Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toivot pahaa muille??

Vierailija
07.03.2024 |

Miksi toivot pahaa muille? Miksi käyttäydyt niin? Onko sinulla paha olla?

En ymmärrä tällaisia ihmisiä, itse en toivo pahaa edes niille jotka ovat minua loukanneet.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sulle nyt taas on ollut ilkeä? Eikö sulla ole ainuttakaan päivää, joka alkaisi positiivisilla ajatuksilla?

Vierailija
2/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.Unohdan pahat ihmiset. Poistan heidät vain elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muille vain sulle

Vierailija
4/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko hyvää myös rai skaajille, ped ofiileille, eläinten kidut tajille??? Ihan asiallisesti kysyn, koska olen itse miettinyt, millaista elämäni olisi, jos en vihaisi ketään. Ongelma on se, etten tiedä, miten.

Vierailija
5/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko hyvää myös rai skaajille, ped ofiileille, eläinten kidut tajille??? Ihan asiallisesti kysyn, koska olen itse miettinyt, millaista elämäni olisi, jos en vihaisi ketään. Ongelma on se, etten tiedä, miten.

Paskaa se olis jos et ketää vihais

Vierailija
6/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans vaikeuksia antaa anteeksi vaikka tiedän että se helpottaisi elämääni.

Vierailija
7/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muille vain sulle

Sekopäästä kärsii vain sinä itse. Sekopää.

Vierailija
8/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle nyt taas on ollut ilkeä? Eikö sulla ole ainuttakaan päivää, joka alkaisi positiivisilla ajatuksilla?

Kaikki päiväni alkaa positiivisilla ajatuksilla, sehän tässä on se koko pointti!

Niillä kiusaajilla on paha mieli. Voi raukkoja.

Vierailija
9/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset on perseestä. Saisivat kuolla pois.

Vierailija
10/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki päiväni alkaa positiivisilla ajatuksilla, sehän tässä on se koko pointti!

Mistä sä sen tiedät, mikä mieli niillä on? Voi kuule hyvin olla, etteivät edes mieti koko asiaa. Miettisit itsekin jotain mukavaa, etkä velloisi huonoissa asioissa. Ei ne siitä muulsi muutu, vaikka niissä kuinka rypisi.

Vierailija
11/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin noille oikein hyvää ja todella lyhyttä loppuelämää :) Siten että he katuisivat mutta kuolisivatkin nopeasti sen jälkeen ettei tarvis vankilassa vuosikausia elättää. Kaikki tyytyväisiä paitsi uhrit.

Vierailija
12/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaikutat passiivis-aggressiiviselta. Yrität esittää mukavaa, vaikka sun sisällä on myrkkyä.

Vierailija
13/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen tiedät, mikä mieli niillä on? Voi kuule hyvin olla, etteivät edes mieti koko asiaa. Miettisit itsekin jotain mukavaa, etkä velloisi huonoissa asioissa. Ei ne siitä muulsi muutu, vaikka niissä kuinka rypisi.

Juurihan sanoin että mietin vaan positiivisia asioita, lasini on aina puoliksi täynnä.

Ihmettelen vaan näitä jotka ovat muille ilkeitä.

Vierailija
14/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vaikutat passiivis-aggressiiviselta. Yrität esittää mukavaa, vaikka sun sisällä on myrkkyä.

No, olet kuitenkin väärässä. En ole koskaan passiivisaggressivinen kenellekään.

Vierailija
15/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin että mietin vaan positiivisia asioita, lasini on aina puoliksi täynnä.

Ihmettelen vaan näitä jotka ovat muille ilkeitä.

Mitä lasissasi on? Kus ta?

Vierailija
16/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisen minämme, edustuskelpoiisen egon lisäksi meissä kaikissa on tiedostamaton puoli, varjo. Varjon syntymiseeen ja sen seurauksia ovat: itsestä vieraantuminen, elämätöntä elämää. Varjo sisältäää kaiken, mistä emme itsessämme pidä, niiin pahan kuin hyvänkin:pelot, traumat, vietit, syrjään sysätyt tai kielletyt unellmat,

Vierailija
17/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala sitä on selittää. enkä usko että kaikki yhteen kirjoitukseen mahtuisi.

kaikki viha alkoi kerta rysäyksellä ja toisaalta pitkän ajan kuluessa monien pienien juttujen takia.

esimerkiksi kateuteni muille on yksi vihan syy vaikka toisaalta leimaaminen.

myös se miten maailma on suunniteltu oikeakätisille on yksi syy vihaani. esimerkiksi kitaransoitossa olisin mestari jos en olisi ensin joutunut opettelemaan soittoa väärinpäin. se sattui käteeni koittaa soittaa sitä kuten oikeakätiset. vasta 15 vuoden jälkeen tajusin että en koskaan harjaannu väärinpäinsoittamisessa yhtähyväksi kuin naturaali kädellä ja nyt on liian myöhäistä opetella soittamaan sitä vasenkätisten puolelta. sama koskee myös kaikkea muuta. esim oikeassa reunassa pyöräily aiheuttaa minulle epämukavuuden tunteen koska luontaisesti haluan ajaa vasenta reunaa. eikä elämässäni ole juuri muuta kuin tietokone ja kaikki tiedämme miten negatiivinen paikka netti on.

Vierailija
18/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuka saa määritellä, mitä on hyvän toivominen. Onko se hyvän toivomista, jos toivon että ymmärtäisivät tekojensa vaikutukset uhriin ja oppisivat elämään niin, ettei uhreja (enää) tule? Pedo voi olla vaikkei koskaan toisi käytäntöön taipumustaan, vaan tiedostaa sen olevan väärin lapsia kohtaan, varsinkin heille toivon hyvää ja jos se heidän omasta toiveestaan on kemiallinen kastraatio, jolloin halut poistuisi, niin se pitäisi heille suoda.

Todellisuus ikävä kyllä on ettei sitä ymmärrystä monellekaan tule ja on paljon muitakin ihmistyyppejä, jotka aiheuttavat paljon pahaa heikommassa asemassa oleville ja vielä kuvittelevat olevansa hyviä ja arvostettuja, joten loppuen lopuksi minusta on tullut täysiverinen ihmisvihaaja. Tosin heillekin toivon hyvää koska se helpottaisi omaa elämääni jos heille sitä ymmärrystä tulisi kuinka paljon pahaa saavat aikaan.

Sivusta

Vierailija
19/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hankala sitä on selittää. enkä usko että kaikki yhteen kirjoitukseen mahtuisi.

kaikki viha alkoi kerta rysäyksellä ja toisaalta pitkän ajan kuluessa monien pienien juttujen takia.

esimerkiksi kateuteni muille on yksi vihan syy vaikka toisaalta leimaaminen.

myös se miten maailma on suunniteltu oikeakätisille on yksi syy vihaani. esimerkiksi kitaransoitossa olisin mestari jos en olisi ensin joutunut opettelemaan soittoa väärinpäin. se sattui käteeni koittaa soittaa sitä kuten oikeakätiset. vasta 15 vuoden jälkeen tajusin että en koskaan harjaannu väärinpäinsoittamisessa yhtähyväksi kuin naturaali kädellä ja nyt on liian myöhäistä opetella soittamaan sitä vasenkätisten puolelta. sama koskee myös kaikkea muuta. esim oikeassa reunassa pyöräily aiheuttaa minulle epämukavuuden tunteen koska luontaisesti haluan ajaa vasenta reunaa. eikä elämässäni ole juuri muuta kuin tieto

Onko vihaisuus ja vasenkätisyys estäneet myös työssäkäynnin?

Vierailija
20/23 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ja itseviha nyt varmasti ovat keskeisimmät syyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä