Onko tyttö-/poikaolo pitänyt paikkansa?
Ultrassa ei olla sukupuolta selvitetty, kahdesta ekasta lapsesta ollut selvä tyttöolo ja tyttöjä ovat olleetkin. Nyt on poikaolo ja kiinnostaa kovasti, voisiko sen vaistota vai onkohan se joku tiedostamaton haave vain?
Kommentit (12)
ja 3 poikaa on. (ja etenkin 3:sta oli myös tyttö"olo" oireiden jne. mukaan)
Nyt en tiedä sitten kun en enää uskalla kuvitella oikein mitään. Tai tyttöä kuvittelen taas (ja muka oireilen), joten eiköhän se poika oo, joten poikaa yritän sitten kuvitella jotta oisin varautunut.
Ekan kohdalla mulla ei todellakaan ollut sukupuolitoivetta, toisesta toivoin salaa tyttöä. Ultrassa näkyi kuitenkin selvä poika. ihana poika onkin, vaikka tytöksi luulin. :)
kaikki veikkas esikoista pojaksi mahan, yms. muiden typerien uskomusten vuoksi. tyttö siis tuli.
kakkonen on masussa ja aivan selkeä tyttöolo! jännittää kumpa tulee, rakenneultrassa 2vkon päästä aion kysyä.
Olin AIVAN varma että saan pojan, mutta tyttö tuli.
Samaan aikaan ystäväni uskoi vahvasti odottavansa tyttöä ja tyttöä hänelle ultrassakin veikattiin kahdella eri kerralla. Poika tuli.....
Jos teillä on ollut tyttöolo ja vauva on tyttö, niin se on puhdasta tuuria - arvauksessa, joka olisi yhtä hyvin voinut mennä pieleen.
Minusta tuntui heti raskauden alusta että hän oli poika. Osa näistä tyypillisitä merkeistä viittasivat siihen, toiset taas eivät, mutta näistä riippumatta ja enne kuin niitä edes ilmeni tuntui että oli poika. Tosin täytyy tunnustaa että en silti ollut mitenkään vuorenvarma.
toinen lapsi oli lahja jo itsessään ja "oletin" että tulee poika,( pessimisti ei pety)
olin niin onnelinen kun tuli tyttö. meillä oli valmiiksi tiedossa että lapsia tulee max. 2, ei ollut oletuksia koska olin NIIN onnellinen pelkästä vauvasta. Tyttö oli LAHJA!!!!
Se ei siis ole ollut mikään "olo" vaan ihan selkeä tieto. Sitä ei koskaan olen kenenkään lapsen kohdalla missään ultrassa tms. vahvistettu. Nimetkin on annettu lapselle jo odotusaikana ja sitä on käytetty siitä eteenpäin aina.