Jere Karalahti riehui lentokoneessa Seiska uutisoi, että vahvasti päihtyneen oloinen Karalahti alkoi yllättäen riehua lentokoneessa.
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Jere on Äijä!
Mitähän tuo äijä tarkoittaa? Puolialkoholisoitunut, koulujakäymätön ja ammattitaidoton luuseri?
No Jere on jäänyt pikkupojan tasolle.
Jos jokin asia ei suju, saa kiukkukohtauksen kuten pienet lapset.
Tässä hyvä esimerkki vanhemmille, kasvattakaa lapsianne.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin, miksi Nanna heitti sen pihalle.
Olisi kannattanut heittää jo aiemmin. Taisi vaan jumppa-ja muiden businesten takia olla julkkisarvo tärkeä, että ei pystynyt. Anteeksi, siis , rakkauden takia...
Jere puristi jonkun miesmatkustajan aurinkolasit muruksi kädessään. Miksi mies ei taistellut vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Jere puristi jonkun miesmatkustajan aurinkolasit muruksi kädessään. Miksi mies ei taistellut vastaan?
Olisitko itse tapellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse tapellut?
Tietysti.
Oli hyvä pelaa lätkää.muuten onneton paskahousu.enempää en viitsi kertoa.en ole vasikka.jotkut laulavat ns.ohi pöytäkirjojen
Tuleeko vielä se päivä , kun ovat Nannan kanssa yhdessä ? Riitoja oli ja lapsia tehtiin siihen.
Mua niin ottaa päähän, kun joku on aina vetämässä isät tai lapset jonkun yksittäisen sekoiluihin.
Ihan varmasti kärsivät muutenkin, mutta mitäpä isä aikuselle pojalleen voisi?
Vierailija kirjoitti:
Poliisin poika.
Isä on varmaan ylpeä pojastaan...
🎶Mä olin poliisin poika, lähes poliisi siis itsekin🎶
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ottaa päähän, kun joku on aina vetämässä isät tai lapset jonkun yksittäisen sekoiluihin.
Ihan varmasti kärsivät muutenkin, mutta mitäpä isä aikuselle pojalleen voisi?
Onko kyseessä jokin ns. Speden koeputkiaikuinen?
Lapsestahan ne aikuisetkin isoksi kasvaa. Siinä vaiheessa kun lapsi on laps, voisi vanhemmat yrittää kasvattaa. Tosin eihän se tietenkään auta jos muksu on susi syntyessään.
Eikö hän ollut jo kuoleman äärellä viinan takia?
Vierailija kirjoitti:
Jere on kyllä oppikirjaesimerkki jännä-miehestä. Naiset tuntuvat pitävän kovasti.
Naiset? Ketkä?
En tunne yhtään naista, joka ois Karalahdesta, että vau.
Niistä fiksummista urheilijamiehistä kyllä. Iäkkäämmistäkin.
Mitä se hyödytti rusentaa ne saletisti feikit Ray-Banit?
(Vahingonkorvausvaiheessa yrittävät varmasti muuttua aidoiksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on kyllä oppikirjaesimerkki jännä-miehestä. Naiset tuntuvat pitävän kovasti.
Naiset? Ketkä?
En tunne yhtään naista, joka ois Karalahdesta, että vau.Niistä fiksummista urheilijamiehistä kyllä. Iäkkäämmistäkin.
Lätkäjätkä kuin lätkäjätkä vie jalat alta hölmölässä.
Nyt kaikki kipin kapin ostamaan tämän esimerkillisen hyvinvointivaikuttajan valmennuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset? Ketkä?
En tunne yhtään naista, joka ois Karalahdesta, että vau.Niistä fiksummista urheilijamiehistä kyllä. Iäkkäämmistäkin.
No Nanna oli ainakin kuin sulaa vahaa. Mikä ei kyllä anna kovin mairittelevaa kuvaa Nannastakaan. Kaksi kirjainta, alkaa tuplaveellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on Äijä!
Mitähän tuo äijä tarkoittaa? Puolialkoholisoitunut, koulujakäymätön ja ammattitaidoton luuseri?
Alkoholisoitunut pelle, jolla ei liiku korvien välissä kuin tuuli. Neuvoi tytärtään keskeyttämään lukion (https://www.is.fi/viihde/art-2000006422200.html) ja näköjään ottaa kaikissa tekemisissään huomioon läheistensä ja lähiympäristönsä hyvinvoinnin yhtä kokonaisvaltaisesti.
Huumeet tuhonneet aivot