Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun inhoan kaverini miestä! ov

Vierailija
16.01.2007 |

Kuinka olla näyttämättä sitä.. Mies on ärsyttävä pienikokoinen nilkki. Muka niin parempi kuin muut ihmiset. Halveksii kaikkea ja kaikkia. Besserwisser. Ajaa vanhalla rämällä autolla ja siihenkin on hyvä selitys miksi hän ei ikinä haluaisi uutta autoa tms.

Aina kommentoimassa kaikkitietävästi kaikkea.. On niin akateemista vaikka gradu roikkunut kauan.. Tuli käymään uudessa talossamme ja siitäkään ei saanut puristettua yhtään sanaa.. Näyttää kateellisuutensa tosi helposti ja on niin ärsyttävä!!

Tähän asti olen ollut hiljaa, mutta pian alan vittuilemaan takaisin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään välttämättä pidä erään ystäväni miehestä. Hän on mieletön rehvastelija ja vie tilasta kaiken tilan (henkisen), ts. hänen seurassaan ei muut saa suun vuoroa eikä ns. tule ollenkaan esille. Edes minä vaikka olen ekstrovertti. Hänen seurassaan on jollain tapaa ahdistavaa. Ikävä juttu.

Vierailija
2/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihan armoton luuseri. 2 työpaikkaa menettänyt viinan takia. Haukkuu kaveriani läskiksi, huoraksi, lehmäksi ym. tönii, repii ja läpsii.

Lastansa kohtaa välillä välinpitämätön, kun tietää että se satuttaa lapsen äitiä, mutta ei idioottina tajua mitä tekee lapselleen.

Kun me nähdään, niin on mielinkielin ja niin mahdottoman mukava. Mutta eipä auta, mä en voi sietää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeeta, kun ystävät valitsevat törpön miehen ;-)

Mä itse tuun käytännössä kaikkien kanssa toimeen, yksi ystävyys suhde on katkennut ystävän miehen takia. Sen mies kävi ehdottelee ja väkisin hipelöimään, koskettelemaan juhlissa. Kerroin opiskeluaikaiselle ystävälleni asiasta ja meidän kaveruus katkesi siihen.

Vierailija
4/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis itseään oikein pelimiehenä, hyvännäköisenä akateemisena älykkönä joka lisäksi urheilee ja on joka tavalla älykäs..

Voivoi kun vertaa esim omaan mieheeni, mieheni on PALJON komeampi, tumma& lihaksikas JA hemmetin NÖYRÄ, KOHTELIAS ja toiset HUOMIOONottava TOISIN kuin tämä nilkki.. mua jotenkin ällöttää niin että oksennan.. Tuota menoa tämä aivopesee ihanan ystävänikin katkeruuteensa..

ap

Vierailija
5/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä. Vai on teillä parempi auto ja uusi omakotitalo? Etkö saa tarpeeksi kehuja?

Vierailija
6/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huomaa kyllä. Vai on teillä parempi auto ja uusi omakotitalo? Etkö saa tarpeeksi kehuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi