siis käykö joku keskiviikkoisin illalla baareissa ja ravintoloissa?
Eikös ne mene joskus kuudelta jo kiinni kun ihmiset palaa koteihinsa?
Kommentit (19)
Fiksumpaa lähteä baariin kuin palaa kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Käy. Monikin.
Känni päälle joka ilta?
Kaikesta sitä ihmisellä on näköjään aikaa nähdä vaivaa.
Kävin kun vielä join. Ei ollut päivällä väliä.
-toipuva alkoholisti
Opiskelijat esimerkiksi tänään näkyivät kaupungilla haalareissaan kohti ravintoloita.
Naisia siellä on usein ryyppäämässä, tosin juovat viintä joka on terveellisempää xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy. Monikin.
Känni päälle joka ilta?
Ei keskiviikko ole joka ilta.
Tietysti, onhan nyt pikkulauantai 🍻🕺💃
Keskiviikosta eteenpäin arki-illatkin jo ok iltoja töissä. Maanantai ja tiistai melko kuollutta ja toinen ravintola jossa työskentelen onkin nämä illat kiinni. Työvuorossa olevilla on tänään taas kiireinen ilta kiitos opiskelijoiden.
Kai se on opiskelijoiden hommaa. Itse en ole "pikku lauantaita" viettänyt sitten opiskelujen.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on opiskelijoiden hommaa. Itse en ole "pikku lauantaita" viettänyt sitten opiskelujen.
Kuulemma opiskelutukeen pitäisi saada indeksikorotus woltin hintojen ja kaljan vuoksi
Opiskelijat aloittaa usein biletorstaita ajoissa
En käynyt ravintoloissa, mutta tansseissa keskiviikkoisin, perjantaisin ja lauantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma opiskelutukeen pitäisi saada indeksikorotus woltin hintojen ja kaljan vuoksi
Asumisen kustannukset ja ruoan hinta on noussut, tukien pitää nousta samalla myös. Se (vähä) raha mitä noiden pakollisten menojen jälkeen jää, niin käyttäkööt sen kaljaan. Ulkona käyminen, sosiaalinen elämä, kavereiden ja kumppanin tapaaminen ja hauskanpito kuuluu nuoruuteen. Sinä et ilmeisesti tuollaisia asioita tehnyt nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumisen kustannukset ja ruoan hinta on noussut, tukien pitää nousta samalla myös. Se (vähä) raha mitä noiden pakollisten menojen jälkeen jää, niin käyttäkööt sen kaljaan. Ulkona käyminen, sosiaalinen elämä, kavereiden ja kumppanin tapaaminen ja hauskanpito kuuluu nuoruuteen. Sinä et ilmeisesti tuollaisia asioita tehnyt nuorena.
En todellakaan kännissä riehuen ja oksennettyihin haalareihin taitomerkkejä ommellen.
Ap taitaa olla vielä niin märkäkorva ettei ole tainnut koskaan kuulla "pikkulauantaista".
Käy. Monikin.