ei hyvää käytöstä, muttei nyt todellakaan mitään riehumista.
Täydellinen esimerkki miestyypistä, joka kannattaa kiertää mahdollisimman kaukaa.
Jere on kyllä uskomattoman tyhmä ja anteeksi vaan, myös ulkoisesti ruma. En voi käsittää, kuinka nainen voi edes puhua tuollaiselle otukselle, joka riehuu aina kännissä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on riehumista... !? No ei ollut. Vähän sanaili siinä. Ei hyvää käytöstä, muttei nyt todellakaan mitään riehumista.
Minusta on riehumista, jos rikkoo jonkun aurinkolasitkin lentokoneessa. Osaatko lukea juttua edes?
Vieläkö tällä on se liikunnallinen päiväkoti? Toimintasuunnitelmassa riehumista ja paikkojen rikkomista?
No tais olla taas seiskan juttu yliammuttu, kun ei edes rikosilmoitusta tuosta tehty.
Jos olis ollut oikeaa rähinöintiä, ihan varmasti oli tehty.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin poika.
Isä on varmaan ylpeä pojastaan...
Eiköhän nämä ole isäkin nähnyt aika moneen kertaan. Tunsin Jere aikanaan lätkäpiireistä, muuttaa viinaa nautittuaan ihan täysin, eikä ole kovin hauskaa seuraa kovinkaan kauaa. Mutta ei niin ankea tyyppi muuten, mitä luulisi. Ei mikään fiksu ole, mutta ei niin paha kusipääkään, kuin ihmiset luulevat.
Siinähän käytiin vain kiihkeää yhteiskunnallista keskustelua jokaisen lapsen oikeudesta käydä Jeren Napuloiden päiväkotia.
Nanna, tee lisää lapsia Jeren kanssa. Se on niiin ihqu
Muistetaan sitten hei, että hänen lapsillaan on oikeus tavata isäänsä.
tuleeko ilmailulainsäädännölliset sakot vai pääsekö kuin koira veräjästä?
Vierailija kirjoitti:
On se onni ettei äitinsä ole tätä syöksykierrettä enää todistamassa.
Älä viitsi nyt edesmennyttä äitiä tässä mainita, halpamaista. SItäpaitsi kyllä niitä syöksykierteitä tässä onkin ollut. Samoin lapset ovat syyttömiä isänsä tyhmiin temppuihin. Aika ankeaa kieltämättä nähdä viisikymppinen Jere toimimassa parikymppisen ajatusmallin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tuollaisesta lentokoneessa riehumisesta voi saada syytteen joko ilmailurikkomuksesta tai lentoliikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Törkeässä lentoliikenneturvallisuuden vaarantamisessa pitäisi yrittää ohjaamoon tai avata ovia tms.
Sakoilla niistä selviää, mutta lentoyhtiö voi vaatia korvauksia viivästyksestä. Jenkeissä nuo korvausvaatimukset on olleet jopa satoja tuhansia dollareita.
Jenkeissä on myös lennoilla (ei kaikilla) mukana aseistettuja, siviilipukuisia "ilma sheriffejä" . Känniriehujalle voi tulla "cap in the 4ss"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alhaisempi on ihmisen älykkyysosamäärä, sitä suurempi on todennäköisyys, että ihminen turvautuu henkiseen tai fyysiseen väkivaltaan.
Vankilat ovat täynnä alhaisen älykkyysosamäärän ihmisiä, joilla on väkivaltataustaa. Ovat ns. antisosiaalista ihmisiä.
Vankilat ovat täynnä adhd-ihmisiä. Ihan tiedoksesi. Vaikka mulla on hyvä koulutus ja työpaikka ja kaikki muukin elämässä niin en yhtään ihmettelisi jos olisin joskus istunut vankilassa esimerkiksi pahoipitelystä, taposta tai jostain yhtä impulsiivisesta teosta. En koe, että älykkyysosamääräni olisi sen alhaisempi kuin muiden diplomi-insinöörien, se mikä ero minussa on, että olen impulsiivinen. Nyt lääkityksen avulla onneksi olen saanut tuon impulsiivisuuden pois ja pystyn paremmin kontrolloimaan itseäni. Aikaisemmin turrutin itseni alkoholilla ja huumeilla mutta itse tarvitsin sen pitääkseni itseni ka
Itse olin vankilassa nuorena, adhd ja lähiöympäristö(alkoholistivanhemmat) löytyy. Reilu parikymppisenä kävin aikuislukion, ja siitä yliopistotutkinnon. Aika harva uskoisi taustaani näin viisikymppisenä, hyvin keskiluokkaisena ja hyvin toimeentulevana ihmisenä sitä on aika erilainen kuin aikanaan.
Ainakin huumehommissa saatto isin apu auttaa.nyt isi eläkkeellä,mut kait noi kytt.en pojat on aina suojeluksessa
Joku palstamamma siellä roikkui kännykkä ojossa, eikä ymmärrä lopettaa kuvausta. Kyllä mullakin hermot menis!